Disney California Adventure Park

Coordenaes: 33°48′28″N 117°55′09″W / 33.80778°N 117.91917°O / 33.80778; -117.91917
De Wikipedia
Disney California Adventure Park
parque temáticu y atraición turística
Llocalización
PaísBandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Estaos California
Condáu condáu d'Orange
Ciudá Anaheim
Coordenaes 33°48′28″N 117°55′09″W / 33.80778°N 117.91917°O / 33.80778; -117.91917
Disney California Adventure Park alcuéntrase en los EE.XX.
Disney California Adventure Park
Disney California Adventure Park
Disney California Adventure Park (los EE.XX.)
Historia y usu
Apertura8 febreru 2001
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Disney California Adventure Park ye un parque temáticu de Walt Disney Parks and Resorts allugáu en Anaheim, California, anexu a Disneyland Park y allugáu na parte más grande del complexu recreativu. Abrióse'l 8 de febreru de 2001 como Disney's California Adventure, anque'l 28 de mayu de 2010, anunciar nel blogue oficial de Walt Disney Parks and Resorts que sería renombráu Disney California Adventure Park. El parque ye coordináu y empobináu por The Walt Disney Company.

Esti parque temáticu de 29 hectárees foi construyíu como parte d'una estensión importante qu'estendió l'área de Disneyland Park y asitió los hoteles nel resort. Ta estremáu en cinco árees: Sunshine Plaza, Hollywood Pictures Backlot, The Golden State, A Bug's Land y Paradise Pier. La mayoría d'estes intenten asemeyase o reconstruyir dellos aspeutos de California, la so cultura, costumes y hestoria. El parque tien una diversa formación d'atraiciones similares a les de Disneyland Park, incluyendo dellos paseos familiares, y atraiciones aptes p'adultos.

En 2016, el parque atraxo a aproximao 9,295 millones de visitantes, algamando'l so récor de visites, siendo'l so récor de visitantes nun añu 9,383 millones en 2015. Ye l'oncenu parque más visitáu del mundu, y l'octavu de los parques Disney.

Dedicación[editar | editar la fonte]

Pa tolos que crean nel poder de los suaños.... Equí veneramos a los postreros soñadores... Los indíxenes, los esploradores, los inmigrantes, los aviadores, los empresarios y los actores que construyeron l'estáu d'oru. Y saludamos a una nueva xeneración de soñadores que tán creando les maravíes de la mañana... De la pantalla de plata a la pantalla d'ordenador... De les tierres de labrantío fértiles al alloñáu universu. Disney's California Adventure celebra la riqueza y la diversidá de California... La so tierra, la so xente, les sos costumes y sobremanera, los suaños que sigue inspirando
Michael Eisner, 8 de febreru de 2001

Construcción[editar | editar la fonte]

A principios de los años 1990, Disney, Walt Disney Parks and Resorts, Disney anunció'l plan pa construyir un segundu parque n'Anaheim, WestCOT: un parque similar a Epcot, namás que allugáu na mariña oeste, en parte sobre l'antiguu estacionamiento de Disneyland, pero por cuenta de delles razones el proyeutu foi atayáu dellos años más tarde y encetada la idea de Disney California Adventure, un parque que veneraba y tributaba a California. La intención yera dar una esperiencia similar a la de caminar dientro d'una postal californiana y esti conceutu aumentaría les visites al parque.

-y Grizzly Peak Right

La idea yera ampliar el predio del resort pa convertilo nun destín vacacional mayor y pa pasar dellos díes, que pueda contener a una mayor cantidá de visitantes y caltenela nel sitiu por más díes, en cierta manera, similar a la esperiencia reparada en Walt Disney World Resort, onde un güéspede puede pasar dellos díes, (como llende cimera, diez). La construcción de DCA empezó en 1998. Esti proyeutu d'estensión incluyó la inclusión d'un parque temáticu, Disney's Grand Californian Hotel, Downtown Disney, un centru comercial y d'entretenimientu y la renovación del Disneyland Hotel y del Disney's Paradise Pier Hotel. Cuando foi termináu en 2001 el parque foi inauguráu como parte de Disneyland Resort. Puesto que DCA ocupa una gran parte del anterior estacionamiento (pa 5.000 vehículos), el estacionamiento actual tien una estructura de múltiples pisos y niveles a una curtia distancia del resort, y tien llugar pa más de 10.000 vehículos.

El parque nuevu foi diseñáu p'allugar a visitantes de mayor edá, y como una opción distinta a Disneyland. Ufierta delles atraiciones y paseos tanto como pa los visitantes de la tercer edá, como pa la familia, y de primeres escareció paseos pa neños pequeños cuando se taba comparáu Disneyland.

Mientres 2008 dar a conocer un mega proyeutu pa remocicar el parque d'una forma estrema. Les árees qu'esti proyeutu remocicó fueron Paradise Pier, Sunshine Plaza y va apaecer una nueva seición nel parque llamada "Carsland" inspirada na película de Disney-Pixar Cars. El proyeutu terminó en 2012.

Estructura y disposición[editar | editar la fonte]

Sunshine Plaza[editar | editar la fonte]

La fonte del sol allugada en Sunshine Plaza. Nel futuru tou esta área va ser baltada pa construyir Buena Vista Street.

Depués d'ingresar pol modelu del Golden Gate na entrada, los visitantes ingresen en Sunshine Plaza, la entrada al parque. Na parte más alloñada del trayeutu pel área, hai una fonte xigante que tien un sol xigante no fondero.

Como parte del gran plan de remodelación del parque, Sunshine Plaza va recibir una nueva temáica representando'l Los Angeles de los años 1920, una nueva estatua d'un Walt Disney más nuevu llegando con Mickey Mouse va tar na entrada y el Carthay Circle Theater onde s'estrenó Snow White and the Seven Dwarfs y los Siete Nanos va llucir como'l nuevu símbolu del parque. La construcción empezó en 2009 y mientres tuvo en remodelación l'accesu al parque allugar n'otru llugar.

Restoranes

Area Comercial

Paradise Pier[editar | editar la fonte]

Paradise Pier ta tematizado como una ribera Californiana de la dómina victoriana, basándose en riberes importantes como les famoses Santa Monica Pier y Santa Cruz Beach Boardwalk. L'área tien atraiciones como California Screamin' y el Maliboomer, que recreen atraiciones clásiques de parques de diversiones como se ven en munches costaneras. Toy Story Midway Mania! ye una atraición interactiva en 3D inspirada en xuegos clásicos tipu "midway".

Mickey's Fun Wheel (D'antiguo Sun Wheel) ye una noria de 160 pies d'altor con vista de toa Paradise Bay, un gran cuerpu d'agua qu'apodera tola área de Paradise Pier. En Paradise Bay (la llaguna) esíbese'l Disney's World of Color, un espectáculu nocherniegu d'agües danzantes y fueu estrenáu'l 11 de xunu de 2010. Pa ver el show na ribera de la llaguna construyóse Paradise Park, una área d'observación en rimada con capacidá pa 8000 espectadores.

La entrada de Paradise Pier ta tematizada como la histórica Ruta 66 de los Estaos Xuníos, una zona de carreteres ermes qu'empieza nel bote topetáu de Paradise Pier, el S.S. rustworthy. Otres atraiciones notables son Jumpin' Jellyfish, Golden Zephyr, y Mulholland Madness. Esta área va ser re-tematizada ente 2010 y 2012 y la ruta 66 va tener la so propia area, Cars Land, que va ser abierta a principios de 2012.

Golden State[editar | editar la fonte]

Una parte de Grizzly River Run, col monte icónica de Disney California Adventure.

Esta área dexa que los visitantes esperimenten tola área natural de California. Estremar en cinco sub-árees:

Cóndor Flats[editar | editar la fonte]

Ye una área d'aviación temática, similar a la encontrda en Walt Disney World Resort: Soarin' qu'asemeya un viaxe en planiador por toa California. Ye un paséu popular ente los visitantes.

Grizzly Peak Recreational Area[editar | editar la fonte]

Ye una área montiega, bordiada pel ríu Grizzly. Esti y el monte atópense en redol al monte Grizzly. Cerca d'ellí ta'l senderu de Redwood Creek Challenge Trail; tamién hai un patiu interactivo y un anfiteatru qu'ufierten a los personaxes de la película de Disney: Tierra d'Osos tamién hai una entrada al Disney's Grand Californian Hotel.

The Golden Vini Winery[editar | editar la fonte]

Esta área ufierta dos restoranes (The Vineyard Room y Vini Country Trattoria), y un paséu. Antes ufiertaba una atraición qu'amosaba como se faía'l vinu en Califorina, a partir del branu del 2008 cerró pa dar pasu a un centru onde se van amosar idees y bosetos de los cambeos que se van faer al Resort.

The Bay Area[editar | editar la fonte]

Soarin' Over California en Cóndor Flats, Golden State.

Ufierta Golden Dreams, una película sobre la hestoria de California, esteralizada Whoopi Goldberg. L'atraición va cerrar les sos puertes n'ochobre de 2008 pa dar pasu a la nueva atraición de La Serenita.

Pacific Wharf[editar | editar la fonte]

Basáu en Monterey's Cannery Row, especialmente no representao nel muelle de pesca de les noveles escrites por John Steinbeck (tamién similar a San Francisco). Pacific Wharf contién un par de restoranes, xunto con un carru de cerveza y un soporte de Margarita, más una fábrica de tortielles (qu'ufierta una demostración de como ye'l procedimientu pol cual estes facer, desque son maíz y pasta) y una panadería que fai budón de pan (tien una gran vitrina que fai visible'l so interior), con Rosie O'Donnell y Colin Mochrie como guíes turísticos de videu.

Hollywood Pictures Backlot[editar | editar la fonte]

Vista de The Tower of Terror, atraición principal de Hollywood Backlot.

Hollywood Pictures Backlot ye una área que recrea les cais de Hollywood y estudios de producción, tien atraiciones tematizadas en Hollywood. Una versión de Disneyland de Tower of Terror foi abierta nel 2000, la versión orixinal de l'atraición atopar en Disney's Hollywood Studios. Apocayá abrióse una atraición de nome Monsters, Inc. Mike & Sulley to the Rescue! que se basa nos personaxes de Monsters, Inc., foi abierta nel antiguu edificiu de Superstar Llimu. El teatru de 2000-seat Hyperion amuesa la obra Disney's Aladdin: A Musical Spectacular.

Tamién s'ufiertó p'abrir nel parque, nel futuru una demostración de Muppet Vision 3-D, un show que s'anició en Disney's Hollywood Studios en Florida.

La entrada al área de Hollywood Pictures Backlot ufierta dos escultures de cerámica con elefantes enriba de columnes como homenaxe a un sistema enorme construyíu pola gran intolerancia épica de 1916 escontra la película de Hollywood dirixida por D.W. Griffith. Esti homenaxe repitir en Hollywood y el complexu d'entretenimientos ontañes en Los Angeles que contién anguaño l'academia que concede ceremonies nel Kodak Theatre (qu'abrió'l mesmu añu que'l parque 2001) que tamién tien les escultures.

Esta área va ser la postrera en ver un cambéu mientres la mega remodelación que se va faer al parque. va camudase'l nome a Hollywoodland y va reflexar el famosu Hollywood de los años 30's.

A Bug's Land[editar | editar la fonte]

Vista de la entrada de "A bug's land".

Ufierta It's Tough to be a Bug y la Bountiful Valley Farm, basada na película de Disney-Pixar A Bug's Life, abrir en 2003 y ufierta dellos paseos pa neños como unos carrinos chocones y unes sielles voladores rellacionaes col universu de dicha película.

The Performance Corridor[editar | editar la fonte]

The Performance Corridor ye la ruta principal del desfile al traviés del parque, tien curves construyíes alredor de Sunshine Plaza, pasa pola entrada a A bug's land y Golden Vini Winery, más allá de l'atraición de Golden Dreams, y a metá del camín la entrada a Paradise Pier. Finalmente corta de frente con California Screamin'.

The Performance Corridor recibió trés desfiles importantes: ¡Eureka! (abiertu col parque, agora zarráu), Disney's Electrical Parade (abiertu tol añu con esceición del branu) y Disney, Disney's Block Party Bash (que s'amuesa solo 3 díes a la selmana na temporada baxa, y díes adicionales en Temporada Alta).

Les palmeres na Sunshine Plaza costaron $13.000 cada unu na so compra.

Entretenimientu[editar | editar la fonte]

Personaxes[editar | editar la fonte]

Munchos personaxes de Disney, pueden ser atopaos a lo llargo del parque, pa interactuar colos neños y tomase fotografíes. Dellos personaxes tienen areas específiques onde apaecer con talol.

World of Color[editar | editar la fonte]

World of Color ye un nuevu espectáculu nocherniegu diseñáu por Walt Disney, Disney Creative Entertainment puramente pal parque. El show tien más de 1200 fontes ya inclúi lasers, lluces y fueu conbinado con proyeiciones d'alta deficinión, similareas a les utilizaes nos espectáculos Fantasmic! en Disneyland y Disney's Hollywood Studios en Walt Disney World en Lake Buena Vista, Florida. El show ta diseñáu pa camudar regularmente y presentar conteníu rellacionáu cola temporada en que s'emite como Navidá y Halloween, según declaraciones del so creador Steve Davison.

Pixar Play Parade[editar | editar la fonte]

Pixar Play Parade presenta carruaxes y personaxes basaos nes películes de Disney·Pixar: Monsters, Inc., The Incredibles, Ratatouille, Finding Nemo, A Bug's Life y Cars.

ElecTRONica[editar | editar la fonte]

ElecTRONica foi apocayá anunciada al traviés del Disney Parks Blogue. Disney's "ElecTRONica" va ser un festival nocherniegu interactivo en Hollywood Pictures Backlot. Va Ser una esperiencia similar a Glow Fest, pero va centrar na nueva película de Disney, "TRON: Legacy." ElecTRONica poserá lluces, música, proyeiciones y más pa espublizar el filme.

Falta d'ésitu inicial[editar | editar la fonte]

Vista del antiguu teatru onde se reproducía la película Golden Dreams. Anguaño baltóse y nel so llugar ta construyéndose The Little Mermaid: The Ariel's Undersea Adventure.

La cantidá de persones el día de l'apertura yera bien baxa comparaes colo agorao. Anque'l periodu col que s'antemanó l'apertura foi bien anterior a esta, les males crítiques sobre "una probe selección d'atraiciones" desanimó al públicu. Los planes iniciales que teníen les entraes de los visitantes yeren pa pasar un día completu nel parque, pos el parque solo vendía pases añales namái a los visitantes que s'agospiaben n'unu de los trés hoteles pertenecientes a Disney podríen mercar ParkHoppers. La mayoría de les restricciones fueron quitaes nos primeros meses. A entamos de 2001, Walt Disney Parks and Resorts camudó'l programa añal d'entrada en gran parte; esto creó una cayida na atención, yá que tola publicación añal Passholders consiguía que nes entraes a Disney's California Aventure nun se realizaren recargos.

Un artículu del diariu Los Angeles Times perteneciente a les noticies del 14 de xineru de 2001 indicaron que los pronósticos de la compañía demuestren que'l permediu d'atención de Disneyland Park baxaría aproximao 500.000 per añu, y la cantidá de visitantes menguaría cerca de 13,3 millones de visites añales, y Disney's California Adventure aumentaría les visites por 7 millones. Nunca s'algamaron eses cifres. En 2002, el parque Disney's California Adventure tenía cerca de 4.700.000 visitantes añales según lo sopelexao pola revista comercial Amusement.

Vista del antiguu Paradise Pier, previu a les remodelaciones.

En 2003, el parque Disney California Adventure dio un aumentu del 13% na atención y foi l'únicu parque d'atraiciones nos Estaos Xuníos en tener un aumentu double-digit, ufiertó "Esfruta del parque de Disneyland® per un día y de Disney California Adventure® otru día y LLIBRE!" (una promo de Disney, sopelexada na so llingua) por 9 meses en 2003, que foi un promotor importante y aumentu en gran parte les visites. En 2004, el parque poseeía un aumentu del 6% lo equivalente a 5,6 millones de visitantes añales. El creitu del aumentu puede allugase en Tower of Terror de la zona d'atraiciones de terror en Hollywood Pictures Backlot. Ente que estos númberos alcen les visites, los mesmos internos de Disney, revelen que la cantidá de visites inda sigue bien per debaxo de les del so parque hermano.

Un accioniasta importante del parque, Roberto Iger foi n'espediente mientres la xunta añal d'accionistes de la Walt Disney Company celebrada nel mes d'ochobre de 2006, cuando daquién preguntó si un tercer parque sería construyíu nel complexu d'Anaheim esti declaró "inda tamos trabayando p'aseguranos si la construcción del segundu foi útil", refiriéndose a Disney California Adventure, "na disciplina de ser sinceros, tamos desafiaos"

Gran parte de les visites al parque deber a los boletos añales, les promociones y la compra antemanada de boletos. Un porcentaxe más altu de güéspedes utiliza pasaportes añales pa entrar de baldre en Disney California Adventure, entrando de forma paga a Disneyland. Gran parte de les otres visites componer de compradores de ParkHoppers que dexen la entrada a los parques, y les almisiones llibres que vienen como una gratificación pa los emplegaos de Disney. El parque viende bien pocos boletos diarios que dexen l'almisión al parque de forma paga, y ensin promociones, ParkHoppers, etc. Miráu dende otru llau, les oficines cunten que tan solo'l 20% de los visitantes ingresa al parque de forma paga. (l'otru 80% componer de boletos ParkHopper, multidia, pasaportes añales y visites gratuites y empuestes).

Rediseño y espansión[editar | editar la fonte]

El 17 d'ochobre de 2007 The Walt Disney Company anunció un plan de dellos años nel qu'invertiría 1.100 millón de dólares pa reformar Disney's California Adventure. Anguaño los planes de renovación y espansión tán espuestos pa los visitantes en Blue Sky Cellar na atraición Golden Vini Winery. Disney decidió escuchar al públicu y toles atraiciones suxetes de crítiques per parte d'este seríen quitaes nun rediseño y expansion que s'estendería dende 2010 hasta 2012. Otres atraiciones van ser rediseñaes o reemplazaes per una gran área de "meet-and-greet" colos personaxes de Disney.

Disney California Adventure Park

Buena Vista Street[editar | editar la fonte]

Sunshine Plaza foi Remocicada y Renombrada como Buena Vista Street (Formalmente "Walt Disney Plaza"). Esta área lleva'l nome de la cai onde los Walt Disney Studios tán allugaos en Burbank. L'área representa a Los Angeles nos años 1920, cuando Walt Disney llegó ellí.

Buena Vista Street presenta edificios d'estilu colonial. Retrucar del Golden Gate foi privada y reemplazada por dellos arcos. La estructura de la "puesta de sol" (fonte d'agua) foi reemplazada por una copia del Carthay Circle Theater, que allugó la premiere mundial de Snow White and the Seven Dwarfs en 1937. L'edificiu sirve d'una pieza central inusual de Disney California Adventure Park como un nuevu iconu principal. Va Haber tamién una nueva versión en bronce de "Partners", la estatua de Walt Disney y Mickey Mouse qu'apaez en Disneyland Park, pero amosando un Walt Disney más nuevu llegando a Los Angeles nos años 1920, Foi Abiertu al Públicu'l 15 de Xunu de 2012 Al pie de Rede Car Trolley y Cars Land

Munches de les tiendes enantes disponibles en Sunshine Plaza (incluyendo Engine Ears Toys) fueron quitaes y reemplazaes por otres construyíes cola arquiteutura distintiva de California. Amás añadiéronse siendes y cestos pa faer paecese a la entrada más a una cai real.

Crítiques[editar | editar la fonte]

Vista Del Pixar Pal-A-Round de Nueche en Pixar Pier.

Una gran cantidá de persones y medios de comunicación importantes criticaron al parque pola so temática polo xeneral.

Tema[editar | editar la fonte]

Una quexa bien repitida ye que'l parque lluz bien monótonu y nun reflexa correutamente los intereses de los habitantes de California. Foi diseñada pa ser un símbolu de California nel presente y el futuru pa los turistes lleguen al estáu d'oru.

Esta crítica xunir cola de que'l parque nun tien enforma del estilu de Disney. Más bien que promociona l'ésitu de Disneyland Resort polo xeneral, y los productos de Disney y que dexa de llau al parque (especialmente na apertura), tamién se dixo que teníen de da-y más espaciu a la tema "Disney". Esto fixo especialmente evidente cuando se comparaba col nuevu parque de Tokyo Disney Resort abiertu nel mesmu añu: Tokiu DisneySea, que foi emponderáu pol so gran númberu de visites y esta "presencia Disney" que taba visible. Munchos sentíen que la "presencia Disney" taba perceptiblemente ausente en DCA. Crítiques similares fueron reconocíes sobre Epcot, parque de Florida segundu n'abrir en Walt Disney World Resort, cuando s'abrir en 1982.

Un artículu en payares de 2002 Marketwatch.com sopelexó que'l costo de construcción de Disney California Adventure yera de $650 millones. Disney pago $1.4 mil millones pa convertir l'área de parques de Disneyland a un resort, los otros $750 millones tuvieron dedicaos a Downtown Disney, Grand Californian Hotel, y otres meyores del resort. John Cora, que yera vice presidente a cargu del desenvolvimientu del resort cuando DCA yera construyíu declaro que la prioridá más alta al ameyorar y promover el desenvolvimientu d'un parque yera guardase los costos.

Ye por eso que la mayor meta de la gran remodelación que s'anunció mientres l'añu 2007 ye da-y la temática que'l parque nun llogró mientres la so construcción.

Dedicación en tiendes y restoranes, non n'atraiciones[editar | editar la fonte]

Vista de la fachada de l'atraición Monsters, Inc.: Mike and Sulley to the Rescue!

Disney California Adventure tamién se compón en gran parte por paseos familiares, y un gran númberu d'estos ye llindáu en capacidá. La xerencia de Disney aportunó en que'l parque ta construyíu nun presupuestu que s'alluga'l 20% per debaxo de lo que la firma primeramente había consideráu fayadizu, y d'acordies colos críticos, este lidera un ranking de perdida de fondos, y que la compañía invierte mas fondos na construcción de cafeteríes, restoranes, pasos, etc que n'atraiciones, yá que ye por estes postreres que la xente visita'l parque.

Per otra parte, Disney California Adventure tien tantes o entá más atraiciones qu'otros parques temáticos de Disney nel país tales como Disney's Animal Kingdom y MGM Studios en Florida (dambos parques son dellos años más antiguos que'l segundu de Disneyland Resort). Yera una inevitable comparanza al so parque vecín, Disneyland dotáu de 60 atraiciones, fai que California Adventure paeza minúsculu, yá que ufierta aproximao la metá d'estes.

Una diferencia importante ente Disneyland y el so parque vecín, ye que Disney California Adventure tien autorización pa sirvir bébores alcohóliques. Munchos restoranes ufierten cerveza; l'área de Paradise Pier tien un carru de cerveza y un soporte de margarita. The Golden Vini Winery ufierta pruebes de vinu gratuitu, y como parte del restorán del Ariel's Grotto, la barra de la ensenada tien una gran selección de cocteles, xunto cola cerveza y el vinu. Disney intentó consiguir una compañía importante de cerveza pa patrocinar el parque, pero nun pudo consiguila. Una división foi realizada con Karl basada en San Diego Strauss Brewing Company pa ser el provisor oficial de cerveza nel parque y patrocinar el carru de cerveza nel Paradise Pier. Tamién se tener siete tipos d'ésta en Ariel's Grotto.

Preciu[editar | editar la fonte]

El preciu d'almisión foi criticáu de forma importante dende llanzamientu. Disney intento que l'almisión separada de Disney California Adventure tenga una tarifa similar a los honorarios de la entrada de Disneyland. A munchos visitantes, el preciu (nesi entós $43) paez-yos escesivu pa un parque menor a Disneyland nel qu'ésti se xustificaba, y esto comprobábase con solo ver la plaza d'entrada. Disney California Adventure paecía ufiertar menos atraiciones como pa tener el mesmu valor d'entrada que'l so vecín.

Tresporte[editar | editar la fonte]

Distintu a Disneyland, el parque orixinal, l'únicu mediu del tresporte pa tranladarse nel parque ye a cuerpu. Nun hai autobuses, trenes, monorrieles, o vehículos de clase disponible pal públicu. (el tren de monorriel de Disneyland pasa pol parque pero nun ta disponible pa percorrelo totalmente) El parque en sí mesmu ye muncho más pequeñu que Disneyland, y asina que el percorríu y visita a cuerpu nun ye bien cansada.

Les visitantes agospiaos nel Disney's Grand California Hotel tienen la so propia entrada al parque. Esta entrada tamién puede ser utilizada polos güéspedes de cualesquier de los trés hoteles pertenecientes a Disney na so primer visita, y cualesquier güéspede del parque que deseye volver entrar l'hotel tamién puede faelo. Una entrada especial que taba disponible pa les güéspedes que s'agospien nel Paradise Pier Hotel, foi cerrada.

Atraiciones[editar | editar la fonte]

El Disney's Grand Californian Hotel allugáu xunto al parque.

Una gran cantidá d'atraiciones orixinales fueron criticaes como decepcionantes, incluyendo la mayoría de les atraiciones y de los restoranes nel área de Hollywood Pictures Backlot según l'área de Paradise Pier que se criticó como monótona y aburrida.

Una de les atraiciones orixinales de Hollywood Pictures Backlot yera Llimu Superstar. El so mapa de percorríu yera imaxinar al visitante como una celebridá qu'acaba de llegar al aeropuertu internacional de Los Angeles, y tómase paséu turísticu por Hollywood. L'humor de les crítiques basar nes chancies realizaes na atraición, los medios y los paparazzi encegolaos. L'atraición foi criticada polos sistemes y los personaxes, y foi la primera nel parque en cerrase. Tuvo abierta por menos qu'un añu, y una atraición basada na película Monsters, Inc. foi construyida nel so llugar. ¡Monsters, Inc. Mike y Sulley to the rescue! foi abierta'l 23 de xineru de 2006.

El teatru de Hyperion, tamién nel área de Hollywood Pictures Backlot, abrióse primeramente con un show llamáu Steps in time. Contrariu a los significaos del títulu, nun foi basáu en Mary Poppins nin en nenguna clase de película antigua de Disney; los críticos ver como una xeneral perda de tiempu, y a pesar d'un cambéu temáticu d'última hora, cerróse rápido.

Los críticos declararon con delles frases bien fáciles d'entender "Disney California Adventure" ta condergáu dende la so apertura en 2001, ye una gran perdida de tiempu y un gran parque fracasáu"

Anque California Adventure ye más pequeñu que tolos parques de Disney n'Estaos Xuníos (Disneyland, Magic Kingdom, Epcot, Disney-MGM Studios, Animal Kingdom), en 2007 tien más paseos y atraiciones que cualesquier de los trés parques distintos a Magic Kingdom en Walt Disney World. California Adventure contién anguaño 31 paseos y atraiciones, y ta en construcción la trentena segunda.

Atraiciones infantiles[editar | editar la fonte]

Vista de Grizzly Peak dende la so base.

El parque según lo visto na apertura tenía poques atraiciones empobinaes escontra neños más pequeños, distintu a lo visto en parques como Disneyland Park. Anguaño, toles atraiciones construyíes pa neños pequeños pueden atopase nel área d'A Bug's Land, y hai pocu espaciu nel predio: ¡Bisarmes, Inc. Mike y Sulley al rescate! Playhouse Disney, y Jumpin' Jellyfish. Ente que per un sitiu esto fai la vida más fácil pa los padres cansaos o los güelos o los tíos que tienen que caminar bien lloñe pa llegar a les atraiciones de los sos nietos y sobrinos, pero ye bien incómodu pa los padres que quieren visitar más d'una área nel parque.

Sicasí, tien de tomase conciencia de que Disney California Adventure Park foi diseñada orixinalmente pa ser dirixida a los padres y nuevos.

Referencies culturales[editar | editar la fonte]

Realizáronse múltiples referencies a la falta de visitantes de DCA na serie de televisión The Simpsons:

Nun episodiu de la serie, Marge Simpson amarutada de detective comenta "la prisión ye un bon llugar pa traer a los neños" y a esto Lisa Simpson contesta "Sí, yá algamó'l númberu de visites de Disney California Adventure".

N'otru episodiu, la familia vuelve a la cárcel en busca del Actor Secundariu Bob y Marge comenta que nun ye un bon llugar pa llevar a los neños, a lo que Lisa respuendi "bonu, sigue siendo meyor qu'Aventura California de Disney". Marge y Homer dan-y la razón.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]