Direutor de televisión

De Wikipedia

El direutor de televisión ye la persona encargada de dirixir les actividaes qu'arreyen grabar o filmar una producción de televisión.

Obligaciones[editar | editar la fonte]

Les obligaciones del direutor de televisión varien conforme tratar d'una producción en direuto –como la tresmisión del noticieru o d'un eventu deportivu- o d'una filmada o grabada. Nos dos casos ye responsable de supervisar l'allugamientu de les cámares, de los elementos de llume, micrófonos y elementos de sofitu. Nuna producción de ficción el so rol ye similar a la d'un direutor de cine, faciendo suxestiones a los actores, indicando al operador cuándo empezar y rematar la filmación. Nes series de televisión compuestes de dellos episodios, el papel del direutor puede diferir del rol del direutor de cine pos solamente va trabayar n'unu o en dellos episodios en llugar de ser l'autor de la totalidá de la producción; nesi casu'l control creativu va tar más bien en manes del productor de televisión de la serie. El Direutor de cámares tien la función de " cuntar la historia ", tien de llograr cola seleición d'imáxenes seducir y atraer al receptor.

Responsabilidaes[editar | editar la fonte]

Nes producciones en vivu, el direutor amás de dar con prontitud les órdenes del momentu, tien de caltener l'aselu y caltener l'orde na sala de control, nel pisu de filmación y en tolos llugares so la so supervisión.

L'estudiu pal noticieru puede tener, cuanto más, cuatro cámares con movimientos amenorgaos. Nuna tresmisión deportiva puede haber 20 o 30 cámares y tien d'indica-y de cutio a los operadores qué tienen d'enfocar.

En tanto'l direutor ye responsable de los elementos específicos que faen a la producción, el productor de televisión -xeneralmente sentáu na sala de control nun segundu planu detrás del direutor- fai una coordinación más xeneral, qu'inclúi les pautes publicitaries y la duración del programa.

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]