Digimon Frontier

De Wikipedia
Digimon Frontier
デジモンフロンティア
(Dejimon Furontia)
Xéneru anime y manga d'aición, anime y manga d'aventures y anime y manga de comedia dramática (es) Traducir
Otros
Cadena televisivaBandera de Xapón Fuji TV
Fecha de fin30 de marzu de 2003
Episodios50


película
Otros
Duración40 minutos


película
[editar datos en Wikidata]

Digimon Frontier (デジモンフロンティア Dejimon Furontia?) [1] ye una serie d'anime producida por TOEI ANIMATION. Ye la cuarta serie de la franquicia Digimon.[2] [3] Esta narra unos acontecimientos dafechu independientes de lo asocedío nes anteriores temporaes de Digimon, sustituyendo a Digimon Tamers. La temporada socesora ye Digimon Data Squad.

Argumentu[editar | editar la fonte]

La hestoria d'esta entrega animada empieza cuando, un día del añu 2002, munchos neños de Tokiu y contorna reciben un mensaxe nos sos móviles que los cita a les 6 p.m. nel intercambiador de Shibuya. Ente ellos atópase Takuya Kanbara, que recibe'l mensaxe y decide por impulsu allegar a la llamada. Mientres el viaxe en tren atópase con Koji Minamoto y cuando lleguen a Shibuya montar nun ascensor que los tresporta a una estación inesistente nel sosuelu de Shibuya. Ellí xuben a unos estraños trenes (para más tarde afayar que se trata de Trailmons, unos trenes especiales que circulen per tol Mundu Dixital) y n'unu d'ellos Takuya conoz a JP, Zoe y Tommy (esti postreru taba nel tren en contra de la so voluntá), colos que forma un primer grupu. Al llegar al Digimundu lleguen a la Estación de la Llapada, na L'Aldea del Fueu y atópense con un par de digimons llamaos Bokomon y Neemon, quien los van emponer pol digimundu pa ganar a Kerpymon. Van Recibir l'ayuda de los Guerreros Llexendarios quien intenten salvar el digimundu. Al llegar, los sos móviles tresformar en digivices (D-Tectors) que tienen la cualidá d'allugar los Espíritus Dixitales, capaces de tresformar a los neños en Digimons. Esos espíritus dixitales otorguen al usuariu la capacidá de tresformase n'unu de los diez guerreros llexendarios, qu'antaño salvaron al mundu dixital d'una gran catástrofe provocada por Lucemon, un ánxel que terminó cola guerra ente digimons pero foi malváu pol poder; vencíu polos 10 Guerreros Llexendarios; y zarráu no más fondo del Mundu Dixital (l'Área Escura).

Personaxes[editar | editar la fonte]

Principales[editar | editar la fonte]

Ye'l típicu líder de Digimon. Ye un mozu estravertíu, terco, optimista, valiente y graciosu. Llegó al Digimundu dempués de recibir un mensaxe de Ophanimon cuando yera'l cumpleaños del so hermanu menor. De cutiu engarraba con Koji, pero dempués vuélvense amigos. El so elementu ye'l Fueu y utiliza l'Espíritu Humanu pa digievolucionar en Agunimon (Agnimon) y l'Espíritu Animal/Bestia pa digievolucionar en Burningreymon (Vritramon). Más tarde en Aldamon (Ardhamon), la combinación de los sos dos Digispirits. Depués en Kaisergreymon que ye la combinación de los sos espíritus, los de Zoe y Tommy, y los de los guerreros de la Tierra y l'Árbol. Si combina esos Digispirits colos de Koji pueden evolucionar en Susanoomon. Al volver al mundu humanu celebra con muncha allegría'l cumpleaños del so hermanu.

TEMA: "Salamander"

Zoe ye una moza rubia de güeyos verdes. Tien un fuerte calter y nun duldar en dicir siempres lo que piensa. J.P. ta totalmente llocu por ella, pero a ella paez nun importa-y de primeres de la serie, anque col tiempu va empezar a respetar y querer más a JP. Camudar cola so familia a Italia cuando yera pequeña y tornó a Xapón apocayá, polo que tien problemes pa faer amigos. Los sos espíritus son los del Vientu, y Digievoluciona en Kazemon "Fairymon" (Humanu) y Zephyrmon "Shutumon",(Animal/Bestia, anque esta postrera ye considerada la más bella de tolos Guerreros Llexendarios). Zoe en gran parte de la serie yera la más fuerte Digimon una y bones ella yera la única que podía controlar el so espíritu Animal/Bestia. Irónicamente solo pudo ganar una batalla por sigo mesma en tola serie. Anque ella amuésase como una moza allegre y con sentimientos en realidá tuvo un escuru pasáu yá que yera daquién bien solitaria qu'apenes al llegar al Digimundu diose cuenta de lo que ye l'amistá. De poder fundir los sos Digispirits convirtiérase en JetSylphimon. Al volver al Mundu Humanu aprendió a faer más amigos.Al igual que Takuya paez que siente daqué por él, esto nótase nel capítulu 46.

TEMA: "Kaze non Shizuku" (A Drop of Wind).

Ye'l mayor del grupu. Tien un calter sele y rehúye los conflictos. Vese que ta totalmente llocu por Zoe, anque ésta nun-y tome importancia, y nótase los celos por Takuya y Koji. J.P. siempres foi un mozu bien solitariu yá que siempres quería faer amigos mercando la so amistá con cromos o chocolatinas. Siente atraición por Zoe y anque de primeres ésta nun lo tomaba en serio y considerar un inútil, más tarde gánase'l so respetu y ciñu. Tien una gran habilidá pa los trucos de maxa. Los sos espíritus son los del Truenu, anque-yos tenga mieu a los truenos y rescamplos. Digievoluciona en Beetlemon "Blitzmon" (Humanu) y Metalkabuterimon "Bolgmon" (Animal/Bestia). De poder fundir los sos Digispirits evolucionara en RhinoKabuterimon. Al volver al Mundu Humanu aprendió a nun mercar l'amistá con chocolates y maxa. Col tiempu da cuenta de que nun va ser correspondíu anque nun pierde la esperanza pa nun perder l'amor de Zoe.

TEMA: "Spark!"

Ye'l más pequeñu del grupu y llegó al Digimundu porque unos neños obligar a xubise al tren. Sicasí, dempués decide quedase nél. De primeres ye bien dependiente y miedosu, pero dempués empieza a creer en sí mesmu y a ser más valiente. Él ve a Takuya como un hermanu mayor, una y bones ésti siempres lo ta protexendo y afalando. Los sos espíritus son los del Xelu, y Digievoluciona en Kumamon "Chakmon" (Humanu) y Korikakumon "Blizzarmon" (Animal/Bestia). Podría evolucionar a Daipenmon de poder fundir los sos Digispirits.

TEMA: "Say Yes!"

Llegó al Digimundu nun Trailmon distintu al de los otros mozos. Ye solitariu, misteriosu y nun principiu viaxaba solo, pero a pesar d'eso si un amigu ta en problemes nun duldar n'ayudar. Anque de primeres yera indiferente y antipáticu colos demás, col tiempu la so actitú camuda tornándose más amigable y nidia colos sos amigos. Al llegar al Digimundu, tres munches batalles, afayó que tien un hermanu ximielgu, "Koichi Kimura". Dempués de la separación de los sos padres, Kouji quedar col so padre que se volvió a casar, a pesar de lo violento del so realcuentru a la fin dambos crean un llazu d'amistá y fraternidá bien fuerte. El día del aniversariu de los sos padres Kouji recibió'l mensaxe d'Ophanimon y foise al Digimundu. Usa l'espíritu de la Lluz y puede Digievolucionar en Lobomon "Wolfmon" (Humanu) y en Kendogarurumon "Garmmon" (Animal/Bestia) y dempués evoluciona en Beowolfmon, combinación de los sos dos Digispirits. Depués tresfórmase en Magnagarurumon que ye la combinación de los sos espíritus, los del so hermanu Koichi y J.P., y los de los guerreros del Metal y l'Agua. Si combina esos Digispirits colos de Takuya pueden evolucionar en Susanoomon. A la fin cuando vuelve al Mundu Humanu dalu un ramu de flores a la so madrasca y diz-y per primer vegada Madre. Y axúntase de cutio col so hermanu y cola so madre biolóxica quien s'allegra infinitamente al ve-y. Ye menor que Koichi per unos minutos.

TEMA: "In the Blue"

Ye l'hermanu ximielgu de Kouji. Dempués de la separación de los sos padres, él quedó cola so madre y la so güela. La so güela confesólu que tenía un hermanu mientres taba nel hospital. Escorriendo a Kouji, que va nun ascensor, cuerre poles escaleres pero zarapícase y cai, quedando asina muertu nel mundu humanu. La manera de portase de Koichi ye bien similar al de Kouji, na so naturaleza solitario y reservao. Él nun suel falar demasiáu y escasamente fala más de lo necesario anque hai esceiciones onde en mayoría de los casos solo diríxese a Kouji, aun así ye un mozu atentu que ta dispuestu a ayudar no que sía. Koichi ye la clase de persona que ta dispuestu a sufrir en silenciu con tal de nun esmolecer a los demás. L'alma de Koichi ye atopada por Kerpymon, quien utiliza la envidia que siente pol so hermanu pa da-y el Digispirit Humanu (Corruptu) de la Escuridá, perdiendo asina parte de les sos memories. Va al Digimundu como Duskmon ensin saber que Kōji yera'l so hermanu. Darréu, en enfrentándose a Beowolfmon, recibe'l Digispirit Animal/Bestia (Corruptu) de la Escuridá. Dempués de que fuera derrotáu, queda llibre y llogra un Digivice y los auténticos Digispirits de la Escuridá. Con ellos renaz como Lowemon (Humanu) y Kaiserleomon (Animal/Bestia). De poder fundir los sos espíritus dixitales, saldría "Reichmon". Depués sacrifícase na batalla contra Lucemon Manera Cayida, dándo-y los sos espíritus a Kōji por que él y Takuya convertir en Susanoomon, revelando qu'en realidá solo la so alma taba nel Digimundu; dixebrárase del so cuerpu al cayer poles escaleres de la estación, anque esto nun lo afaya hasta que Lordknightmon suxurir. A la fin, Takuya, Kōji y los demás lleguen al hospital onde lu habíen lleváu, y apaez el cuerpu de Koichi ensin vida, pero los Digivices sacrifiquen la so enerxía sagrada y llogren alicar y vuelven ser simples teléfonos móviles. Él píde-y a Kouji que visite la casa de la so madre, polo que al volver al Mundu Humanu atopar con muncha allegría. Ye mayor que Kouji per unos minutos.

TEMA: "Oreta Tsubasa De"

Aliaos[editar | editar la fonte]

  • Bokomon y Neamon: Son dos Digimons que se dediquen a siguir a los neños, anque nun sirven de muncha ayuda cuando hai peligru. Neamon nun ye bien bisarueñu y nun suel enterase de nada, lo cual provoca que Bokomon enóxese, espurrir la goma del pantalón y soltar de golpe, amás de llama-y ``Tontomon´´ o ``Mentecatomon´´. Bokomon siempres lleva un llibru llenu d'información sobre'l Digimundu, la so hestoria y los sos espíritus, amás de ser el incubador del güevu de Seraphimon tres la muerte d'ésti. Por causa de esto cuando Patamon naz, reconoz-y col nome de padre madre.

Bokomon foi interpretáu por Kazuko Sugiyama.[10]

  • Ophanimon: Ye otra de los Trés Grandes Ánxeles Digimon que gobernaron el Digimundu/Mundu Dixital. Vivía nun castiellu metanes una pradería de flores blanques, un castiellu curiáu por Nefertimon (quien ye la llave del Digi-Códigu del castiellu). Dempués de que Kerpymon venciera y zarrara a Seraphimon, rindir pa evitar más dañu a los Digimon y foi zarrada nuna celda de rayos d'enerxía nel castiellu de Kerpymon. Unvió una llamada coleutiva a munchos neños de corazón puru del mundu humanu por que vinieren al mundu dixital al traviés de los Trailmon por qu'asina dalgunos atoparen los Digispirits y ganen a Kerpymon. Takuya y los demás llogren lliberar, pero decide enfrentase sola contra Kerpymon y ésti vencer (anque kerpymon quedó bien mancáu) convirtiéndola en Digihuevo, anque antes dio-yos el so poder a Koji y Takuya p'afaer los sos Digivices y poder evolucionar en Kaisergreymon y Magnagarurumon. Los neños atopen el so Digi-Güevu na lluna mariella, y de él surde Salamon.
    • Salamon: Ye la reencarnación de Ophanimon. Ophanimon morrió brindándo-y les sos últimes enerxíes a los digivice de Koji y Takuya. Reencarnó coles mesmes que Lopmon.
  • Seraphimon: Ye unu de los Trés Grandes Ánxeles Digimon que gobernaron el Digimundu/Mundu Dixital tres la derrota y selláu de Lucemon. Vivía nun castiellu de cristal na Estación del Monte, xunto col so conseyeru Sorcerimon. Cuando Kerpymon volvióse malváu, mancólu gravemente con un ataque y depués zarró-y nun cristal dientro del castiellu, hasta que los neños llibérenlu usando los sos Digivices. Pero a pesar d'eso, cuando espierta del so suañu y enfréntase a los Guerreros Malinos pa defender a los neños (los Digimon que recibieron los espíritus Dixitales de Kerpymon), Mercurimon máta-y al devolve-y el so propiu ataque cola so téunica: ``Espeyu Arrogante´´. Asina ye como se convierte nel Digihuevo que Bokomon guarda nel so corsé. Entá en forma de güevu, venciólos a Takuya y Koji el so poder sagráu por que Digievolucinasen en BeoWolfmon y Aldamon; dempués de que Aldamon recuperara los datos de Seraphimon combináu con Mercurimon que formaron BlackSeraphimon, estos metiéronse nel Digihuevo y de él salió Patamon.
    • Patamon: Ye la reencarnación de Seraphimon. De primeres foi un digihuevo pero col tiempu'l digihuevo nació nun Patamon.
  • Kerpymon: Yera'l postreru de los Trés Grandes Ánxeles que gobernaron el Digimundu/Mundu Dixital tres la cayida de Lucemon, y el villanu inicial de la hestoria. Antes de ser malváu yera conocíu cómo Cherubimon. Al ser ente los trés l'únicu ánxel Digimon de tipu Animal, pensaba equivocadamente que Seraphimon y Ophanimon nun entendíen a los Digimon de tipo Bestia/Animal y solo redactaben lleis que beneficiaren a los Digimon de forma Humana, y Lucemon aprovechó esa discordia pa malvar a Cherubimon y volve-y malváu convirtiéndo-y en Kerpymon. En venciendo y zarrar a los otros dos Ánxeles, uso los Digispirits/Espíritus Dixitales de la Tierra, l'Agua, la Planta, el Metal y l'Escuridá que taben nel so poder pa crear a los cinco Guerreros Malinos y depués ordenólos a ellos y a los Digimon so los sos órdenes que robaren el Digi-Códigu del Digimundu p'axuntar poder (anque en realidá yera pa lliberar a Lucemon pero nun lu sabía). En siendo vencíu por EmperorGreymon y MagnaGarurumon y los sos datos purificados, convertir nun Digi-Güevu. Los neños atopen el Digi-Güevu na lluna mariella, y de él sale Lopmon.
    • Lopmon: Ye la reencarnación de Kerpymon. Morrió cuando Takuya y Koji vencer. Reencarnó xunto a Salamon.
  • Grumblemon: Ye unu de los Guerreros Malinos (el de la Tierra) y el primeru en presentase ante los Neños Escoyíos, nel so primer alcuentru remontó'l so espíritu de forma Animal/Bestia pa ganar fácilmente a Agunimon, Lobomon y Beetlemon. Nel so segundu alcuentru, buscaba otru de los espíritus dixitales animales, atopar con Kouji y ganar pero cuando ésti apoderóse del espíritu dixital Animal/Bestia de KendoGarurumon foi derrotáu, anque-y avagó robar los espíritus dixitales de Zoe y Tommy. Darréu volvería atopase con ellos cuando buscaba l'espíritu dixital Animal/Bestia del Fueu. Pero Takuya facer con él y en ganándo-y robó-y l'espíritu de Gigasmon. Yá vulnerable, allegó xunto a los sos compañeros al castiellu de Seraphimon pa recuperar el so espíritu, lluchó contra los neños nuna cueva soterraña pero foi definitivamente ganáu por Metalkabuterimon, la forma Animal/Bestia de JP. El so ataque llámase Rotura de güeyos de culiebra que consiste en cutir con dos mazes que tien.
    • Gigasmon: La forma Animal/Bestia de Grumblemon. Remontó esta forma nel so primer alcuentru colos Neños Escoyíos al trate contra les cuerdes. Ganó fácilmente a Agunimon, Lobomon y Beetlemon. Darréu buscó l'espíritu Animal/Bestia de la Lluz, pero Kouji facer col y ganar anque pudo absorber l'espíritu dixital de Zoe. Nel so tercer alcuentru arrampuñar a Tommy y nel cuartu llucharía contra l'espíritu Animal/Bestia de Takuya, Burningreymon, pero sería derrotáu y l'espíritu de Gigasmon absorbíu. Tien dos ataques, Bombarderu Furacán, que xira sobre sí mesmu a gran velocidá cutiendo tou lo qu'haya enfrente y Terremotu, que causa un enorme temblón de tierra y afara una gran cantidá de terrén al so alredor.
  • Arbormon: Ye otru de los Guerreros Malinos. Ye'l guerreru de la Madera. La so forma Animal/Bestia ye Petaldramon. Arbormon nun ye bien poderosu pero na so forma Petaldramon ye capaz inclusive de faer frente a tolos Neños Escoyíos colos sos respeutivos espíritus de forma Animal/Bestia. La so primer apaición foi cuando acompañó a Grumblemon na busca de los neños pa recuperar l'espíritu Animal/Bestia d'ésti. Pero en plena llucha, unes roques cayeron sobre Petaldramon quedando bloquiáu. Darréu atacaría'l mercáu de Akiba y llucharía contra Tommy pero sería ganáu por Korikkakumon. Nel so últimu alcuentru, llucharía contra los neños, a los que sería capaz de poner en serios apuros, pero sería-y arrampuñáu'l so espíritu de Petaldramon; Duskmon allegó ante él y Arbormon pensaba que llegaba p'ayudar pero en cuenta de eso ganar d'un solu golpe y absorbió los sos datos. Hai de solliñar que ye bien difícil comunicase con Arbormon yá que ye incapaz de llevar una conversación. El so únicu ataque consiste n'espurrir los sos brazos y piernes de manera indefinida y cutir con ellos.

Ye interpretáu por Kenji Nomura.[11]

    • Petaldramon: La forma Animal/Bestia de Arbormon; ésta, a diferencia de la so forma Humana, ye muncho más poderosa. Fixo la so primer apaición na llucha de Metalkabuterimon nuna cueva soterraña anque nun pudo intervenir yá que-y cayeron unes roques enriba. Depués atacaría a los neños nel mercáu de Akiba (na Rexón del Xelu), enfrentándose a Tommy, Korikkakumon ganaría-y y Petaldramon fuxiría. Más tarde apaeció como un digimon xigantescu que vivía nun castiellu nel monte y amenaciaba a los habitantes del pueblu de los Burgermon por que-y dieren hamburgueses, yá que cuando se superponían los trés llunes entrába-y muncha fame, pero los neños consiguen vence-y dempués d'aselar la so fame. Na so cuarta y última apaición enfrentar a tolos espíritus Animales/Bestia de los neños, poniéndo-yos contra les cuerdes, anque finalmente ye derrotáu y el so espíritu arrebatáu por Lobomon. Los sos ataques son el Ciclón de Fueyes que despide pela so ñariz y el Gabitu d'Escayos, qu'inmoviliza dafechu a los sos oponentes.
  • Ranamon: Ye la única moza ente los Guerreros Malinos. Ye la guerrera de l'Agua. La so forma Animal/Bestia ye Calmaramon, que nun puede controlar del tou nos sos primeros enfrentamientos; esto ye por cuenta de qu'atopar en plena aventura. Lanamon ye descomanadamente egoísta y narcisista valorando'l so aspeutu físicu percima de too, ye por esto que repuna que'l so espíritu dixital Animal/Bestia tenga una apariencia tan horrorosa. El so primer alcuentru colos Neños Escoyíos foi nuna sablera, dempués de qu'unos Tocanmon robaren los Digi-Vice de los neños sacante Zoe, Lanamon enfrentar a ella y cuando paecía que diba ser ganada topó'l so espíritu Animal/Bestia, Calmaramon, pero nun podía controlar bien el so tresformamientu. Dempués Zoe toparía tamién el so espíritu Animal/Bestia de Zephyrmon, enfrentándose contra ella, pero Calmaramon salió despidida de nuevu al realizar unu de los sos ataques. Más tarde apaeció xunto a Mercurymon cuando secuestró a trés de los neños nel Continente Escuru, a los que torturó ensin ésitu, pero gracies al plan de Takuya vuelve ser vencida. Finalmente atoparíase con Zoe nel interior de la esfera de l'agua de Sephirotmon, onde trató de manipoliar la so mente por que se convenciera a sigo mesma de que yera débil y fea, pero ésta reaccionó y en tresformándose en Zephyrmon ganar definitivamente, purificando el so espíritu.
    • Calmaramon: La forma Animal/Bestia de Lanamon. A diferencia de la so forma Humana, esta ye horriblemente fea y desagradable lo que fizo que nun-y gustara la so nueva forma a Lanamon. Na so nueva forma, Calmaramon enfrentar a los Neños Escoyíos pero nun lu controlaba bien y salió volando pel aire. Dempués apaeció lluchando contra los neños nel Continente Escuru xunto a Mercurymon, pero gracies al plan de Takuya toos xunen les sos fuercies y vuelve ser vencida. Finalmente enfrentóse a Zoe nel interior de Sephirotmon, pero foi ganada y absorbida por Zephyrmon. Tien dos ataques, la Tinta Aceda, que como'l so nome indica, despide una tinta bien aceda y pegañosa pela so boca y la Carga Titanic que consiste en xirar sobre sí mesma como si fuera una parafusa.
  • Mercurymon: Unu de los Guerreros Malinos. Ye'l guerreru del Metal. Ye'l más astutu y tramposu de los cinco Guerreros Malinos. Dexa cayer a Seraphimon nuna de les sos trampes y quédase colos sos datos. A diferencia de los sos compañeros, Mercurymon nun ye tan lleal a Kerpymon y el so deséu ye ser el Digimon más poderosu de toos. Cuando foi atacáu por BurningGreymon, Mercurymon utilizó los datos de Seraphimon pa convertise en BlackSeraphimon colo que ganó a Takuya, pero cuando paecía que diba rematalo, gracies al poder del Seraphimon orixinal, Takuya pudo combinar los sos dos espíritus y tresformase en Aldamon colo que ganó a BlackSeraphimon y absorbió l'espíritu Humanu de Mercurymon.
    • Sephirotmon: Ye la forma Animal/Bestia de Mercurymon y el más grande de los 10 Guerreros Llexendarios. Tien 10 esferes brilloses, caúna representando los diez elementos, dispuestes en forma del místicu Sefirot. Antes de prindar a los neños, secuestró yá a dellos Digimon, unu en cada esfera. Pa poder salir, los Neños Escoyíos tuvieron que ganar un combate en cada esfera; les esferes qu'abandonaben dexaben de rellumar y en dellos casos dexaben la salida. Cuando esto pasó con toles esferes, Sephirotmon reveló que prindara a los neños pa copiar les sos téuniques de combate y poder usales contra ellos. Los sos datos son purificados por Aldamon. Takuya intercambiar polos del Árbol por que Koji pueda evolucionar en Magnagarurumon. Nun se sabe si Mercurymon y Sephirotmon son la mesma identidá, anque esisten delles posibilidaes: que sían el subconsciente o a cencielles un reflexu l'unu del otru, yá que ye'l guerreru del Metal. Cuando Takuya pregúnta-y por ello ésti contésta-y que: "Ye una cosa bien complicada, tu nun lo entenderíes".

Antagonistes[editar | editar la fonte]

  • Lucemon: Antiguu Ánxel sagráu que baxó del cielu pa detener la guerra ente Digimons Tipu Animal y los Digimons Tipu Humanu. Volvióse malváu y dexóse llevar poles sos ambiciones, pero foi ganáu polos 10 Guerreros Llexendarios y zarráu nel Área Escura. A la fin de la serie ye lliberáu polos Caballeros Reales, Dynasmon y Lordknightmon, gracies a la recueya de tol Digi-Códigu del Mundu Dixital. Evoluciona a Lucemon Manera Cayida al absorber les enerxíes de los sos sirvientes y dempués a Lucemon Manera Satán cuando Susanoomon destrúi los sos datos sagraos y solo queden los datos malinos y Lucemon Modo Larva que ta nel escuru Gehena de Lucemon Manera Satán. Ye ganáu definitivamente por Susanoomon formáu por tolos neños y los digimons purificados.
  • Caballeros Reales: Kerpymon falló na xera de lliberar a Lucemon, asina que ésti confió-yos la xera a Dynasmon y Lordknightmon, quien empezaron a destruyir el Digimundu robando'l Digi-Códigu y venciendo una vegada tres otra a Kaisergreymon y a Magnagarurumon con cuenta de Lucemon diéra-yos la llave pa dir al Mundu Real. A la fin terminen destruyendo'l Digimundu, y lliberando a Lucemon. Pero Lucemon, en cuenta de cumplir la so parte del tratu, unviólos primero a matar a los Neños Escoyíos. Sicasí, como Kaisergreymon y Magnagarurumon diben faciéndose más poderosos con cada batalla, naquella ocasión fueron derrotaos y Lucemon absorber pa evolucionar a la Manera Cayida.
  • Duskmon: Ye unos de los Guerreros Malinos controlaos por Kerpymon. Ye en realidá Koichi endemoniado pol Digispirit/Espíritu Dixital Corruptu de la Escuridá. Nun ataca hasta que los neños entren nel Continente Escuru, onde matu a Arbormon. Kerpymon otorgar el Digispirit/Espíritu Dixital Bestia/Animal Corruptu solu en siendo vencíu por Beowolfmon, Velgemon. Ye vencíu polos esfuerciu de Aldamon y Beowolfmon y esti postreru purifica los sos datos. Los Digispirits/Espíritus Dixitales de la Escuridá se purifican y xunto con un Digivice cayen a manes de Koichi otra vegada.

Película[editar | editar la fonte]

Digimon Frontier: Revival of the Ancient Digimon (Traducíu al español pol traductor google como Digimon Frontier: Renacimientu del antiguu Digimon). La hestoria empieza cuando los cinco mochachos, Bokomon y Neemon van nun Trailmon, cruciando'l desiertu. Takuya y Kouji empiecen a engarrase. Primero que la engarradiella ente Takuya y Kouji pudiera dir a más, llevántase una nube de sable y empiecen a salir Digimons engarrando ente ellos, arrodiando al Trailmon. Una gran figura averar a ellos, Y fai-yos cayer na Isla flotante o Isla Wandering. Kotemon espierta a Takuya, a Tommy y a JP; darréu los rapazos pregúnten-y a Kotemon sobre la estatua de la plaza, y él cúntalos que ye Ornithmon, "El Dios proteutor" de la Isla, lo cual acoten Bokomon y Neemon; éstos mesmos esplíquenlos que naide puede volver al Digimundu una vegada que se ta na Isla, pero entós los Digimons de tipu animal ataquen. D'arcmon apaez, intentando evitar que Dinohyumon escorrer y vénguese, pero nun-y faen casu. Na otra metá de la isla atópense Kouji y Zoe, ayudaos por Bearmon. Reparen cómo los digimons tipu humanu lleguen y empiecen a atacar el pobláu, pero gracies a qu'usaron unu de los tanques, viéronse obligaos a abandonar la llucha. Los cinco mochachos realcuéntrense y empiecen a aldericar (n'especial Takuya y Kouji), cada unu defendiendo a un tipu de digimon (Takuya, Tommy y JP a los tipu humanu y Kouji y Zoe a los tipu animal), y primero que fueren a más Kotemon y Bearmon empiecen a llorar clamiándo-yos que pararen d'aldericar. Kotemon y Bearmon emponer hasta unes antigües ruines onde Bokomon traduz antiguos testos: "Digicódigos... van espertar al páxaru del Mar" (Ornithmon). Esa mesma nueche hai otra engarradiella, más grande, con tanques incluyíos. Zoe, Tommy y JP ayuden a Kotemon y a Bearmon a reconstruyir los testos de les ruines, pero primero que Bokomon pudiera traducilos un movimientu fai cayer los cachos, allargando entá más el tiempu. Kouji y Takuya digievolucionan a Lobomon y a BurningGreymon, pero al contrariu de como creíen Grizzmon y Dinohyumon, facer pa detener la engarradiella, en cuenta de arreyase nella. Bokomon, amás de pescudar que Ornithmon nun ye'l Dios proteutor de la isla, más bien lo contrario, traduz los testos como: "La rede va lliberase, el Digicódigo va combinar nes ales del gran ave marina... entós va resucitar". Zoe y JP van avisar a Takuya y Kouji, y entós reparen cómo D'Arcmon tresformar en Hippogriffomon (líderes de los digimons tipu humanu y animal, respeutivamente). Remontar ante toos y termina admtiéndolo, al igual que'l so plan: Recoyer tolos datos posibles pa faer alicar a Ornithmon y rexir el Digimundu al so antoxu, tou por vengación. Recueye los datos de los cientos de Digihuevos, llevanta una barrares metáliques convirtiendo a la isla nuna cárcel y despierta a Ornithmon, ordenar so la so verdadera identidá: Murmuxmon, un digimon cambiante exiliáu. Lobomon, BurningGreymon, Kazemon, Kumamon y Beetlemon, con ayuda de tolos digimons, atacar con tou lo que tienen, pero nun consiguen nada. Entós Kotemon sacrificóse por que nun mancaren los sellos de AncientGreymon y AncientGarurumon, y pola fuercia de l'amistá d'él para col restu (y viceversa), dambos guerreros aliquen. Repiten los ataques, esta vegada causando mayores daños, y Agunimon finalmente destrúi a Murmuxmon con un potente "Rotura de Sacavera". Los Ancients terminen con Ornithmon, causando una gran esplosión. A la fin, Dinohyumon y Grizzmon prometen dexase d'engarradielles, y Bokomon y Neemon tornen del Digimundu: la Isla fondióse na parte del desiertu, volviendo formar parte del Digimundu. Bearmon apaez reparando una pintura de los cinco chicos xunto con Dinohyumon, Grizzmon y munchos digimons ñácaros sosteniendo a los digihuevos (Bearmon el de Kotemon); poco dempués la cámara vuélvese, dexando ver a Kotemon vivu de nuevu. Bearmon cuerre a realcontrase col so amigu, dexando como escena final una pintura de dambos sonrientes (Bearmon a lo menos).

Espíritus Dixitales o Digispirits[editar | editar la fonte]

Nesta serie los neños son "teníos" polos Espíritus Dixitales/Digispirts colo que los mesmos Neños Escoyíos pueden digievolucionar nos Guerreros Llexendarios (Digimons). Los espíritus dixitales fueron creaos polos 10 Antiguos guerreros y tán escondíos per tol digimundu. Estrémense dos tipos, los Espíritus dixitales Humanos y los Espíritus dixitales Animales/Bestia; los de tipu Humanu dexen una Digievolución a un Digimon de forma humanoide, ente que los de tipu Animal/Bestia dexen digievolucionar a una forma na que s'aprecien les partes de distintes animales, por casu: Burningreymon tien pates d'ave, garres de dinosauriu, ales d'ave, torso d'humanu, etc.

Dempués conócense los llamaos Espíritus dixitales dobles y Hiperespíritus; los Espíritus dixitales dobles dexen la combinación d'un Espíritu dixital Humanu con un Espíritu dixital Animal. Los Hiperespíritus dexen la combinación de 5 Espíritus tanto Humanos como Animal de distintos elementos. La capacidá pa utilizar los Espíritus dixitales dobles foi dada a los Neños Escoyíos pol poder de Seraphimon, ente que la capacidá pa usar los Hiperespíritus dixitales foi dada más tarde pol poder de Ophanimon. A la fin de la serie amuésase'l "Antiguu espíritu dixital", que ye la unión de los Espíritus dixitales de los 10 Gerreros Llexendarios, tanto Humanos como Animales, creando al postreru Guerrero Llexendariu: Susanoomon.

Diferencies cola versión d'Estaos Xuníos[editar | editar la fonte]

  • Nel orixinal xaponés LordKnightmon ye masculín (anque tenga aspeutu femenín), ente que na inglesa ye femenín y ye una muyer l'actriz de doblaxe.
  • El tonu de voz de munchos personaxes foi camudáu: Grumblemon fala como un matón caleyeru na versión estauxunidense, ente que na xaponés fala normal con acentu antiguu xaponés. Ranamon fala como muyer adulta en xaponés, pero como una neña na estauxunidense. Mercurymon tien un tonu muncho más socarrón nel orixinal.
  • Nel episodiu 6 dos escenes son esaniciaes: J.P. dempués de ser cutíu por Zoe y Koji aporreando a Takuya con un palu.
  • L'enclín de Minomon de falar diciendo enforma "mino" foi privada.
  • Nel episodiu 9 foi borrada la escena na que Tommy intenta atacar a Zoe con un carbonizu.
  • Nel episodiu 11, Gekomon prediz el futuru enfilándose y Sepikmon cutiendo a la xente col bumerán, tou foi censuráu na versión estauxunidense.
  • Nel episodiu 13, cuando Grumblemon esgaña a Deramon, el doblaxe borró esa escena.
  • Nel episodiu 15, cuando Zoe apaez quitar la ropa pa probase bañadores, la secuencia na qu'empieza a quitar la camiseta y amuesa la parte inferior de los pechos y los sos calzones foi retirada. Tamién se quitar la imaxe na qu'apaez Zoe con un bikini coloráu afechu.
  • Nel episodiu 24, cuando toos busquen a J.P. y les manes empezar a atacar, cuando Zoe cute a Takuya llega otra mano y empezar a garrar del traseru foi retirada.
  • Nos episodios de 48 d'equí p'arriba, cuando los neños tán dientro de Susanoomon y apaecen desnudos, delles partes del so cuerpu fueron aerografiadas pa evitar que se-yos vean. Especialmente cuando solo Takuya y Koji tán dientro, como les partes del so cuerpu son totalmente visibles, tuvo que ser aborronáu na mayoría de les versiones. El tresformamientu en Susanoomon de los dos tamién foi retayada omitiendo la parte na que s'esnuden, por ser demasiáu visibles les partes.
  • La música de tola serie camuda.

Diferencies cola versión d'Italia[editar | editar la fonte]

  • Zoe Orimoto nació en Xapón, pero camudar a América cuando yera pequeña.
  • La música de fondu provién de la versión xaponesa, pero los cantares d'entrada, de salida y d'insertamientu fueron camudaes por cantares cantaos por famosos cantantes italianos.

Episodios[editar | editar la fonte]

La serie consta de 50 capítulos.

Banda sonora[editar | editar la fonte]

Lletres por: Horoshi Yamada
Composición/Adautación por: Michihiko Ohta

Artista: Kōji Wada

  • Tema de Zarru#1: Innocent~Mujaki na Mama de~(イノセント~無邪気なままで~) (Innocent (Remaining Innocent) (Capítulos 1-26)
Lletres por: Isao Chiwata
Composición por: MIchihiko Ohta
Adautación por: Cher Watanabe

Artista: Kōji Wada

Lletres por: Hiroshi Yamada
Composición/Adautación por: Michihiko Ohta

Artista: Kōji Wada & AiM]

Cantares ambientales[editar | editar la fonte]

  • Tema d'Evolución#1: With The Will (Evolución Individual)
Lletres por: Omori Shōko
Composición/Adautación por: Cher Watanabe

Artista: Kōji Wada

Lletres por: Omori Shōko
Composición/Adautación por: Cher Watanabe

Artista: AYUMI

  • Salamander (Capítulu 18)
Lletres por: Hiroshi Yamada
Composición/Adautación por: Michihiko Ohta

Artista: Junko Takeuchi

Álbumes de Banda sonora[editar | editar la fonte]

  • Best Hit Parade (2003)
  1. FIRE!! - Kōji Wada
  2. Salamander - Junko Takeuchi
  3. Say, Yes! - Kumiko Watanabe
  4. Oreta Tsubasa de With~Broken Wings- (折れた翼で-With Broken Wings-) - Kenichi Suzumura
  5. In the Blue - Hiroshi Kamiya
  6. With The Will - Kōji Wada
  7. Spark!! - Mahito Amada
  8. The Last Element - AYUMI
  9. Innocent~Mujaki na Mama de~(イノセント~無邪気なままで~) (Innocent (Remaining Innocent) - Kōji Wada
  10. Kaze non Shizuku (風のしずく) (Drop of Wind) - Sawa Ishige
  11. An Endless Tale (Ft. Kōji Wada) - AiM
  12. Get The Biggest Fire!! - Junko Takeuchi & Hiroshi Kamiya

Discográfica: BGM

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. «Digimon Frontier (Sitiu oficial)» (xaponés). TOEI ANIMATION. Consultáu'l 20 de xineru de 2015.
  2. «DIGIMON FRONTIER (TOEI ANIMATION FILME LIST)» (inglés). TOEI ANIMATION Co., Ltd.. Archiváu dende l'orixinal, el 21 de xineru de 2015. Consultáu'l 20 de xineru de 2015.
  3. «Toei Confirms New Digimon Series» (inglés). Anime News Network. Consultáu'l 20 de xineru de 2015.
  4. «Junko TAKEUCHI - Anime News Network».
  5. «Sawa ISHIGE - Anime News Network».
  6. «Masato AMADA - Anime News Network».
  7. «Kumiko WATANABE - Anime News Network».
  8. «Hiroshi KAMIYA - Anime News Network».
  9. «Kenichi SUZUMURA - Anime News Network».
  10. Kazuko Sugiyama na Enciclopedia Anime News Network (n'inglés)
  11. Kenji Nomura en Anime News Network (n'inglés)


Predecesor:
Digimon Tamers
Digimon Frontier
2006-2007
Socesor:
Digimon Savers