Digimon Adventure tri.

De Wikipedia
Digimon Adventure tri.
デジモンアドベンチャー tri.
(Dejimon Adobenchā torai)
XéneruAición, aventura y ciencia ficción
Otros
Producíu porShuhei Arai
Cadena televisivaBandera de Xapón TV Asahi
Fecha de fin5 de mayu del 2018
Llingua/esXaponés


película
Otros


película
Portal Anime y Manga
[editar datos en Wikidata]

Digimon Adventure tri. (デジモンアドベンチャー tri. Dejimon Adobenchā torai?)[1][2][3][4] ye una serie de seis películes producíes por Toei Animation[5][6] que forma parte del 15º aniversariu de la franquicia Digimon.[7] Ye la séptima serie de la franquicia Digimon y una secuela de Digimon Adventure 02, trescurre nel añu 2005, trés años dempués de Digimon Adventure 02 (salvo l'epílogu).[8]

La serie ye emitida de manera episódica dientro y fora de Xapón, en xaponés con subtítulos por Crunchyroll[9][10] y Hulu ente otres,[11] ente que Eleven Arts[12] y Shout! Factory[13] distribúin la versión n'inglés.

Sinopsis[editar | editar la fonte]

Les películes desenvuélvense trés años dempués de los acontecimientos de Digimon Adventure 02 y céntrase nos ocho "neños escoyíos" orixinales y los sos compañeros digimon. Una misteriosa anomalía infectó'l mundu Digimon faciendo qu'estos se vuelvan contrarios y creando aburuyes nel mundu humanu. Esto lleva a los neños escoyíos a lluchar contra los digimon infestaos mientres faen frente a les sos responsabilidaes y problemes d'adolescentes, a ellos xúnese-yos otru neñu escoyíu, Meiko Mochizuki y la so compañera Meicoomon.

Personaxes[editar | editar la fonte]

Protagonistes[editar | editar la fonte]

Neños escoyíos Digimon Evolución Mega Jogress / Forma alterna !Forma infestada
Taichi "Tai" Yagami Agumon WarGreymon Omnimon WarGreymon (infestáu)
Yamato "Matt" Ishida Gabumon MetalGarurumon Omnimon Garurumon (infestáu)
Sora Takenouchi Piyomon Phoenixmon -- Birdramon (infestáu)
Koushiro "Izzy" Izumi Tentomon HerculesKabuterimon -- Kabuterimon (infestáu)
Mimi Tachikawa Palmon Rosemon -- Togemon (infestáu)
Joe Kido Gomamon Vikemon -- Ikkakumon (infestáu)
Takeru "T.K." Takaishi Patamon Seraphimon -- Angemon (infestáu)
Hikari "Kari" Kamiya Gatomon Magnadramon Ordinemon Angewomon (infestáu)
Meiko Mochizuki Meicoomon Raguelmon Ordinemon --

Enemigos[editar | editar la fonte]

Digimon[editar | editar la fonte]

Meicrackmon Manera Viciosa (Mega)

Aliaos[editar | editar la fonte]

Digimon[editar | editar la fonte]

Otros[editar | editar la fonte]

  • Los Cuatro Besties Sagraes
    • Qinglongmon (cameo)
    • Baihumon (cameo)
    • Sutsemon (cameo)
    • Xuanwumon (cameo)
  • Formes previes (Cuatro Besties Sagraes)
    • Triceramon -> Qinglongmon (cameo)
    • LoaderLeomon -> Baihumon (cameo)
    • HippoGriffomon -> Sutsemon (cameo)
    • Orochimon -> Xuanwumon (cameo)

==Equipu de producción llista de columnes|3|

  • Idea orixinal:
Akiyoshi Hongu[1][2]
  • Productor:
Shuhei Arai[8][14][15]
  • Diseñu de personaxes:
Atsuya Uki[1][2][3][4]
  • Configuración de la serie:
Yuuko Kakihara[1][2][3][4]
  • Direutor:
Keitaro Motonaga[1][2][3][4]
  • Planificación y producción:
TOEI ANIMATION[1][2]

}}

Películes[editar | editar la fonte]

Película Episodios Títulu Ending Fecha d'estrenu
11-4Saikai (再会Saikai?) 
Xunta
"I wish~tri.Version~" por Ai Maeda21 de payares de 2015[16]

Tres años más tarde de los sucesos de Digimon Adventure 02, Tai (Taichi) ta nel institutu decepcionáu porque nengún de los sos amigos puede dir ve-y al so partíu de fútbol. Mientres los aparatos eléctronicos tán empezando a funcionar mal por tou Odaiba. Minutos primero qu'empiece el partíu, un Kuwagamon apaez y toma forma física, y paez ser el causante de les anomalíes. El Digivice de Tai empieza a rellumar y apaez el so antiguu compañeru Agumon, que se tresforma en Greymon y llucha contra Kuwagamon. Los dos digimon viaxen al traviés de portales al aeropuertu de Haneda, onde apaecen más Kugawamon. Tai diríxese ellí col so profesor Daigo Nishijima y atópase colos otros neños escoyíos (sacante Joe) y los sos compañeros digimon.

Tres la batalla, los neños escoyíos creen que l'apaición de Kugawamon deber a aburuyes nel espaciu. Tai y Matt (Yamato) visiten a Nishijama, quien confiesa que forma parte d'una organización que ta monitorizando l'actividá digimon, cuantimás la de los digimon que tán infestaos, como'l Kugawamon qu'apaeció.

Mimí cúnta-y al grupu que foi tresferida a Xapón nuevamente pa estudiar na mesma escuela y cursu que Izzy; mientres Izzy busca maneres de que puedan aportar más fácilmente a los sos compañeros digimon, mientres Tai tarrez que la xente pueda resultar mancada por cuenta de les aiciones de los neños escoyíos y los sos digimon. A otru día apaez un misteriosu Digimon caballeru de color negru conocíu como Alphamon y paez tar apuntando a Meicoomon, el Digimon qu'acompaña a Meiko Mochizuki, una nueva moza que foi treslladada a la clase de Tai. Alphamon ye demasiáu poderosu y Matt diz-y a Tai que tien que superar los sos mieos por que xuntos puedan ganar a Alphamon col poder d'Omegamon. Tres la batalla, Meiko diz-yos qu'ella tamién ye una neña escoyida. 

25-8Ketsui (決意Ketsui?) 
Determinación
"Seven~tri.Version~" por Kōji Wada12 de marzu de 2016[17]

Meiko ye integrada al grupu de los Neños Escoyíos nuna celebración de bienvenida nes agües termales, ente que Daigo Nishijima y Himekawa Maki, el so superior na organización que monitorea l'actividá digimon nel mundu real, y amás la so ex pareya, encargar d'ayudar direutamente a Izzy y los demás nes conocencies que tienen sobre los nuevos acontecimientos, esplicando que recibieron el contautu por un tal "Gennai". Joe Kido ye l'únicu que se caltién separáu del grupu por cuenta de la gran presión que siente pol so baxu rendimientu nos sos estudios de preparatoria, afectando la rellación colos otros Neños Escoyíos, especialmente con Matt. Per otra parte, Tai, anque más repuestu nel so rol como líder de los Neños Escoyíos, sigue con duldes al respective de les sos decisiones y efeutos de les batalles de los Digimon nel mundu real, y Izzy busca determinar a qué debe la fonte del nuevu problema, amás de trepar colos sos sentimientos por Mimi.

Nel Digimundo reparar digihuevos destruyíos na Ciudá del Entamu, siendo'l responsable Ogremon, quien actúa desafranáu y ensin consciencia. Leomon apaez pa detenelo, pero Ogremon llogra escapar al mundu real por una distorsión nel espaciu, cerca d'onde Mimí ta. Ella, quien se ve afeutada pola imaxe egoísta que proyeuta nos demás, y farta de los comentarios negativos de la prensa alrodiu de los digimons, enfrenta a Ogremon pa evitar que cause dañu y demostrar qu'esisten los digimons bonos. Togemon cute por accidente a un helicópteru d'unos reporteros que s'atopaben mui cerca del llugar de la engarradiella, empiorando la situación nes noticies; al empar, Leomon apaez nel mundu real y llévase a Ogremon con él de vuelta al Digimundo. Los Neños Escoyíos axuntar nel departamentu de Izzy pa determinar la nueva situación sacante Joe. Ellí reciben la visita de Leomon, quien esplica que dellos digimons tán siendo afeutaos nel so comportamientu y pórtense agresivamente, siendo llamaos "Digimon infestaos", y les misterioses aburuyes nel espaciu apaecieron cuasi coles mesmes ensin esplicación. Paralelamente, metanes aburuyar apaez el "Emperador de los Digimons", quien se caltién reparando los acontecimientos asocedíos.

Leomon xunir a los Neños Escoyíos nel mundu real, y Nishijama vela polos chicos ante la reprobación de Himekawa, quien nun quier arreyase sentimentalmente con ellos. Nishijama diz-yos qu'amás de ser los Neños Escoyíos, tamién tienen derechu a esfrutar la so vida como adolescentes. Joe tien un gran dilema ente compaxinar los sos estudios coles sos responsabilidaes como neñu escoyíu, prefiriendo lo primero pa murnia de Gomamon. Llenu de duldes, xenera que Gomamon decida alloñase d'él por un tiempu. Mientres el Festival Escolar, Izzy, quien taba curiando a los Digimon nel so departamentu, ye convocáu por Himekawa por qu'esfrute colos otros neños escoyíos mientres ella faía cargu; sicasí, Palmon y los demás terminen convenciendo a Leomon por que los lleve al festival. Joe atopa a Gomamon, con quien tien un discutiniu por non asumir el so rol como Neñu Escoyíu por cuenta de les sos responsabilidaes d'adultu y vase del llugar. Nun momentu que Meicoomon queda sola nel patiu traseru de la escuela, apaez una distorsión y della sale'l "Emperador de los Digimons", quien rapta a Meicoomon ante la congoxa de Meiko. A pesar de dir nel so rescate, la distorsión refugar y tórga-y el pasu, dexando namái entrar a Palmon, Gomamon y Leomon, quien empieza a sufrir los efeutos de la infeición. El Digimon Emperador convoca a Imperialdramon Manera Dragón (infestáu) y ataca a Palmon, Gomamon y Leomon. Agumon y los demás tamién son refugaos pola distorsión, que termina per cerrar se, anque Izzy llogra aportar a la batalla per mediu de la so laptop. Mimi nun ye capaz de lliberar tol poder de Togemon por cuenta de les sos duldes pol so egoísmu qu'entá caltién, y Gomamon ta a puntu de ser ganáu por Imperialdramon.

Nesi momentu, Kari cuerre a buscar a Joe pa informa-y de lo asocedío y convence-y que nun precisa razones pa sofitar al so compañeru digimon. Joe pénase y torna al grupu, xusto a tiempu p'ayudar a Gomamon y desencadenar el so poder, llogrando la etapa Mega y digievolucionando a Vikemon. Mimi ye afalada por Joe a faer lo mesmo, quien convencida llogra algamar la etapa Mega de Palmon, digievolucionando a Rosemon. Imperialdramon, al trate superáu, pasa a Manera Lluchadora, pero gracies a l'ayuda de Leomon llogren destruyilo. El Digimon Emperador amuésase sonriente y llibera a Meicoomon, sumiendo de la dimensión. Cuando tou paez acabar, Meicoomon amuésase insegura inclusive de Meiko, y Leomon intenta aselala; inesperadamente, Leomon ye trevesáu y asesináu brutalmente por un ataque de Meicoomon "Manera Feroz" (una apariencia agresiva y xavaz) ante la sorpresa y desconciertu del grupu'l cual nun ye capaz de reaccionar. Meicoomon fuxe por una distorsión y Meiko queda desconsolada, ente que s'afaya que la causa de los Digimon Infestaos y aburuyar tán rellacionaes con Meicoomon. 

39-13Kokuhaku (告白Kokuhaku?) 
Confesión
"For Me" (僕にとって Boku nin Totte) por Knife of Day (Yoshimasa Hosoya)24 de setiembre de 2016[18][19][20][21]

Mientres Meiko sigue traumatizada pola traición de Meicoomon, Izzy (Koushiro) vuelve enfadosa como él obsesivamente trata de determinar qué causó Meicoomon infestar. Mentanto, como les interrupciones que se cree que ye causada por Meicoomon empiecen a afectar a les compañíes aérees, Himekawa y Nishijima dicen Matt alrodiu de la so investigación, lo único que Himekawa non -y a dichu a Matt ye alrodiu de los otros neños escoyíos de 02, pero Nishijima afayar y la causa d'ello ye engañar y tarde o aína Himekawa confirma que Izzy lo descubrira llueu, pero tantu Meicoomon faciendo que les interrupciones y el fechu de los neños escoyíos que sumieron misteriosamente. Más tarde, T.K. visita la oficina de Izzy pa ver a Patamon de nuevu ende atópase con Joe y con Izzy dormíu que por fin foi convencíu por Joe de dormir un pocu y curiase un pocu de la so salú asina entós T.K. afaya daqué mal con Patamon cuando actúa de volao violentu y morder. A midida que les conocencies tradicionales decide tomar Patamon casa con él, lo que llevó a los demás a faer lo mesmo colos sos Digimon pero ensin saber nada avera del secretu de T.K. y l'infeición de Patamon sicasí T.K. diz-y a Meiko sobre lo que ta asocediendo realmente a Patamon, que col tiempu da cuenta de qu'él mesmu ta infestáu y pide a les conocencies tradicionales por que dexara de si'l peor llegáu a asoceder. Una nueche, apaez un mensaxe misteriosu de too los dispositivos llétricos mientres una corte d'enerxía, indicando que "los Digimon va dar a conocer una vegada más" la creación de turbulencias na población. A otru día, como Patamon comunica a los otros Digimon tantu de la infeición, Kari ye tenida pol misteriosu mensaxeru, la homeostasis, que los alvierte que los Digimon infestáu potencialmente podría destruyir tanto a los mundos humanu y dixital, nun siendo que se faiga un gran sacrificiu. Dempués d'oyelos, Himekawa llega a la conclusión de que la próxima vegada qu'apaez Meicoomon, la homeostasis podría desencadenar un "reinicio", que se restableza'l mundu dixital p'antes de la infeición col fin de salvar a tolos otros mundos. Dempués de Gatomon diz-y a los demás qu'esti reinicio tamién fadría que se pierden toles alcordances de los sos amigos humanos, los Digimon decidieron pasar un tiempu preciosu colos sos compañeros sicasí Tai afaya que Agumon taba actuando daqué raru faciendo que Agumon viose obligáu a dici-y a Tai sobre'l reinicio.

Izzy afaya más información sobre aburuyar y el códigu binariu que se sobrescribe n'idioma distintu. Tentomon infórmalu avera del reinicio Izzy crea un plan pa evitar que pase eso. Meicoomon llueu apaez de nuevu, lo que llevó a los Digimon pa lluchar contra ella pa tratar de caltenela fuera del mundu de los humanos. A pesar de los intentos de les conocencies tradicionales de detenelo, Patamon digievoluciona a Angemon y entra na esfriega, pero queda apoderáu pola infeición, que llueu empieza a atacar a los sos colegues. A midida que empieza una cuenta trás escontra'l reinicio, Izzy trai la so llucha contra'l plan, la creación d'un campu que puede utilizar los datos de copia de seguridá pa restaurar los Digimon infestaes. Nun momentu cuando Tentomon ver en problemes con nun tener oportunidá de detener a Meicoomon, Izzy ordenar entrar al campu de respaldu pa salvase a lo menos el pero Tentomon negar a faelo al ver como MetalGreymon sigui deteniendo a Meicoomon y al empar sufriendo los ataques de los otros digimon diciendo que nun puede entrar al campu de respaldu y ver como les coses sigan asina, Tentomon como últimes pallabres diz que la vegada que la primer vegada que conoció a Izzy nun sabía nada del pero agora si saber y agora lo que quier ye que siga investigando sobre coses y que lo esfrute y d'últimes diz "Izzy, adiós" asina s'esforcia por ayudar a los demás, ente que lluchando contra la so propia infeición, que digievoluciona a la so forma Mega, HerculesKabuterimon, captura Meicoomon y encaxe los Digimon de la so infeición antes d'usar tola so fuercia pa emburriar de nuevu na distorsión primero qu'asoceda el reinicio. Una selmana más tarde, los neños escoyíos deciden que quieren ver a los sos Digimon. Meiko diz-yos que la infeición aniciar a partir de Meicoomon, que yá taba infestáu'l momentu en que la conoció, sintiendo que nun tien derechu a dir vela. Himekawa trai'l digivice de Ken y usando'l poder de los emblemes y viaxen al Mundu Dixital reiniciáu. De volao ven a Alphamon lluchar contra otru Digimon de nivel Mega llamáu Jesmon. Pero fuxen d'ende y depués escuchen el soníu d'un xiblatu asina busquen el rastru del xiblatu y asina s'atopen con Nyarmon y el xiblatu de Kari, sicasí los Digimon nun reconocen a los sos amigos humanos lo único que dicen en mentándolos ye "¿Quién yes?", asina los humanos tomaron la decisión de faese amigu d'ellos de nuevu. Mentanto, como Himekawa enfrenta al Digimon Emperador, quien se revela como Gennai, Meicoomon vese cerca, entá teniendo les sos alcordances de Meiko. 

414-17Soushitsu (損失Soushitsu?) 
Perda
"keep on~tri.Version~" por Ai Maeda25 de febreru de 2017[22]

Tres l'alloriamientu de Meicoomon y el "reinicio", Tai y el restu de neños escoyíos dexen tras a una angustiada Meiko y diríxense escontra'l Mundu Dixital. Sicasí, atopar cola peor de les noticies: los sos compañeros dixitales perdieron les sos alcordances. Los adolescentes tendrán de tratar de volver forxar la unión de amisted que los xune, pero tan solo Biyomon amuésase precavida, comentándo-y a la so compañera Sora que nun recuerda nada sobre'l pasáu. Magar Sora suel pensar antes nos demás qu'en sí mesma, agora nel so corazón alluga la rocea. Ente que Sora ta col corazón rotu, Tai y Matt nun llogren atopar les pallabres fayadices p'ayudar. Ver a un atristayáu Meicoomon y vuelve sumir. Por dalguna estraña razón, entá caltién alcordances del pasáu y anda en busca de Meiko. Al ver a Meicoomon, los neños escoyíos deciden enfusase nel Mundu Dixital pa salvala, pero Gennai que yá nun yera'l d'antes venlo trabayando colos Amos Escuros (Dark Masters) sol so mandu interponer nos sos caminos pa prindar a Meicoomon porque'l ye la clave pa la destrucción del mundu.

Mientres, nel mundu real, Nishijima recibe la noticia de la desapaición de Himekawa. Cuando empieza a investigar lo asocedío, afaya que, tres les sos aiciones, ella tenía amás un oxetivu que caltenía ocultu. Pero recibe la visita de Hawkmon que-y da les respuestes d'onde esta Himekawa y la causa de Meicoomon y tamién el cambéu que sufrió Gennai.

Gennai provocó que Meicoomon remontárase mancando a la so compañera Meiko. Mentanto Sora y Biyomon iguaron los sos problemes y causo que Biyomon digievolucionara en Hououmon y lo mesmo TK confió en sí mesmu y Patamon digievolucionara en Seraphimon y xuntos ganaron a Mugendramon. Y a l'igual que Tai y Matt xunto con Wargreymon y Metalgarurumon ganaron a MetalSeadramon. Como Meiko y Meicoomon taben soles con Gennai, el col so poder manco a Meiko y durez desmallada lo que provocó que Meicoomon digievolucionara en Meicrakmon. 

518-21Kyōsei (共生Kyōsei?) 
Simbiosis
Ayumi Miyazaki & AiM - Aikotoba30 de setiembre de 2017

Un enfurecido Meicoomon digievoluciona a Meicrakmon y vase al traviés d'una distorsión. Himekawa ye vista de volao zarapicando nel mundu dixital en busca de Tapirmon. A midida que el digimundo empieza a conectase más col mundu real, Hackmon esplica a Nishijima y al profesor Mochizuki que "Llibra" o Meicoomon nació d'un fragmentu de los datos remanentes de Apocalymon. Meiko taba destináu a suprimir la escuridá dientro del so compañeru Digimon. Sicasí, la Homeostasis considera que'l poder desenfrenao de Meicoomon ye una amenaza esistencial pa dambos mundos y decide esaniciala. Mentanto, los DigiDestined intenten sobrevivir a los intentos del Mundu Dixital d'espulsalos.

Los DigiDestined llogren tornar al Mundu Real pero son escorríos pola xente. Cola ayuda de Nishijima, Los mozos y los sos digimons esconder na escuela pa evitar los medios. Los mozos intenten consolar a Meiko mientres la so estancia. A otru día, Meicrakmon rampante enfrentar a Meiko cerca de la escuela. Jesmon intervién y el so ataque resulta en Meicrakmon digievolucionando a Raguelmon.

A midida que la situación empiora, el homeostasis tien a Kary y alviértelos a los demás que nun interfieran, o si nun seríen esaniciaos. Cuando Jesmon lleva a Raguelmon al mundu dixital, los DigiDestined, los sos compañeros Digimon y Nishijima escorrer. Lleguen a una zona desértica del mundu dixital, onde Alphamon xunir a la esfriega. Seis de los Digimon regrasan a la normalidá pol ataque d'Alphamon, dexando a Omnimon, Raguelmon, Alphamon y Jesmon. Meiko cai na desesperación y píden-yos a los sos amigos que destruyan a Raguelmon. Tai resuelve al realizar el so deséu a pesar de les oxeciones de los demás.

Tai y Nishijima sumen dempués del ataque de Jesmon, y a Kari pol mieu de pensar que'l so hermanu esta muertu envolubrar nun códigu dixital negativa que causo que Nyaromon digievolucione al nivel mega en Ophanimon Falldown Mode, que crea un portal escuru. Raguelmon fundir con Ophanimon Falldown Mode apaeciendo un Digimon conocíu como Ordinemon y dempués sume al llegar al mundu real. Dempués, el mundu dixital empieza a tragase'l mundu real y los Digimon que tán allá empiécense a mover. Los demás terminen per dar se por vencíu, Matt toma les gafes de Tai y consuela al grupu pa siguir cola batalla. 

622-26BokuranoMirai (ぼくらの未来BokuranoMirai?) 
El nuesu Futuru
Butter-fly (tri version) - Neños escoyíos, compañeros digimon, Koji Wada, Ayumi Miyazaki & AiM5 de mayu de 2018

 

Desarrollu y espardimientu[editar | editar la fonte]

2014[editar | editar la fonte]

El 20 de xunu abren la páxina web del Eventu del 15º Aniversariu de Digimon Adventure a realizase n'agostu.[23][24] Mientres l'eventu anuncia una secuela, yá en producción,[25][26][27][28] de Digimon Adventure 02 y el llanzamientu de dos caxes recopilatorias en Blu-ray.[29][30]

El 10 de payares, la revista Otomedia confirma a Shuhei Arai como productor. [14][15]

El 13 d'avientu revélase'l personal de producción: Keitaro Motonaga, Yuuko Kakihara y Atsuya Uki; el títulu de la secuela y el nuevu diseñu de los "Neños escoyíos" xunto al primer póster oficial.[2][4][31]

2015[editar | editar la fonte]

El 7 de xineru Tokyo MX emite'l primer episodiu de Digimon Adventure n'HD, como adelantu del Blu-ray a salir en marzu.[32] El día 9 sale a la venta Digimon The Movies Blu-ray 1999-2006.[33][34] En febreru la revista Animage confirma que Tri. va ser una serie d'anime para televisión.[5][6]

El 3 de marzu sale a la venta Digimon Adventure 15th Anniversary Blu-ray BOX.[35][36]

El 10 de marzu dar a conocer que la tema d'entrada va ser Butter-Fly interpretáu por Koji Wada y que la tema de la introducción va ser Brave Heart interpretáu por Ayumi Miyazaki (dambes temes van ser regrabados), y d'últimes revélase que los 8 Digimon van tener los mesmos actores de voz.[37]

El día 6 de mayu anuncióse que tri. sería una serie de películes animaes estremaes en seis partes.

El 21 de payares foi l'estrenu de la primer película: "Xunta".[38]

2016[editar | editar la fonte]

El 12 de marzu estrenó la segunda película, "Determinación".[39]

El 29 de xunu, Toei Animation publica na so páxina oficial de Facebook que la primer película va llegar doblada al inglés a los cines d'Estaos Xuníos el 15 de setiembre nuna función d'una nueche.[ensin referencies]

El 24 de setiembre estrenó la tercer película, "Confesión".

2017[editar | editar la fonte]

El 25 de febreru estrenó la cuarta película, "Perda".

El 25 de xunu hubo un teaser de la quinta película dempués d'una función de los cuatro primeres películes de Digimon Adventure y Zero Two.

El 30 de setiembre estrenó la quinta película, "Simbiosis".

2018[editar | editar la fonte]

Anuncióse que la sesta y última película, "Our Future" estrénose'l 5 de mayu de 2018.[40]

Distribución[editar | editar la fonte]

N'España, Llatinoamérica ya Italia puede vese en versión orixinal subtitulada al traviés del portal web Crunchyroll ,[41] ente que n'Estaos Xuníos ta disponible na so versión orixinal al traviés del serviciu vía streaming Hulu, y n'Alemaña emítese les películes estremaes n'episodios al traviés de la canal de pagu Animax un día dempués del so estrenu en Xapón.

La distribuidora Eleven Arts proyeutó Digimon Adventure tri., el 16 de setiembre de 2016, como una película en dellos teatros d'Estaos Xuníos con un doblaxe en inglés d'Estaos Xuníos.[42][43]

Mientres la NATPE onde s'axunten tolos años les emisora, canales, distribuidores y productores qu'entamen vender o mercar conteníos mientres l'eventu. Toei Animation mención que podríen distribuyir les sos series a Llatinoamérica por que ye unu de los mercaos mas importantes. animar que tán axustando pa ser dobláu al español seria La segunda parte de Dragon ball super , Sailor Moon Crystal, los caballeros del zodiacu alma d'oru y Digimon Tri.[44]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 «Announcement 3» (xaponés). Digimon Adventure 15th Anniversary Project (Sitiu oficial). Archiváu dende l'orixinal, el 14 d'avientu de 2014. Consultáu'l 13 d'avientu de 2014.
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 2,4 2,5 2,6 «Announcement 3» (inglés). Digimon Adventure 15th Anniversary Project (Sitiu oficial). Archiváu dende l'orixinal, el 10 de xineru de 2015. Consultáu'l 7 de xineru de 2015.
  3. 3,0 3,1 3,2 3,3 «3つのデジタマから3つの新情報、解禁!▽タイトル デジモンアドベンチャー tri.(トライ)▽キャラクターデザイン:宇木敦哉 シリーズ構成:柿原優子 監督:元永慶太郎▽キービジュアル» (xaponés). Digimon Adventure 15th Anniversary Project (Twitter). Consultáu'l 13 d'avientu de 2014.
  4. 4,0 4,1 4,2 4,3 4,4 «Digimon: Nuevu anime va llamase Digimon Adventure Tri». ANMTV. Consultáu'l 13 d'avientu de 2014.
  5. 5,0 5,1 «Digimon Adventure tri. is confirmed as TV Anime» (inglés). Bokutachi non Digital World. Consultáu'l 15 de xineru de 2015.
  6. 6,0 6,1 «"Digimon Adventure tri." va ser una serie d'anime pa TV.». Digimon Noticies. Consultáu'l 17 de xineru de 2015.
  7. «Digimon Adventure tri's New Visual Profiles Matt (Yamato), Gabumon» (inglés). Anime News Network (19 de febreru de 2015). Consultáu'l 22 de marzu de 2015.
  8. 8,0 8,1 «Pista del argumentu de "Digimon Adventure tri". Entrevista a Shuhei Arai.». Digimon Noticies. Consultáu'l 12 de xineru de 2015.
  9. «Crunchyroll to Stream Digimon Adventure tri. Anime on Friday». Anime News Network (19 de payares de 2015). Consultáu'l 20 de payares de 2015.
  10. «Forum - Crunchyroll Presents: Digimon Adventure Tri». Crunchyroll (23 de payares de 2015). Consultáu'l 27 de payares de 2015.
  11. «'Digimon Adventure Tri' Anime Begins Hulu Distribution». The Fandom Post (21 d'avientu de 2015). Consultáu'l 17 de xineru de 2016.
  12. (n'inglés) 1st Digimon Adventure tri. Film Gets English-Language Theatrical Release in US. Anime News Network. http://www.animenewsnetwork.com/news/2016-06-29/1st-digimon-adventure-tri-filme-gets-english-language-theatrical-release-in-us/.103758. Consultáu'l 2 de marzu de 2017. 
  13. (n'inglés) Shout! Factory Licenses 1st 3 Digimon Adventure tri. Anime Films. Anime News Network. https://www.animenewsnetwork.com/news/2017-01-17/shout-factory-licenses-1st-3-digimon-adventure-tri-anime-films/.111152. Consultáu'l 2 de marzu de 2017. 
  14. 14,0 14,1 «[Otomedia December Issue]» (inglés). Bokutachi non Digital World. Consultáu'l 18 de payares de 2014.
  15. 15,0 15,1 «triple-y-el productor-de-la-nueva-serie/ “Nade nade” al triple, y el productor de la nueva serie.». Digisoul.net. Consultáu'l 21 de payares de 2014.
  16. «"Digimon Adventure tri." 1st Chapter DVD/Blu-ray to be Released on December 18». Crunchyroll (31 de xunetu de 2015). Consultáu'l 1 d'agostu de 2015.
  17. http://www.deculture.es/2015/11/149058/
  18. «デジモンアドベンチャー tri. 第2章「決意」3週間限定劇場上映 第1弾告知PV». Youtube (12 de xineru de 2016). Consultáu'l 15 de xineru de 2016.
  19. «Digimon Adventure tri. Movies 2 and 3 Trailer». Dean of Geek. Consultáu'l 20 de xineru de 2016.
  20. «パルモン役の山田きのこ、ファンに16年分の感謝状 「デジモンアドベンチャー tri.」第2章初日舞台挨拶». Anime!Anime!. Consultáu'l 12 de marzu de 2016.
  21. «Digimon Adventure tri. Anime's 3rd Film Opens on September 24». Anime News Network (12 de marzu de 2016). Consultáu'l 12 de marzu de 2016.
  22. (en castellanu) [http://www.deculture.es/2016/09/digimon-adventure-tri-loss-estreno/ 'Digimon Adventure Tri: Loss' va estrenase'l 25 de febreru]. Deculture.es. http://www.deculture.es/2016/09/digimon-adventure-tri-loss-estreno/. Consultáu'l 6 de marzu de 2017. 
  23. «デジモンアドベンチャー 15th Anniversary Project 始動 8月1日お台場メモリアルイベント開催決定!» (xaponés). Internet Archive. Archiváu dende l'orixinal, el 1 de xunetu de 2014. Consultáu'l 20 de xunu de 2014.
  24. «15 aniversariu de Digimon Adventure». Digisoul.net. Consultáu'l 20 de xunu de 2014.
  25. «Digimon: Anuncien nueva secuela direuta de la primer serie». ANMTV. Consultáu'l 1 d'agostu de 2014.
  26. «For all “DigiDestined” in the world ver. DIGIMON ADVENTURE 15th Anniversary Project» (inglés). YouTube. Consultáu'l 3 d'agostu de 2014.
  27. «Topics» (xaponés). Digimon Adventure 15th Anniversary Project (Sitiu oficial). Consultáu'l 7 de xineru de 2015.
  28. «Digimon Adventure Anime Returns Next Spring in High School Sequel» (inglés). Anime News Network. Consultáu'l 1 d'agostu de 2014.
  29. «―デジモンアドベンチャー15th Anniversary Project― 8月1日お台場イベントで新ニュースを続々発表! 「デジモンアドベンチャー新シリーズ」製作決定!!!» (xaponés). TOEI ANIMATION Co., Ltd.. Archiváu dende l'orixinal, el 9 d'ochobre de 2014. Consultáu'l 4 d'agostu de 2014.
  30. «―デジモンアドベンチャー15th Anniversary Project―8月1日お台場イベントで新ニュースを続々発表!「デジモンアドベンチャー新シリーズ」2015年春製作決定!!!» (xaponés). TOEI ANIMATION (Twitter). Consultáu'l 4 d'agostu de 2014.
  31. «New Digimon Anime's Staff, Key Visual, Title Unveiled» (inglés). Anime News Network. Consultáu'l 13 d'avientu de 2014.
  32. «TOKYO MX emite primer episodiu de "Digimon Adventure" en HD». Digimon Noticies. Consultáu'l 13 de xineru de 2015.
  33. «Digimon The Movies Blu-ray 1999-2006 (Sitiu oficial)» (xaponés). TOEI VIDEO. Consultáu'l 9 de xineru de 2015.
  34. «"Digimon THE MOVIES Blu-ray 1999-2006" a la venta.». Digimon Noticies. Consultáu'l 8 de xineru de 2015.
  35. «Digimon Adventure 15th Anniversary Blu-ray BOX (Sitiu oficial)» (xaponés). Happinet Pictures. Consultáu'l 18 de xineru de 2015.
  36. «Digimon Adventure 15th Anniversary Blu-ray BOX yá ta a la venta». Digimon Noticies (3 de marzu de 2015).
  37. «El cuartu NADE-NADE llegó a 0, nueva información de Digimon Adventure tri.». Digimon Noticies (10 de marzu de 2015).
  38. «Digimon Adventure tri.- Chapter 1: Reunion (movie) - Anime News Network» (inglés). Consultáu'l 11 de marzu de 2017.
  39. «Digimon Adventure tri.- Chapter 2: Determination (movie) - Anime News Network» (inglés). Consultáu'l 11 de marzu de 2017.
  40. (en castellanu) Digimon Adventure tri. Part 6- Our Future va estrenase'l 5 de mayu de 2018 - koi-nya.net. koi-nya.net. 29 de setiembre de 2017. https://www.koi-nya.net/2017/09/29/digimon-adventure-tri-part-6-our-future-estrenárase-branu-2018/. Consultáu'l 19 d'ochobre de 2017. 
  41. «'Digimon Adventure tri' agora disponible tamién pa España». Consultáu'l 29 de marzu de 2016.
  42. «Eleven Arts brings Digimon Adventure tri. to select theaters September 15». Consultáu'l 10 de xineru de 2017.
  43. «Fathom Events». Consultáu'l 10 de xineru de 2017.
  44. «Toei Animation: aumenta ventes en Latinoamerica». Consultáu'l 20 de xineru de 2018.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]