Denís Menshov

De Wikipedia
Denís Menshov
Vida
Nacimientu Oriol25 de xineru de 1978 (46 años)
Nacionalidá Bandera de Rusia Rusia
Estudios
Llingües falaes rusu
Oficiu
Oficiu ciclista
Trayeutoria
Años Equipu Competiciones
2012-2013 Katusha
2011-2011 Geox-TMC
2005-2010 Lotto NL-Jumbo
1999-2004 Movistar Team
Pesu 65 kg
Altor 180 cm
menchov.ru…
Cambiar los datos en Wikidata

Denís Nikoláyevich Menshov —Дени́с Никола́евич Меньшо́в; munches vegaes escritu cola treslliteración Menchov— (25 de xineru de 1978Oriol) ye un ex-ciclista rusu. Mora dende los 19 años na llocalidá navarra de Mutilva Baja.

Convertir en profesional nel 2000, col equipu Banesto, y anguaño militaba nel Katusha. Yera un bon escalador que se defendía bien en contrarreló. Los sos mayores trunfos como profesional fueron la Vuelta a España 2007, y el Giro d'Italia 2009.

Con 35 años, retirar en mayu de 2013, tres nun poder recuperase d'una mancadura de rodía que la venía aquexando y que nun lo dexó participar del Giro d'Italia.

El 12 de xunetu de 2014 dar a conocer pola UCI que s'atoparon irregularidaes nel so pasaporte biolóxicu sancionándo-y con calter retroespectivo mientres dos años a pesar d'atopase yá retiráu. Amás anuláronse-y los resultaos llograes nos Tours de Francia de 2009, 2010 y 2012.[1][2]

Biografía[editar | editar la fonte]

2006[editar | editar la fonte]

L'añu 2006 consiguió dos importantes victories pa la so palmarés: 1 etapa del Dauphiné Libéré (etapa acabada nel Mont Ventoux, míticu puertu francés) y 1 etapa del Tour de Francia (acabada en Pla de Beret); onde amás, foi 5ᵘ de la xeneral final, tres la descalificación de Floyd Landis.

2007[editar | editar la fonte]

La temporada 2007 empezó bien para él. Ganó la cronoescalada de la Volta a Cataluña; y foi terceru na xeneral final. Tamién destacó nel Dauphiné Libéré, onde remató na cuarta posición.

Asina les coses presentábase como unu de los máximos favoritos a consiguir el maillot mariellu nel podiu de París del Tour de Francia. Sicasí, les coses nun fueron como él esperaba. En Tignes, la primer llegada n'alto de la prueba, dexóse unos venti segundos respectu al restu de favoritos, y el so equipu supeditó-y a los so compañeru Michael Rasmussen, que se vistió de mariellu esa mesma xornada. A pesar de tener destacaes actuaciones nun par d'etapes na so nueva y sorprendente llabor de gregariu, abandonó unes xornaes antes d'acabar la prueba.

Llegó la Vuelta a España y el rusu quería esquitase del apulmonamientu del Tour de Francia; y facer a lo grande. Yá nos Llagos de Cuadonga, primer final n'alto de la carrera; demostró tar nun gran estáu de forma, llegando xunto a Carlos Sastre y Leonardo Piepoli como homes a tener en cuenta de cara a la xeneral; a 1'06 del so compatriota Vladimir Efimkin, la revelación de la carrera al pie d'Ezequiel Mosquera; y alloñando a homes como Cadel Evans, Samuel Sánchez, Óscar Pereiro y José Ángel Gómez Marchante. Unos díes dempués llegaría la contrarreló de Zaragoza, que marcó un antes y un dempués nel aportar de la prueba. Llogró un ampliu marxe al respective de los Sastre, Evans, Sánchez y compañía; y a pesar de nun alzase col lideralgu, que recayó en Stijn Devolder, amosábase a lo más favoritu de cara a la clasificación xeneral.

A otru día, cola llegada en Cerler, Menchov volvía dar un golpe d'autoridá a la carrera. Colar na ascensión a la estación d'esquí en compañía de Leonardo Piepoli, a quién dexaría ganar, llogrando, esta vegada sí'l líderato de la carrera, que yá nun soltaría nel restu de la carrera. La siguiente etapa pirenáica llegaba a Ordino Arcalís, onde Menchov imponer ensin problemes nun amenorgáu sprint ente los homes más fuertes de la ronda española.

Los díes pasaben, y a pesar de que Carlos Sastre, el que fuera segundu clasificáu a la fin de la prueba, intentaba poner a prueba a Menchov en cualquier terrén; el rusu respondía ensin nengún tipu de problemes. Les etapes de Monachil, Ávila y Abantos namái sirvieron pa evidenciar la fortaleza de Menchov, que respondía a toos y cada unu de los ataques de Sastre.

Finalmente, el 23 de setiembre de 2007 Denís Menchov alzar cola so segunda Vuelta a España, tres la llograda l'añu 2005.

2008[editar | editar la fonte]

Na temporada 2008, Menchov volvió afitase'l Tour de Francia como oxetivu. Pa ello, decidió camudar la so preparación de cara a la ronda francesa. Asina, decidió apostar el Giro d'Italia, pa poder esfrutar d'un mayor fondu na carrera gala. Presentar na salida de Palermo ensin grandes oxetivos de cara a la xeneral, magar lo cual, terminó la carrera italiana nuna meritoria quinta posición.

Un mes dempués, ensin apostar nin una sola carrera dempués del Giro, llegó a Brest, ciudá bretona qu'acoyía la salida del Tour de Francia. Na llegada a Nantes, venció 38 segundos nuna corte producíu por una cayida. Sicasí, na contrarreló de Cholet evidenció el so gran estáu de forma, recuperando los segundos perdíos cola gran mayoría de los sos rivales, a excecpción de Cadel Evans, a priori, el gran favoritu pa llevase la ronda gala.

Denís Menchov.

Nel bloque montascosu de los Pirineos, caltener en tou momentu xunto a Evans y Carlos Sastre (quien a lo postrero vencería la carrera), salvando la primer peñerada de favoritos, na que perdieron les sos opciones ciclistes como Damiano Cunego, Alejandro Valverde, Óscar Pereiro y Andy Schleck.

La llegada a la estación d'esquí de Prato Nevoso, yera la primer etapa alpina, y Menchov, decidíu a retayar tiempu a los sos rivales, llanzó un poderosu ataque. Sicasí, la mala suerte cebar con él, y foise al suelu nuna curva de la xubida. Dexó unos preciosos segundos esi día con Bernhard Kohl y Carlos Sastre. A otru día, nel descensu de la Bonnette, quedóse cortáu del grupu de favoritos, volviendo perder alredor de mediu minutu. El Tour poníase-y bien cuesta arriba a Menchov, que vía como s'asitiaba quintu, con tan solo la etapa d'Alpe d'Huez y una contrarreló per delantre.

En Alpe d'Huez trató de colase con Carlos Sastre pero nun pudo ya inclusive llegó a dexar terrén col grupu del restu de favoritos, anque depués consiguiría volver contautar con ellos. Na contrarreló nun pudo retayar el tiempu abondu pa xubir al podiu, y remató en cuarta posición (que se convirtió en tercer posición, tres el positivu por CERA de Bernhard Kohl).

2009[editar | editar la fonte]

Menchov cola maglia rosa nel Giro 2009

De primeres del 2009 axudicóse la Vuelta a Murcia mientres preparaba la so temporada. Presentar al Giro d'Italia como unu de los favoritos nun Giro onde se presentaben dellos campeones de Grandes Vueltes como, Lance Armstrong, Carlos Sastre, Danilo Di Luca, Gilberto Simoni, Damiano Cunego o Ivan Basso. Arrampuño la maglia rosa a Danilo Diluca na contrarreló llarga y llevó la maglia hasta'l final de la carrera, pese al acoso y valtamientu que-y fixo Danilo Di Luca. Ganó otra etapa y pudo ganar otra más si nun se cai na contrarreló final de Roma. Nel podiu acompañáronlu Danilo Di Luca y Franco Pellizotti.

2010[editar | editar la fonte]

En presentándose nel Tour de Francia como unu de los favoritos al trunfu final, termina en tercer posición, arrebantándosela na última crono a Samuel Sánchez. Pero tres la sanción a Alberto Contador ocuparía la segunda posición.

2011[editar | editar la fonte]

Menchov nel Tour de Romandía 2011 con Geox

Nuevu corredor del Team Geox[editar | editar la fonte]

El 19 d'agostu de 2010, y en concluyendo terceru nel postreru Tour de Francia, anuncia'l so fichaxe[3] pol nuevu equipu Team Geox pal añu 2011. El rusu, va formar col madrilanu Carlos Sastre, una de les pareyes con más calidá en carreres de delles selmanes y da-y forma al nuevu equipu español. Nel Giro d'Italia 2011 acabaría n'octava posición y na Vuelta a España 2011 remataría la temporada con un quintu puestu, con un tercer puestu na esguilada a L'Angliru. Tres la desapaición del Team Geox ficharía por Katusha Team.

2012[editar | editar la fonte]

Denis Menchov como campeón de Rusia en contrarreló en 2012.

En 2012, Menchov consigue'l campeonatu nacional de contrarreló de Rusia. Menchov decide dir al Tour, pero siendo unu de los favoritos, consigue un 15ᵘ puestu. Dempués Menchov decide dir a la Vuelta a España 2012 onde suma otra victoria na so palmarés, en ganando la etapa con final na Bola del Mundu.

El 21 d'avientu de 2012 el Tribunal Supremu de Xusticia confirma l'anulación de la sanción al corredor bejarano Roberto Heras por una serie d'irregularidaes na práutica de los analises, ente elles que les muestres apurriéronse cuasi 40 hores dempués, a temperatura ambiente, por persona o empresa que se desconocía, colo que Roberto Heras vuelve apaecer nel palmarés de la Vuelta a España como ganador de la edición de la Vuelta a España 2005, siendo amás l'únicu ciclista que ganó esta carrera en 4 ediciones.

2013[editar | editar la fonte]

El 20 de mayu de 2013, Menchov anuncia la so retirada del ciclismu profesional, por causa de les mancadures.[4]

Palmarés[editar | editar la fonte]

2000

2001

2002

2003

2004

2005

2006

2007

2008

2009

2011

2012

Resultaos en Grandes Vueltes[editar | editar la fonte]

Carrera 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013
Giro d'Italia - - - - - - - - 5ᵘ 1ᵘ - 7ᵘ - -
Tour de Francia - 43ᵘ 93ᵘ 11ᵘ Ab. 85ᵘ 5ᵘ Ab. 3ᵘ 51ᵘ 2ᵘ - 15ᵘ -
Vuelta a España - - - - Ab. 2ᵘ Ab. 1ᵘ - - 41ᵘ 5ᵘ 54ᵘ -

-: nun participa
Ab.: abandona

Equipos[editar | editar la fonte]

Referencies y notes[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]