Daniela Vallejo

De Wikipedia
Daniela Vallejo
Vida
Nacimientu Guayaquilsieglu de XX
Nacionalidá Bandera d'Ecuador Ecuador
Familia
Padre Raúl Vallejo
Oficiu actriz
IMDb nm8331288
Cambiar los datos en Wikidata

Daniela Vallejo Santos (sieglu de XXGuayaquil) ye una actriz ecuatoriana de teatru, cine y televisión.

Primeros años[editar | editar la fonte]

Daniela siempres tuvo arreyada col mundu de l'actuación, siendo parte de talleres actorales de la so escuela y del colexu Aleman Humbolt onde estudió actuación con Maribel Solines. Terminó'l bachilleratu nel Colexu Jefferson depués d'haber estudiáu dos años en Maryland, Estaos Xuníos, y al so regresu foi parte del Centru Cultural Xaréu en Guayaquil onde se participó como actriz y n'obres de danza contemporánea ( habiendo estudiáu ballet na so niñez con Noralma Vera.)

Depués viaxó a Cali, Colombia, onde estudió cantar en Belles Artes y depués a Bogotá onde estudió actuación con Edgardo Román y finalmente a la Habanna, Cuba, onde se preparar 5 años como llicenciada n'arte teatral y realizó delles obres teatrales, depués tornó a Ecuador en 2006.

Carrera[editar | editar la fonte]

Empecipió na televisión en dos capítulos de Archivos del destín y unu de "Amores en conflictu" de TC Televisión, y nun capítulu de L'home de la casa d'Ecuavisa.

En 2008 interpretó a Katy, una moza que suaña con llegar a la televisión y trabaya nel gabinete de doña Suggeidy, pa la serie de TC Televisión, El gabinete. Depués formó parte de Corazón contentu y finalmente de la novela Kandela.

En 2010 interpreta a Lady El mio na telenovela La taxista de Ecuavisa. En 2013 interpretó a Catalina, na serie El sanduchito de Ecuavisa.

Tamién incursionó nel teatru con obres como La conducta de la vida, Sarita y El furacu negru.

En 2014 foi parte del repartu de la película Sexy Montañita d'Alberto Pablo Rivera. En 2016 interpretó a Leonor Cevallos na película Ente Solombres: Avernu de X. B. Ruiz.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]