Dale Carnegie

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta
Dale Carnegie
Vida
Nacimientu Maryville24  de payares de 1888
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Fallecimientu

Forest Hills1  de payares de 1955

(66 años)
Sepultura Belton
Causa de la muerte Linfoma
Estudios
Estudios University of Central Missouri
Llingües inglés
Oficiu
Oficiu escritor, orador motivacional, profesor y biógrafu
Trabayos destacaos Cómo Ganar Amigos e Influir sobre las Personas
Serviciu militar
Cuerpu militar Exércitu de los Estaos Xuníos
Lluchó en Primer Guerra Mundial
IMDb nm0138646
Dale Carnegie signature.svg
Cambiar los datos en Wikidata

Dale Carnegie, seudónimu de Dale Breckenridge Carnegie, (24  de payares de 1888Maryville - 1  de payares de 1955Forest Hills) foi un empresariu y escritor estauxunidense de llibros de autoayuda.

Carnegie foi promotor de lo que na actualidá conozse como asunción de responsabilidaes, anque esto namái apaez puntualmente nos sos escritos. Una de les idees centrales de los sos llibros ye que resulta posible camudar el comportamientu de los demás si camudamos la nuesa actitú escontra ellos.

Biografía[editar | editar la fonte]

Nació en 1888 en Maryville (Missouri) y yera el segundu fíu de James William y Amanda Elizabeth Carnegie. Criar nuna granxa y, na so mocedá, trabayó nel campu mientres realizaba los sos estudios nel State Teacher's College en Warrensburg, onde se graduó como maestru d'escuela. Mientres los sos estudios, recibió una influencia wesleyana nel so pensamientu, gracies a el so profesor Roberth Art, quien lo ayudar a conocer el sentir del tratu humanitariu. El so primer trabayu tres la universidá foi como vendedor de cursos per correspondencia pa hacendados (rancheros). Depués pasó a ser vendedor de tocín, xabón y mantega de la empresa Armour & Company. Tuvo tanto ésitu que consiguió que la so zona, Omaha del Sur, fora líder nacional de vientes pa la empresa.

Dale Carnegie camudó la dicción del so apellíu maternu de «Carnegey» a Carnegie, nun momentu nel que l'empresariu Andrew Carnegie yera llargamente reverenciado y reconocíu, nuna esitosa maniobra de mercadotecnia.

El primer matrimoniu de Carnegie acabó en divorciu en 1931. El 5 de payares de 1944, en Tulsa, Oklahoma, casóse con Dorothy Price Vanderpool, tamién divorciada. Tuvo dos fíos, Rosemary, del so primer matrimoniu y Donna Dale, del segundu.

Morrió de la enfermedá de Hodgkin y foi soterráu nel campusantu de Belton nel Condáu de Cass, Missouri.

El cursu de Dale Carnegie[editar | editar la fonte]

El Cursu de Dale Carnegie ye un programa de autoayuda basáu nun plan d'estudios estandarizado empobináu por entrenadores franquiciados por tol mundu. Esisten distintes variaciones del cursu, incluyendo un cursu de vientes, unu de presentación d'altu impactu, y unu pa directivos. MEN.

El cursu básicu consiste en doce sesiones vespertines de tres hores y media caúna, que s'imparten una tarde per selmana, para ente 20 y 35 asistentes per cursu. Ayudantes non remunerados, yá «graduaos» del cursu (y que de cutiu busquen consiguir la esperiencia necesaria pa convertise n'instructores), tán disponibles p'ayudar a los participantes ente clases pa preparar la siguiente, ayudar cola loxística ya inclusive trabayar con grupos pequenos y medianos.

El instructores son graduaos universitarios con variada esperiencia profesional y tienen d'asistir a un rigorosu entrenamientu que remata na certificación pa enseñar el cursu, y a los que s'esixe asistir añalmente a cursos de reciclaje pa caltener la so certificación.

La mayor parte del conteníu del cursu ta basáu nes enseñances que Dale Carnegie impartió mientres años, desque empezó en 1912 como una conferencia que depués creció hasta tomar el control de la esmolición y el estrés. Más tarde compiló los sos pensamientos en tres libros que formen la base del programa: Cómo faer amigos ya influyir na xente, Cómo dexar d'esmolecese y empezar a vivir, y La forma rápido y fácil de falar efectivamente. A los participantes dánse-yos xeres de llectura d'estos llibros mientres los dolce selmanes de clases.

Gran parte del tiempu de cada sesión ta asignáu a presentaciones per parte de cada unu de los participantes al restu de los asistentes. Anque'l formatu varia llixeramente de selmana a selmana, de normal la metá del tiempu disponible dedicar a les presentaciones, una y bones el instructores afirmen que con ello ameyora l'habilidá de los participantes pa falar en públicu. Les presentaciones siempres se basen na esperiencia personal propia, non nuna tema investigada.

El restu de la sesión consiste nuna conferencia y pequenos exercicios en grupos. Les temes de la conferencia cubren técniques de memoria, la importancia d'aprender nomes, técniques interactivas, resolvimientu de problemes y pequenes habilidaes de grupu.

El Cursu de Carnegie esfruta de bona reputación nel ámbitu de los negocios y ye consideráu como una ferramienta de transición pa les persones cobardes o estrañoses a trabayar n'equipu, polo que munchos empresarios unvien a los sos emplegaos al cursu.

Llibros[editar | editar la fonte]

  • Cómo falar bien en públicu: ya influyir nos homes de negocios. Association Press.
  • Cómo ganar amigos ya influyir sobre les persones. Un llibru de autoayuda sobre relaciones interpersonales, publicáu per primer vegada en 1936 y en 1940 en castellán que foi un gran ésitu en vientes y sigue siendo popular anguaño. Simon & Schuster.
  • Cómo dexar d'esmolecese y empezar a vivir. Un llibru de autoayuda sobre'l manexu del estrés. Simon & Schuster.
  • Lincoln, el desconocíu. Una biografía de Abraham Lincoln. Carnegie & Associates, Inc.
  • La manera rápido y fácil de falar conducentemente. Los principios y l'aplicación práutica d'espresar a sí mesmu ante los grupos de persones. Carnegie & Associates, Inc.
  • La Cañada. Álbum de retayos de Carnegie, revisáu por Dorothy Carnegie. Una colección de cites que Carnegie atopó, con de les sos propies escritos. Simón y Schuster.
  • Remanando al traviés de les persones. L'aplicación de los sos principios sobre bones relaciones humanes a la dirección eficaz. Simón y Schuster.
  • Remanando a la xente. Esplica los principios éticos.

Cites[editar | editar la fonte]


  • "Voi Pasar una sola vegada per esti camín; de cuenta que cualesquier bien que pueda faer o cualquier cortesía que pueda tener para con cualesquier ser humanu, que sía agora. Nun la voi dexar pa mañana, nin la escaeceré, porque nunca más volveré pasar pequí."
  • "Engarrando nun se consigue enxamás lo suficiente, pero dexando consíguese más de lo que s'espera."
  • "Atópate y sé tu mesmu; recuerda que nun hai naide como tu."
  • "Onde tea'l to interés ellí va tar la to enerxía.".

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]


Dale Carnegie