Dagmar Overbye

De Wikipedia
Dagmar Overbye
Vida
Nacimientu Vedslet Parish (en) Traducir23 d'abril de 1887[1]
Nacionalidá Bandera de Dinamarca Reinu de Dinamarca
Muerte 6 de mayu de 1929[2] (42 años)
Sepultura valor desconocíu
Oficiu asesina en serie
Cambiar los datos en Wikidata

Dagmar Johanne Amalie Overbye (23 d'abril de 1887Vedslet Parish (en) Traducir – 6 de mayu de 1929) foi una asesina en serie danesa, culpable de matar ente 9 y 25 neños (ente los cualos figuraba'l so propiu fíu) ente 1913 y 1920. El 3 de marzu de 1921 foi sentenciada a la pena de muerte n'unu de los xuicios más importantes de la hestoria de Dinamarca, y que supunxo'l cambéu de la llexislación sobre les cuidadores de neños.[3] La sentencia darréu foi conmutada pola cadena perpetua.

Biografía[editar | editar la fonte]

Overbye tuvo trabayando como neñera profesional, curiando pequeños de madres solteres o de rellaciones extraconyugales. Dagmar esgañar o los quemar. Los cuerpos yeren dempués encenraos o escondíos nel desván. Oberbye foi condergada por nueve asesinatos porque nun se tuvieron pruebes d'otros. El so abogáu basó'l so defensa en que Oberbye sufriera abusos cuando yera pequeña, pero eso nun impresionó al xuez. Dempués de se-y conmutada la pena de muerte por perpetua, morría na prisión el 6 de mayu de 1929 a la edá de 46 años.

Overbye foi una de los trés muyeres sentenciaes a pena de muerte en Dinamarca nel sieglu XX, toes salváronse de la pena. Los informes del so casu pueden atopase en Politihistorisk Museum (Muséu de la Historia de la Policía) en Nørrebro, Copenhage y, inclusive, forma parte del folclor danés. Asina, la escritora Karen Søndergaard Jensen escribió una novela llamada "Englemagersken", basáu nos asesinatos de Oberbye, y la compañía Teatret vei Sorte Hest en Copenhage realizó una obra llamada "Historien om en Mo(r)der".

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]