Día de la Llingua Inglesa nes Naciones Xuníes

De Wikipedia
Día de la Llingua Inglesa nes Naciones Xuníes

El Día de la Llingua Inglesa nes Naciones Xuníes celébrase'l 23 d'abril, fecha tradicionalmente reparada como'l cumpleaños de William Shakespeare.
Día de celebración 23 d'abril
Llugar de celebración Día Internacional
[editar datos en Wikidata]

El Departamentu d'Información Pública de les Naciones Xuníes decidió aprobar celebrar el 23 d'abril el Día de la Llingua Inglesa nes Naciones Xuníes.

Celebración[editar | editar la fonte]

El 19 de febreru de 2010 el Departamentu d'Información Pública de les Naciones Xuníes nel documentu OBV/853-PI-1926 aprobó la decisión de celebrar el 23 d'abril Día de la Llingua Inglesa nes Naciones Xuníes.[1]

L'Inglés, xunto col Francés, ye unu de los dos idiomes de trabayu de la Secretaría de les Naciones Xuníes, y unu de los seis idiomes oficiales y de trabayu de la Organización.

Por cuenta de que ye tan llargamente faláu, al Inglés de cutiu refiérse-y como una "llingua mundial", o la llingua franca de la era moderna.
Día de la Llingua Inglesa nes Naciones Xuníes
El Día de la Llingua Inglesa nes Naciones Xuníes celébrase'l 23 d'abril, fecha tradicionalmente reparada como'l cumpleaños de William Shakespeare. El día ye la resultancia d'una iniciativa en 2010 del Departamentu d'Información Pública estableciendo Díes de les llingües pa cada unu de los seis idiomes oficiales de la Organización. El propósitu de los Díes de les llingües ye celebrar la diversidá y el multillingüismu cultural, según pa promover la igualdá de los seis idiomes oficiales en tola Organización.
So esta iniciativa, los llugares de destín de les Naciones Xuníes en tol mundu celebren en seis díes separaos, cada unu dedicáu a unu de los seis idiomes oficiales de la Organización.
Los díes son los siguientes:

L'oxetivu del Día de les llingües de les Naciones Xuníes ye entretener según informar, coles mires d'aumentar la conciencia y el respetu pola hestoria, la cultura y los llogros de caúna de les seis llingües de trabayu na comunidá de les Naciones Xuníes.

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]