Día de la Llingua Francesa nes Naciones Xuníes

De Wikipedia
Día de la Llingua Francesa nes Naciones Xuníes
Periodu de celebración 20 de marzu
Llugar de celebración Día Internacional
[editar datos en Wikidata]

El 20 de marzu la Organización de les Naciones Xuníes celebra'l Día de la Llingua Francesa nes Naciones Xuníes.

Celebración[editar | editar la fonte]

El 19 de febreru de 2010 el Departamentu d'Información Pública de les Naciones Xuníes nel documentu OBV/853-PI-1926 aprobó la decisión de celebrar el 20 de marzu Día de la Llingua Francesa nes Naciones Xuníes.[1]

La fecha escoyida conmemora la fundación de la Organización Internacional de la Francofonía, organismu qu'axunta a distintos países de fala francesa, en 1970.

El 20 de marzu, la ONX celebra'l Día de la llingua francesa.

Los Díes de los Idiomes na ONX - seis idiomes oficiales - introducir en 2010 pa celebrar el multillingüismu y la diversidá cultural:

Factor esencial d'una comunicación harmoniosa ente les persones, el multillingüismu ye de particular importancia pa la Organización de les Naciones Xuníes. Él cultiva la tolerancia y favorez la participación de tolos procesos de trabayu de la Organización.

El francés que foi nel sieglu XIX la llingua de la diplomacia, ocupa inda un llugar especial na ONX. Non solo ye una de les seis llingües oficiales, sinón que tamién ye una de les dos llingües de trabayu de la Secretaría. Trenta y ocho países de los 193 Estaos Miembros utilicen el francés pa corresponder cola ONX. Les Naciones Xuníes tamién tán bien presente nos países de fala francesa: el 40% del personal de les operaciones de caltenimientu de la paz son esplegaos en países francófonos. El Programa de les Naciones Xuníes pal Desarrollu cunta con oficines en 24 países de fala francesa.

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]