Día de la Cobertoria Universal de Salú

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta
Día de la Cobertura Universal de Salud
Día de la Cobertoria Universal de Salú
Día de celebración 12 d'avientu
Llugar de celebración Día Internacional
[editar datos en Wikidata]

La Organización Panamericana de la Salú/Organización Mundial de la Salú (OPS/OMS) sumar a una coalición de más de 500 organizaciones de más d'un centenar de países pa celebrar el Día de la Cobertoria Universal de Salú el 12 d'avientu.

Celebración[editar | editar la fonte]

La Organización Panamericana de la Salú/Organización Mundial de la Salú (OPS/OMS) sumar a una coalición de más de 500 organizaciones de más d'un centenar de países pa celebrar el Día de la Cobertoria Universal de Salú el 12 d'avientu.[1]

El primer Día de la Cobertoria Universal de Salú apura a la salú pa toos, perdayuri”
La OPS/OMS sumir a la campaña mundial. N'América Llatina y el Caribe, el 30% de la población nun tien accesu a atención de salú por motivos económicos, una situación que los países de la rexón comprometer a modificar
Washington, D.C., 12 d'avientu del 2014 (OPS/OMS).-La campaña, encabezada pola Fundación Rockefeller, la OMS y el Bancu Mundial, procura aumentar la conciencia sobre la importancia del accesu a l'atención de salú como derechu humanu básicu esencial pal bienestar social y económico de los países. La OPS/OMS sofita la campaña como parte de la so aición continua col fin d'impulsar l'accesu universal a la salú y la cobertoria universal de salú en collaboración colos sos países miembros nes Amériques.
"La cobertoria universal de salú ye un conceutu y un movimientu poderosu que surdió non solo n'América Llatina y el Caribe, sinón tamién a nivel mundial", dixo la Direutora de la OPS/OMS, Carissa F. Etienne. "Ye un procesu, en cuenta de una meta finita, pero ye esencial pa promover la salú como derechu humanu y como componente crucial del desenvolvimientu."
El Día de la Cobertoria Universal de Salú celebra'l segundu aniversariu d'un resolución de les Naciones Xuníes, aprobada por unanimidá'l 12 d'avientu del 2012, que sofita la cobertoria universal de salú como una pilastra del desenvolvimientu sostenible y la seguridá mundial.

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]