Día Mundial del Corazón

De Wikipedia
Día Mundial del Corazón
Día de celebración 29 de setiembre
Llugar de celebración Día Internacional
[editar datos en Wikidata]

La Organización Panamericana de la Salú y la Organización Mundial de la Salú celebren el 29 de setiembre el Día Mundial del Corazón.

Historia[editar | editar la fonte]

La Federación Mundial del Corazón col sofitu de la OMS y la UNESCO designo el día 29 de setiembre del 2000 como primer DÍA MUNDIAL DEL CORAZÓN. Esto obedez, a una estratexa pa poder tener la oportunismo de dar a conocer masivamente les enfermedaes cardiovasculares, la so prevención control y tratamientu. El 29 de setiembre del 2000, foi la primer vegada que se celebró, a nivel planetariu y de formaweqeq coordinada ente todos países.

En collaboración cola OMS, la Federación Mundial del Corazón entama en más de 100 países eventos qu'ayuden a faer concencia sobre los problemes cardiovasculares, esti tipu d'enfermedaes como l'infartu de miocardiu y l'accidente celebru vascular son desafortunadamente les más mortíferes del mundu, bastante ye que córtense el mundo 17,81 millones de vides al añu.

Celebración[editar | editar la fonte]

La Organización Panamericana de la Salú y la Organización Mundial de la Salú celebren el 29 de setiembre el Día Mundial del Corazón.[1]

Nel Día Mundial del Corazón, la OPS llanza una calculadora del riesgu cardiovascular pa dispositivos móviles y ordenadores
Esta ferramienta presentar nel marcu del Día Mundial del Corazón, qu'anguaño ta dedicáu a crear redolaes saludables pa prevenir estes enfermedaes. Cola aplicación, les persones van poder envalorar la probabilidá de carecer una enfermedá cardiovascular y adoptar les midíes necesaries p'amenorgar esi riesgu.
Calculadora de Riesgu Cardiovascular de la OPS
¡Descárgala yá!
www.paho.org/cardioapp
Día Mundial del Corazón 2014
Anguaño, el Día Mundial del Corazón busca llamar l'atención sobre la necesidá de favorecer redolaes que sían saludables pa evitar enfermedaes al corazón, yá seya nos llares, nel trabayu o nes comunidaes.
En munchos llugares nun hai condiciones abondes que faciliten la eleición d'una dieta saludable, con frutes y verdures o alimentos frescos, o que dexen la realización d'actividá física, o nun tar espuestu al fumu ayeno. Por esa razón, anguaño'l llamáu del Día Mundial del Corazón ye a dar sofitu a les iniciatives que promuevan polítiques y programes pa xenerar espacios qu'ayuden a tener una vida saludable.

Temes del Día Mundial del Corazón[editar | editar la fonte]

Añu Tema
2014 Nun ye una eleición difícil, ye una eleición con corazón
2013 infancia-puede-prevenir-enfermedaes-del-corazon&Itemid=1926&lang=fr "Entama'l camín escontra un corazón sanu"
2012 "Un Mundu, Un Llar, Un Corazón"
2011 "Un Mundu, Un Llar, Un Corazón" n'inglés
2010 "Trabaya col to corazón" n'inglés
2009 "Trabaya col to corazón"
2008 "Know your risk!" n'inglés
2007 "Xuníos por un corazón sanu"
2006 "How Young is Your Heart?" n'inglés
2005 "Healthy Weight, Healthy Shape" n'inglés
2004 "Children, Adolescence and Heart Disease"
2003 "Women, Heart Disease and Stroke" n'inglés
2002 "Obesity, Physical Activity and Nutrition" n'inglés
2001 "A Heart for Life" n'inglés
2000 "Physical Activity"

Referencies[editar | editar la fonte]

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]