Día Mundial de la Televisión

De Wikipedia
Día Mundial de la Televisión
Día de celebración 21 de payares
Llugar de celebración Día Internacional
[editar datos en Wikidata]

L'Asamblea Xeneral de les Naciones Xuníes decide proclamar el 21 de payares Día Mundial de la Televisión. El Día de la Televisión ye una efeméride que se celebra en Méxicu, Perú, Chile, Paraguái, Arxentina, España, Colombia, Uruguái, Ecuador, Bolivia y Venezuela y en dellos otros llugares del mundu'l 21 de payares.

Celebración[editar | editar la fonte]

El 17 d'avientu de 1996 l'Asamblea Xeneral de les Naciones Xuníes na Resolución 51/205 "decide proclamar el 21 de payares Día Mundial de la Televisión, en conmemoración de la fecha en que se celebró'l primer Foru Mundial de la Televisión. Convida a tolos Estaos Miembros a que reparen el Día Mundial de la Televisión promoviendo intercambios mundiales de programes de televisión centraossobremanera, en cuestiones como la paz, la seguridá, el desenvolvimientu económico y social y la promoción del intercambiu cultural".[1]

Les comunicaciones convirtiéronse nuna de les cuestiones internacionales básiques del nuesu tiempu, non yá pola so importancia pa la economía mundial, sinón tamién poles sos repercusiones pal desenvolvimientu social y cultural.
Dientro del mundu de les comunicaciones, la televisión ye una de les protagonistes clave, pola so influencia cada vegada mayor nel procesu d'adopción de decisiones, al ser los güeyos del mundu en munchos conflictos y otres amenaces pa la paz y la seguridá, según por llamar l'atención de tola sociedá n'importantes cuestiones económiques y sociales.

Referencies[editar | editar la fonte]

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]