Día Mundial del Llaváu de Manes

De Wikipedia
Día Mundial de la Llavadura de Manes
Día de celebración 15 d'ochobre
Celebráu dende 15 d'ochobre
Llugar de celebración Día Internacional
[editar datos en Wikidata]

La Organización Panamericana de la Salú y la Organización Mundial de la Salú conviden a celebrar el 15 d'ochobre el Día Mundial de la Llavadura de Manes.

Celebración[editar | editar la fonte]

La Organización Panamericana de la Salú y la Organización Mundial de la Salú conviden a celebrar el 15 d'ochobre el Día Mundial de la Llavadura de Manes.[1]

Avera de la llavadura de manes en redolaes sociales
Llavase les manes con agua y xabón foi y sigue siendo una de les intervenciones más costu-efectiva contra la tresmisión d'enfermedaes que se dispón en salú pública. La promoción de la llavadura correuta de manes, con agua y xabón, puede salvar munches vides.
Cada añu, alredor de 3.5 millones de neños y neñes, muren ensin llegar a celebrar cinco cumpleaños por causa d'enfermedaes prevenibles, principalmente por fories y enfermedaes respiratories agudes. L'adopción del vezu de llavase les manes con agua y xabón, enantes de comer y dempués de faer la deposición, puede evitar cuasi la metá del númberu de muertes por fories, y cuasi la cuarta parte de les muertes por enfermedaes respiratories agudes.
Pa llograr l'Oxetivu del Mileniu Non. 4 d'amenorgar -en más de dos terceres partes- el númberu de muertes, en menores de 5 años, enantes del 2015, ye necesariu promover la llavadura de manes a gran escala.

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]