Día Mundial de la Estadística

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta
Día Mundial de la Estadística
Día Mundial de la Estadística
Día de celebración 20 d'ochobre de 2015
Llugar de celebración Día Internacional
[editar datos en Wikidata]

L'Asamblea Xeneral de les Naciones Xuníes proclamó'l 20 d'ochobre Día Mundial de la Estadística, la Comisión d'Estadística encamentó que Día Mundial de la Estadística tien de ser reparáu cada cinco años.

Celebración[editar | editar la fonte]

L'Asamblea Xeneral de les Naciones Xuníes proclamó'l 20 d'ochobre Día Mundial de la Estadística, la Comisión d'Estadística encamentó que Día Mundial de la Estadística tien de ser reparáu cada cinco años.[1]

¿POR QUÉ CELEBRAR UN DÍA MUNDIAL DE LA ESTADÍSTICA?
El Día Mundial de la Estadística va dexar aumentar la conciencia del públicu sobre la importancia del trabayu que los estadísticos desempeñen a diariu. Al traviés de la coleuta de datos esactos, oxetivos y comparables, ellos sofiten una amplia gama d'actividaes nacionales ya internacionales, ente les que s'atopen los esfuercios p'ameyorar la vida de les persones probe y vulnerable.
¿QUÉ TENEMOS DE ESPERAR?
Nel Día Mundial de la Estadística, los países van llevar a cabo actividad y eventos pa destacar el papel de les estadístiques oficiales y los múltiples ésitos llograos nos sos sistemes nacionales d'estadística. Los organismos rexonales ya internacionales tamién van coordinar actividaes y eventos pa promover el so trabayu en materia d'estadística.

Temes del Día Mundial de la Estadística[editar | editar la fonte]

Añu Tema
20 d'ochobre de 2015 “Better data, better lives”. n'inglés
20 d'ochobre de 2010 "Celebración de los numberosos llogros de les estadístiques oficiales"·

Referencies[editar | editar la fonte]

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]