Día Mundial de Toma de Conciencia d'Abusu y Maltratu na Vieyera

De Wikipedia
Día Mundial de Toma de Conciencia d'Abusu y Maltratu na Vieyera
Día de celebración 15 de xunu
Llugar de celebración Día Internacional
[editar datos en Wikidata]

L'Asamblea Xeneral de les Naciones Xuníes decide designar el 15 de xunu Día Mundial de Toma de Conciencia d'Abusu y Maltratu na Vieyera .

Celebración[editar | editar la fonte]

El 19 d'avientu de 2011, l'Asamblea Xeneral de les Naciones Xuníes, na Resolución 66/127, "decide designar el 15 de xunu Día Mundial de Toma de Conciencia del Abusu y Maltratu na Vieyera y convida a los Estaos Miembros, les organizaciones del sistema de les Naciones Xuníes y otres organizaciones internacional y rexonal, según a la sociedá civil, incluyíes organizaciones non gubernamentales y particulares, a que lo reparen debidamente".[1]

La población mundial de les persones de 60 años o más va ser más del doble, de 542 millones en 1995 a alredor de 1.200 millones en 2025. Envalórase qu'ente'l 4% y el 6% de les persones mayores de tol mundu sufrieron dalguna forma d'abusu y maltratu.
El maltratu de les persones d'edá puede llevar a graves mancadures físiques y tener consecuencies psicolóxiques al llargu plazu. Los malos tratos a les persones d'edá prevese que van aumentar, yá qu'en munchos países l'avieyamientu de la población ye rápidu.
El maltratu de les persones mayores ye un problema social mundial qu'afecta la salú y los derechos humanos de millones de persones mayores en tol mundu y ye un problema que merez l'atención de la comunidá internacional.
L'Asamblea Xeneral de les Naciones Xuníes, na so resolución 66/127, designa'l 15 de xunu como Día Mundial de Toma de Conciencia del Abusu y Maltratu na Vieyera. Representa'l día del añu cuando tol mundu espresa la so oposición a los abusos y los sufrimientos infligidos a delles de les nueses xeneraciones mayores.

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]

Sistema de les Naciones Xuníes