Cynthia Plaster Caster

De Wikipedia
Cynthia Plaster Caster
Vida
Nacimientu Chicago24 de mayu de 1947
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Muerte Chicago[1]21 d'abril de 2022 (74 años)
Estudios
Estudios Universidá d'Illinois
South Shore High School (en) Traducir
Llingües falaes inglés
Oficiu escultora, artistagroupie (es) Traducir
IMDb nm1001682
cynthiaplastercaster.com
Cambiar los datos en Wikidata

Cynthia Albritton (24 de mayu de 1947Chicago – 21 d'abril de 2022Chicago)[2][3], conocida como Cynthia Plaster Caster, foi una artista y escultura d'Estaos Xuníos que se describía como una "groupie en recuperación" que ganó fama por crear moldes de yelsu de penes y pechos de persones famoses.

Empezó la so carrera en 1968 al facer moldes de penes de músicos de rock. Depués amplió les sos temes pa incluyir cineastes y otru tipu d'artistes. En 2000, empezó a facer moldes de pechos d'artistes femenines.

Trabayu[editar | editar la fonte]

Cobarde como una neña, Cynthia buscó una manera de facer contautu col sexu opuesto. A mediaos de 1960, viose envolubrada nel amor llibre y na música rock. Na universidá, cuando la so profesora d'arte dio-y a la clase la xera de "facer con yelsu daqué sólidu que pudiera retener la so forma", la so idea pa utilizar la xera como un señuelo p'atraer estrelles de rock pa tener sexu con ella convirtióse nun ésitu, inclusive fixo un casting de xenitales. Atopó'l so primer veceru en Jimi Hendrix, el primeru de munchos a sometese a la idea.

Al conocer a Frank Zappa, qu'atopó'l conceutu de "casting" con humor y creativu como una forma d'arte, Albritton atopó nél una especie de patrón. Él llevar a Los Angeles, California, qu'ella descirbió como un cielu de groupie, ensin falta d'asistentes. Xuntos, Zappa y Albritton crearon la idea de caltener el casting de músicos pa una exibición futura, col enfotu del so compañeru, Herb Cohen, para la so custodia. Esta idea nun tuvo ésitu, por cuenta de la falta d'estrelles de rock famoses como participantes. Fízose una película de Cynthia Plaster Caster, y creció la so fama. Decidió facer castings de pechos de muyeres en 2000.[4]

Foi la inspiración de dos canciones siquier: "Plaster Caster" por KISS, y "Five Short Minutes" por Jim Croce. Tamién ye mentada nel cantar de Le Tigre, "Nanny Nanny Boo Boo".

Postulóse como alcalde de Chicago, Illinois.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]