Cruella de Vil

De Wikipedia
Cruella de Vil
Personaxe de 101 Dalmatians, 101 Dalmatians, 101 dalmatas ¡Más vivos que nunca!, 101 Dalmatians de vacaciones, 102 Dalmatians, 102 Dalmatians: Cachorros al rescate, 101 Dalmatians 2 y Descendientes.
Creador/a/es Dodie Smith y Walt Disney
Interpretáu por

Glenn Close (en 101 dalmatas ¡Más vivos que nunca! y 102 Dalmatians)
Susanne Blakeslee (en 102 Dalmatians: Cachorros al rescate y 101 Dalmatians 2 )
Wendy Raquel Robinson (en Descendientes)

Victoria Smurfit (en Once Upon a Time)
Información
Raza Humana
Sexu Femenín
Edá 50 años
Ocupación socialite
Conexones Villanos Disney (es) Traducir
[editar datos en Wikidata]

Cruella de Vil ye un personaxe de ficción y la principal villana na novela de Dodie Smith The Hundred and One Dalmatians (1956), y nes adautaciones cinematográfiques y de televisión 101 Dalmatians y 101 Dalmatians: ¡Más vivos que nunca! de Walt Disney Pictures. Ye famosa ente los villanos más malvaos de la lliteratura y del cine si pola so obsesión por faer abrigos de pieles con animales. Anque'l personaxe básicamente ye'l mesmu a lo llargo de les películes, les sos carauterizaciones varien grandemente. Tamién ye interpretada por AVbyte nel videu Happy Ever After xunto a la Reina Grimhilde, Maléfica y Úrsula.

El personaxe[editar | editar la fonte]

En toles sos versiones, Cruella de Vil ye una muyer encegolada pelos abrigos de piel. Tien la metá izquierda del so pelo blanco y la metá derecha de color negru, y siempres intenta secuestrar a unos dálmates cachorros pa quitar la piel, usando a los sos dos sirvientes, dos lladronos llamaos Horace y Jasper. En delles películes como los dos películes de carne y güesu, tamién apaez como la dueña, direutora, empresaria y propietaria d'una fábrica d'abrigos de piel, onde Anita ye diseñadora. Dacuando, ente los otros diseñadores que trabayen na fábrica, ta Roger que ta namoráu d'ella.

Na película en imaxe real, revélase que la obsesión de Cruella pola piel d'animales nuevos deber a que, cuando avieyen los animales, la so piel vuélvese gruesa y nun se viende tan bien como les pieles nidiu y delgáu.
La versión animada de Disney de Cruella de Vil primero apaeció en 101 Dalmatians de 1961.

101 Dalmatians 2
En 101 Dalmatians II: Patch's London Adventure, una refugada Cruella de Vil llega a un muséu onde conoz a un artista llamáu Lars, que pinta cuadros con manches. Cruella nun ta bien convencida coles sos obres d'arte, asina que paga la fianza de la cárcel de Horace y Jasper (quien fueron arrestaos dempués de la primer película) por que secuestren otra vegada a los cachorros. Entós, Cruella de Vil píde-y al pintor que faiga un cuadru coles sos pieles, pero él nun ta dispuestu a face-y dañu a los perrinos. Cruella de Vil ensobiar, y cuando taba a puntu de llograr el so oxetivu, cai al ríu Támesis y ye llevada a un manicomiu.

Les vacaciones de los dálmates
En 101 Dalmatians de vacaciones sale por completu del cuadru común de los dálmates: tamién apaecen Roger y Anita na so nueva granxa, pero esta versión ye muncho más americanizada y asocede nos Estaos Xuníos. Anita trabaya como diseñadora pa Cruella de Vil , y de primeres, cuando se da cuenta que dándo-y vacaciones a Anita, va llegar con idees nueves, Cruella de Vil toma parte nes vacaciones familiares esquerándose en tou, llegándo-yos a llamar "vacaciones de trabayu", que fueron realmente consideraes como "segunda lluna de miel". Entama'l so propiu itinerariu al empar que s'engarra con Roger. Nun puntu trata d'apoderase de la granxa de los Dearly cuando s'entera que nun taben llegalmente casaos, tratando de detener la so fecha llegal, estremándolos nun pleitu. Cuando finalmente Roger atopar con Anita y van casase, Cruella de Vil termina siendo la so madrina. Esta simpatiquísima comedia protagonizar 3 llistos cachorritos: Cadpig, Rolly, y Lucky, según una pita de la granxa Dearly llamada Spot. Coles voces de Nancy McKenzie, Arturo Mercado, Raúl Aldana, y Kalimba Marichal, ente otros.

Películes n'imaxe real[editar | editar la fonte]

L'actriz Glenn Close. Pola so interpretación de Cruella de Vil, Close recibió gran respaldu de la crítica y foi nomada a un Globu d'Oru a la meyor actriz - Comedia o musical.

101 Dalmatians: ¡Más vivos que nunca!
Na nueva versión d'aición viva de 1996 de Disney de la película animada, 101 Dalmatians: ¡Más vivos que nunca!, y la so secuela de 2000, 102 Dalmatians, Cruella de Vil foi interpretada y representada pola actriz Glenn Close.

La película inventó de nuevu a Cruella de Vil otra vegada, esta vegada como la xefa, dueña, empresaria, direutora y propietaria d'una casa de manera de cordura, "La Casa de Vil", que s'especializó na cordura de traxes, vistíos y abrigos de piel. Les carauterizaciones del personaxe fueron similares a l'animada, pero agora, como xefe y protagonista de la moda, la so fortuna xube a 8 millones de llibres. Na primer película usa pieles y traxes xastres, fuma exorbitantemente, usa un luxosu y pimpanu coche, tien peñaos estravagantes de "pelos paraos" que reflexen la so personalidá, y el so únicu "amor" ye la piel. Tien emplegaos a los que los paga por faer los sos caprichos illegales, como pasó col taxidermista L.Skinner, quien contratáu por Cruella mató a un tigre siberianu del zoolóxicu de Londres pa face-y un abrigu de piel a la so xefa. Y en concencia, Horace y Jasper tamién fueron contrataos pa robase a los dálmates, pero de resultes toos terminaron na cárcel.

102 Dalmatians
Na secuela 102 Dalmatians, Cruella, la yá ex-diseñadora de ropa, na cárcel recibe tratamientu pol psiquiatra Dr. Pavlov, quien ufierta la llibertá garantizada de Cruella, so una terapia de control de comportamientu. El xuez decide lliberar por llibertá condicional, diciéndo-y que si volvía robar un perru, tola so fortuna sería pa los abellugos caninos.

Cruella pasó de diseñadora de ropa, a presa, y a filántropu, yá que col so estáu de bondá, dedicaba grandes sumes de dineru a los perros. Chloe Simón, la supervisora xudicial barruntu que Cruella nun camudaría, y tuvo razón. La campana nel Big Ben tuvo un efeutu estrañu qu'afecto les ondes cerebrales de Cruella, y con eso revirtió l'efeutu de la terapia de comportamientu. Vuélvese tan mala como antes, y va volver a amar a les pieles. Con LePelt, un francés importante nel ámbitu de diseñu de modes, arreyar nun crime pa convertir los sos suañu de faer el so abrigu de dálmata, y a la fin de la película ye unviada a prisión y a la cárcel otra vegada.

Once Upon a Time
Cruella de Vil, tamién conocida como Cruella Feinberg, tamién apaez na serie nel episodiu 11 de la cuarta temporada. Ye interpretada por Victoria Smurfit.

Cruella tien una infancia traumática por culpa de la so madre Madeleine, que nun la dexa salir de casa y utiliza pa ello a unos dálmates entrenaos por ella. Conoz al autor del llibru de cuentos, Isaac, que namórase d'ella. Ésti cúntalu que ye capaz de convertir en realidá tou lo qu'escribe. Dempués de suxuri-y a Cruella fuxir con él, ella almite tener mieu de la so madre, polo que Isaac da-y la capacidá de manipoliar a los animales. Antes de dise, Cruella aportuna n'enfrentase a la so madre per última vegada, polo que Isaac da-y les llaves del so coche y prométe-y esperar nel hotel. Pero, en dalgún momentu, Cruella roba la so pluma y vuelve a casa onde obliga a los perros a matar a Madeline. Más tarde, ella asesina a los animales y fai un abrigu de piel con ellos, asitiándo-ylo cuando Isaac llega a la casa. Al dase cuenta que Cruella lo utilizara, Isaac recupera la so pluma y engarradiella con Cruella pol bote de tinta, pero arrámase por fuercia sobre ella y provoca que'l so pelo vuélvase blancu y negru amás de camudar otres traces de la so apariencia. Intenta dispara-y, pero ye incapaz de faelo yá que Isaac escribiera qu'ella nunca podría quitar la vida a otra persona de nuevu.

Años más tarde, recibe una invitación misteriosa a la Fortaleza Prohibida, onde lleva dos perros, que taben sol efeutu de la maxa de Cruella por que reaccionaren ante la presencia de desconocíos, nesti casu, Maléfica y Úrsula. Cruella y Úrsula asumen que Maléfica llamar, pero Rumpelstiltskin revélase como l'autor de dichu actu. Él píde-yos ayuda al tríu pa recuperar una maldición, que-yos daría'l so finales felices. Sicasí, ésti traicionar.

Cuando la maldición ruémpese torna a Storybrooke con Rumpelstiltskin y Úrsula. Finalmente Emma Swan el matu llanzándola por un cantil.

Doblaxe[editar | editar la fonte]

El doblaxe de Cruella de Vil:

Sirvientes[editar | editar la fonte]

Horace y Jasper son dos lladronos y tamién dos sirvientes contrataos por Cruella de Vil pa llevar a cabu'l so plan. Son los encargaos de secuestrar a los cachorros, matalos, y espelleyalos.

  • Jasper
    Jasper ye'l xefe de los dos hermanos. Ye alto, delgaducho y el que tien les idees, anque non bien bones. Jasper ye tan malváu como la so xefa, pero ye bien cabileñu. L'actor Hugh Laurie interpretó a Jasper en 101 Dalmatians: ¡Más vivos que nunca!
  • Horace
    Ye l'hermanu menor de Jasper. Ye bajito, gordinflón y bien bobu. Y anque siempres sabe lo que faen los cachorros, Jasper nunca-y dexa pensar. Mark Williams, conocíu por interpretar a Arthur Weasley en tola saga de Harry Potter, interpretó a Horace en 101 Dalmatians: ¡Más vivos que nunca!
  • Alonso
    Ye'l mayordomu que Cruella tien al so serviciu en casa y oficina. Namái apaeció na película de vida real en 1996, y con un rol más bultable na so secuela, 102 Dalmatians. A pesar de qu'esfruta ser lleal a la so patrona, tamién ye bultable'l so bon corazón y los sos deseos por ayudar.

Tema Principal[editar | editar la fonte]


Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]