Cristina Sverresdatter

De Wikipedia
Cristina Sverresdatter
Vida
Nacimientu Noruega1190 (greg.)
Nacionalidá Bandera de Noruega Noruega
Muerte Noruega1213 (22/23 años)
Causa de la muerte fiebres puerperales (es) Traducir
Familia
Padre Sverre I de Noruega
Madre Margarita Eriksdotter, reina de Noruega
Casada con Felipe Simonsson (es) Traducir
Hermanos/es
Pueblu Casa de Sverre (es) Traducir
Cambiar los datos en Wikidata

Cristina Sverresdatter (en noruegu, Kristina Sverresdatter; en nórdicu antiguu, Kristín Sverrisdóttir), finada en 1209, foi una princesa noruega, la única fía llexítima del rei Sverre I y de Margarita Eriksdotter. Al casase con Felipe Simonsson, foi de volao reina consorte de Noruega en 1209, namái reconocida pola facción de los bagler.

A la muerte del rei Sverre en 1202, la so vilba decidió tornar al so natal Suecia llevándose consigo a la so fía. El nuevu rei Haakon III, mediohermanu de Cristina, retuvo a ésta na corte noruega contra la voluntá de Margarita.

Apartada de la so madre, foi utilizada por que'l rei Inge II algamara un alcuerdu cola facción enemiga de los bagler —probablemente yera esa la razón pola que Haakon III haber reteníu. Por aciu un pactu políticu, foi dada en matrimoniu en 1209 a Felipe Simonsson, el rei de los bagler. Cristina convirtióse asina en reina de los bagler, los más peligrosos enemigos de los birkebeiner, los siguidores del so padre, sellando asina la paz ente dambes facciones.

Cristina finó en 1209, dellos meses dempués de la boda, mientres el partu del so únicu fíu, que tamién morrió.

Fuentes[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]