Cristina Saavedra

De Wikipedia
Cristina Saavedra
Vida
Nacimientu A Coruña13 de payares de 1975[1] (48 años)
Nacionalidá España
Familia
Pareyes Manu Carreño
Estudios
Estudios Universidá de Santiago de Compostela
Llingües falaes castellanu
Oficiu periodistapresentadora de televisión
IMDb nm1488179
Cambiar los datos en Wikidata

Cristina Saavedra Pita (13 de payares de 1975A Coruña) ye una periodista española.

Biografía[editar | editar la fonte]

Llicenciada en periodismu pola Universidá de Santiago de Compostela, empecipió la so trayeutoria profesional como reportera na Televisión de Galicia onde darréu foi presentadora d'informativos mientres cuatro años.

Más tarde daría'l saltu a la televisión nacional, convirtiéndose nuna cara popular gracies al programa de corazón Agora, un espaciu qu'empezó siendo diariu (de llunes a vienres) y que nun principiu copresentaba xunto col tamién periodista gallegu Liborio García. Finalmente pasó a faese cargu del programa en solitariu y la periodicidad d'ésti pasó a ser selmanal, los sábados. Agora tuvo n'emisión en Antena 3 mientres cuasi seis años, dende 2000[2] hasta'l branu de 2006, emitiéndose más de quinientos programes.

Poco dempués de que rematara Agora, Saavedra fichó por La Sexta, onde volvió al xéneru del informativu.[3] Dende setiembre de 2006 hasta finales del 2012 foi la presentadora sustituta del informativu de nueche de los domingos de La Sexta Noticies, el más vistu de la cadena, con una audiencia que ronda'l 11 % de cuota de pantalla.[ensin referencies] Anguaño presenta La Sexta Noticies 2ª Edición (20h)

Tamién ye destacable el so llabor humanitariu, siendo la responsable del proyeutu de la ONG Global Humanitaria en Costa de Marfil.

En 2016 concedióse-y el Premiu Antena d'Oru 2016, gallardones qu'añalmente concede la Federación d'Asociaciones de Radio y Televisión d'España, pol so llabor como presentadora de Noticies 20 Hores, de La Sexta.[4]

La presentadora participa en 2017, de forma recurrente, na serie La casa de papel, d'Antena 3, nel so papel de presentadora de laSexta Noticies, llegando a formar parte de 8 episodios.

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. Afirmao en: Internet Movie Database. Identificador IMDb: nm1488179. Data de consulta: 17 xunetu 2016. Llingua de la obra o nome: inglés.
  2. Diariu ABC (ed.): «"Agora"» (10 de xunetu de 2000).
  3. FórmulaTV.com (1 de setiembre de 2006). «Cristina Saavedra incorporar al equipu de 'La Sexta Noticies'». Consultáu'l 19 d'ochobre de 2009.
  4. La gallega Cristina Saavedra recibe'l Premiu Antena d'Oru

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]