Cristina Plazas

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta
Cristina Plazas
Vida
Nome completu Cristina Plazas Hernández
Nacimientu

Madrid30  de setiembre de 1969

(49 años)
Nacionalidá Bandera d'España España
Estudios
Llingües castellán
Oficiu
Oficiu actriz
Premios
IMDb nm1036793
Cambiar los datos en Wikidata

Cristina Plazas Hernández (30 de setiembre de 1969 en Madrid) ye una actriz española, más conocida pol so papel de Marina Salgado na serie de televisión de Antena 3 Los homes de Paco.

Biografía[editar | editar la fonte]

Cristina Plazas nació en Madrid el 30 de setiembre de 1969, con 21 años treslladar a vivir a Valencia y empieza a trabayar como actriz profesional. Fixo'l so debú cinematográficu en 1999 na película Búsquense fulmontis. Esi mesmu añu participó nel curtiumetraxe Marionetes de chombu onde encarnó a Irina, siguíu de La tarara del chapao. En 2001 participó n'otru curtiumetraxe, Tequila.com. Presentó'l programa concursu La Pantalla de la Sort en Canal 9 Dos.

Consiguió'l so primer papel principal nel cine en 2001 na película L'illa de l'holandès encarnando a Feli. Un añu dempués, fixo un cameo na serie Psico Express. Amás volvió participar nuna película esta vegada una que se tresmitió en televisión ¿Onde ta?. Fixo otru cameo en 2002 en Hospital Central nel episodiu Confía en mi como Susana.

Fixo una pequeña apaición na película Cuando tea tou n'orde como Maribel. En 2003 participó na película Acosada encarnando a Natalia. Participó na película emitida en televisión Ausiàs March como la Reina María. Amás apaeció en dos capítulos de El comisario y en 2003 na película tamién emitida en televisión Otra ciudá como Eva y en Bala perdida como Soledá.

En 2004 apaeció en Amb el 10 a l'esquena como Rita y Cien maneres d'acabar col amor como Luisa. En 2005 fixo pequeñes apaiciones en películes como Mintiendo a la vida (Helena Durán), Camps de maduixes (Marina), A ras de suelu (Carmen) y en Síndrome llaboral (Amparo).

Apaeció en Animales mancaos como Irina en 2006. Esi mesmu añu apaeció en La bicicleta como Ánxeles y en Vete de mí como Ana. En 2007 fixo otra apaición en La vida abismal onde interpretaba a una prostituta. A finales de 2007 apaeció como personaxe secundariu na serie de televisión de TV3 La via Augusta y en Gominolas interpretando a Aurora nel episodiu Los mios problemes coles muyeres.

Amás apaeció en cuatro episodio como personaxe recurrente na serie Plan América. Sicasí, ganó fama y popularidá na serie de televisión de Antena 3 Los homes de Paco onde interpretó a Marina Salgado. Amás interpretó a Rafaela na película Tres metros sobre'l cielu y na so remortina Tengo ganes de ti.

Dende 2010 interpetó a Eulalia Prau Salvatierra na serie de televisión Amar en tiempos revueltos, sicasí dexar en 2011. En 2012 xunir al repartida de Rir como Cristina Padró Rodríguez hasta l'actualidá. Participó na serie de Antena 3, Velvet como Pilar Márquez. Na actualidá interpreta'l personaxe de Miranda, direutora de "Cruz del Sur" en Vis a vis .

Premios[editar | editar la fonte]

Consiguió premios como'l Cartelera Llevante y el Premi Tirant como Meyor Actriz protagonista de la película L’Illa de l'holandès, el Premiu de la crítica pol so trabayu na obra teatral Daqué auténticu; el Premiu Mihura pol so trabayu en Fuenteovejuna, el Premiu a la Meyor Interpretación Femenina (Premis de les Arts Escèniques de la Generalitat Valenciana) por Quexal afiláu; y el Premiu A.I.T a la meyor actriz pol so trabayu na obra La lleición.

Filmografía[editar | editar la fonte]

Teatru[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]

Cristina Plazas