Cristina Peña

De Wikipedia
Cristina Peña
Vida
Nacimientu Granada27 de xunetu de 1976[1] (47 años)
Nacionalidá España
Estudios
Llingües falaes castellanu
Oficiu actrizpresentadora de televisión
IMDb nm1017292
Cambiar los datos en Wikidata

Cristina Peña Raigal (27 de xunetu de 1976Granada) ye una actriz española.

Biografía[editar | editar la fonte]

Cristina Peña estudió interpretación na escuela de Juan Carlos Corazza y cuenta con una gran esperiencia teatral qu'inclúi títulos como Los Pelópidas, A la caza de la estranxera, La otra costiella, La casa de Bernarda Alba, Asina nos parques como nel cielu o la más recién 5 muyeres.com.

Empezó la so carrera cinematográfica con un pequeñu papel na película Xitanu (2000), de Manuel Palacios, y al añu siguiente foi una de les protagonistes del curtiu Dame cambéu (2001), de David y Héctor Las Heras.

Anque con anterioridá participó nun capítulu de Médico de familia, la so cara empezaría a ser popular pal gran públicu arriendes de la so participación na serie televisiva Compañeros, na que trabayó mientres tres temporaes (ente 2001 y 2002) interpretando'l personaxe de Jose.

Darréu rodó Peor imposible, ¿qué puede fallar? (2002), a les órdenes de David Blanco y José Semprún y collaboró en dellos episodios de El comisario, pa depués ser una de les protagonistes de la serie Trés son ensame (2003).

Ente 2004 y 2005 interpetó un nuevu papel fixu, esta vegada na serie d'Emilio Aragón Casi perfectos, para Antena 3, a la que siguiría la so participación en Obsesión (2005), en TVE.

El so últimu papel siguíu en televisión foi'l d'Irene na última temporada de la esitosa serie Siete vidas (2006).[2] Antes d'incorporase a ésta, en 2005, fuera convidada nel so spin off: Aída.

Ente 2006 y 2008 foi collaboradora fixa del programa El intermedio, presentáu por El Gran Wyoming en La Sexta. Nesta canal participó tamién en Los irrepetibles, Toos a cien y El club de Flo. Amás, hai concursado como convidada nel programa Pasapalabra.

El so últimu trabayu cinematográficu foi Tríu d'ases: el secretu de la Atlántida (2007), de Joseba Vázquez.

En 2009 grabó la serie Cómplices, p'Antena 3, na qu'interpreta a Soledad, una hábil estafadora qu'engaña a un home ricu que busca a la so familia pa quedase col so dineru. La serie estrenó'l 15 de setiembre de 2009 n'horariu de sobremesa.

En 2011 pasó a formar parte del repartu de la serie Los misterios de Laura dando vida a Verónica, la hermana de la protagonista.

Vida privada[editar | editar la fonte]

Tuvo casada col actor Enrique Arce, col que coincidió en Compañeros na dómina en qu'entá yeren pareya. Caltuvo una rellación con Pachi Delgado,[3] compositor y músicu, amás d'un reputáu productor col que tien una fía de mancomún, Noa, nacida en 2007. Ta casada col empresariu Livio Lo Monaco con quien tien una fía llamada Adriana (2016)[4] Gran aficionada al ciclismu, deporte que practica de forma amateur.

Filmografía[editar | editar la fonte]

Llargumetraxes[editar | editar la fonte]

Curtiumetraxes[editar | editar la fonte]

Persones que quiciabes conozas (2013), d'Álex Rodrigo, con guión y producción d'Ana Mora Oliver.

Televisión[editar | editar la fonte]

Personaje fixos[editar | editar la fonte]

Obsesión (2005) como Carmen

El intermedio (2006 - 2008)

Daqué que celebrar (2015) como Laura Navarro Magallón.

Personaxes episódicos[editar | editar la fonte]

Teatru[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. Afirmao en: Internet Movie Database. Data de consulta: 20 xunu 2019. Llingua de la obra o nome: inglés.
  2. a-7-vida/ Yolanda Ramos y Cristina Peña incorporar a '7 vidas' en formulatv.com
  3. Alismusic.com
  4. Cristina Peña, de presentar 'El intermedio' a ser la muyer del fundador de Lo Monaco en vanitatis.elconfidencial.com

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]