Cristina Peña

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta
Cristina Peña35mm film frames.svg
Vida
Nacimientu

Granada27  de xunetu de 1976

[1] (43 años)
Nacionalidá Flag of Spain.svg España
Estudios
Llingües castellanu
Oficiu
Oficiu actrizpresentadora de televisión
IMDb nm1017292
Cambiar los datos en Wikidata

Cristina Peña Raigal (27 de xunetu de 1976, Granada) ye una actriz española.

Biografía[editar | editar la fonte]

Cristina Peña estudió interpretación na escuela de Juan Carlos Corazza y cuenta con una gran esperiencia teatral qu'inclúi títulos como Los Pelópidas, A la caza de la estranxera, La otra costiella, La casa de Bernarda Alba, Asina nos parques como nel cielu o la más recién 5 muyeres.com.

Empezó la so carrera cinematográfica con un pequeñu papel na película Xitanu (2000), de Manuel Palacios, y al añu siguiente foi una de les protagonistes del curtiu Dame cambéu (2001), de David y Héctor Les Heras.

Anque con anterioridá participó nun capítulu de Médicu de familia, la so cara empezaría a ser popular pal gran públicu arriendes de la so participación na serie televisiva Compañeros, na que trabayó mientres tres temporaes (ente 2001 y 2002) interpretando'l personaxe de Jose.

Darréu rodó Peor imposible, ¿qué puede fallar? (2002), a les órdenes de David Blanco y José Semprún y collaboró en dellos episodios de El comisario, pa depués ser una de les protagonistes de la serie Trés son ensame (2003).

Ente 2004 y 2005 interpetó un nuevu papel fixu, esta vegada na serie d'Emilio Aragón Cuasi perfectos, para Antena 3, a la que siguiría la so participación en Obsesión (2005), en TVE.

El so últimu papel siguíu en televisión foi'l d'Irene na última temporada de la esitosa serie Siete vides (2006).[2] Antes d'incorporase a ésta, en 2005, fuera convidada nel so spin off: Aída.

Ente 2006 y 2008 foi collaboradora fixa del programa L'entemediu, presentáu por El Gran Wyoming en La Sexta. Nesta canal participó tamién en Los irrepetibles, Toos a cien y El club de Flo. Amás, hai concursado como convidada nel programa Pasapalabra.

El so últimu trabayu cinematográficu foi Tríu d'ases: el secretu de la Atlántida (2007), de Joseba Vázquez.

En 2009 grabó la serie Cómplices, p'Antena 3, na qu'interpreta a Soledad, una artera estafadora qu'engaña a un home ricu que busca a la so familia pa quedase col so dineru. La serie estrenó'l 15 de setiembre de 2009 n'horariu de sobremesa.

En 2011 pasó a formar parte del repartu de la serie Los misterios de Laura dando vida a Verónica, la hermana de la protagonista.

Vida privada[editar | editar la fonte]

Tuvo casada col actor Enrique Pládanu, col que coincidió en Compañeros na dómina en qu'entá yeren pareya. Caltuvo una rellación con Pachi Delgado,[3] compositor y músicu, amás d'un reputáu productor col que tien una fía de mancomún, Noa, nacida en 2007. Ta casada col empresariu Livio Lo Monaco con quien tien una fía llamada Adriana (2016)[4] Gran aficionada al ciclismu, deporte que practica de forma amateur.

Filmografía[editar | editar la fonte]

Llargumetraxes[editar | editar la fonte]

Curtiumetraxes[editar | editar la fonte]

Persones que quiciabes conozas (2013), d'Álex Rodrigo, con guión y producción d'Ana Mora Oliver.

Televisión[editar | editar la fonte]

Personaje fixos[editar | editar la fonte]

Obsesión (2005) como Carmen

L'entemediu (2006 - 2008)

Daqué que celebrar (2015) como Laura Navarro Magallón.

Personaxes episódicos[editar | editar la fonte]

Teatru[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. Afirmao en: Internet Movie Database. Data de consulta: 20 xunu 2019. Llingua de la obra o nome: inglés.
  2. a-7-vida/ Yolanda Ramos y Cristina Peña incorporar a '7 vides' en formulatv.com
  3. Alismusic.com
  4. Cristina Peña, de presentar 'L'entemediu' a ser la muyer del fundador de Lo Monaco en vanitatis.elconfidencial.com

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]




Cristina Peña