Cristina Galbó

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta
Cristina Galbó35mm film frames.svg
Vida
Nacimientu

Madrid17  de xineru de 1950

(69 años)
Nacionalidá Bandera d'España España
Familia
Casáu/ada con Peter Lee Lawrence  (30 xunetu 1969 -  20 abril 1974)
Estudios
Llingües castellanu
Oficiu
Oficiu actriz y actriz de cine
IMDb nm0301785
Cambiar los datos en Wikidata

Cristina Galbó (Madrid, 17 de xineru de 1950) ye una actriz española.

Biografía[editar | editar la fonte]

Debuta nel cine, siendo una neña, cola película L'hincha (1958). Dempués, con tan solo trece años, la película Del rosa al mariellu (1963), de Manuel Summers apúrre-y una enorme popularidá. Nos siguientes años realiza una serie de películes nes que repite un arquetipu de personaxe adolescente, pasional pero inocente.

En 1967 participó nel rodaxe del spaghetti western La roxura de Johnny Kidd xuntu col actor xermanu Peter Lee Lawrence, col que s'acabaría casando dos años dempués. D'esta unión nacería un fíu.

Darréu intervendría en delles películes del xéneru de terror, tantu n'España como n'Italia, como La residencia (1969), de Narciso Ibáñez Serrador, Cosa avete fatto a Solange? (1972), de Massimo Dallamano o Nun profanar el suañu de los muertos (1974), de Jorge Grau.

Dende finales de los años setenta amenorgó la so presencia na escena, hasta'l so retiru definitivu a finales de la década de los ochenta. Realiza dalguna incursión nel teatru, como Drácula (1978) o como la obra Salvái a los delfines (1979), de Santiago Moncada, con Amparo Rivelles y rueda la so última película Suéltate'l pelo en 1988, de nuevu con Manuel Summers, y al pie de los Homes G.

Dende la so retirada del cine dedicóse al baille flamencu en California, tantu como intérprete como como profesora.

Filmografía[editar | editar la fonte]



Cristina Galbó