Cossus cossus

De Wikipedia
Cossus cossus
Estáu de caltenimientu
Non evaluáu
Clasificación científica
Reinu: Animalia
Filu: Arthropoda
Clas: Insecta
Orde: Lepidoptera
Suborde: Glossata
Infraorde: Heteroneura
(ensin clasif.): Ditrysia
Superfamilia: Cossoidea
Familia: Cossidae
Subfamilia: Cossinae
Xéneru: Cossus
Especie: C. cossus
Linnaeus, 1758
Consultes
[editar datos en Wikidata]

La caparina de parafusa colorada o cósido del sauce[1], (Cossus cossus), ye una especie de lepidópteros ditrisios perteneciente a la familia Cossidae. Ta considerada como plaga.[2][3]

Descripción[editar | editar la fonte]

Caparina coles ales anteriores de 32 a 44 mm de llargor, cósido de gran tamañu y bono de reconocer, en posición de descansu dispón les ales en forma de tejadillo. Les femes son mayores y más robustes que los machos cola trompa chupadora atrofiada, de manera que los imagos nun pueden alimentase.

Distribución[editar | editar la fonte]

Especie distribuyida por toa Europa, tamién nel norte d'África y nes rexones templaes d'Asia, nel área de distribución de los sauces. Nos sistemes montascosos ibéricos pueden superar los 1.500 msnm.

Hábitat[editar | editar la fonte]

Les caparines adultes pueden atopase en cualquier llugar onde esistan exemplares de sauces: regueros, praos, ríos, en parques, y anque más raramente en montes mistos. Anque yera más frecuente antaño, puede reparáse-y regularmente nos ambientes húmedos que-y son aparentes.

Fase larvaria[editar | editar la fonte]

De finales de branu a finales de la primavera siguiente, de cutiu envernando, alimentándose los guxanos so la corteza onde viven, efectuando delles mudes.

Les caparines vuelen dende finales de la primavera a mediaos de branu. Dempués de la fecundación les femes depositen grandes cantidaes de güevos so la corteza de los árboles.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]

Plagas y enfermedades en cultivos y frutales