Cory Kennedy

De Wikipedia
Cory Kennedy
Vida
Nacimientu Santa Monica21 de febreru de 1990 (34 años)
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Llingua materna inglés
Estudios
Llingües falaes inglés
Oficiu modeluactriz
Altor 172 cm
Cambiar los datos en Wikidata
Cory Kennedy

Cory Kennedy (nacida'l 21 de febreru de 1990, de nome completu Cory Kennedy-Levin) ye una celebridá d'internet que se convirtió nun fenómenu internacional en 2006. Considerada "chica It d'internet" ("Internet It girl") por Gawker.com[1] y una "golfa de club" ("club urchin") por LA Weekly,[2] el so perfil de MySpace llegó más allá de los 9.000 "amigos". Consiguió, gracies a la so popularidá, una carrera como modelu, tou esto primero que los sos padres afayaren que taba pasando.

Historia[editar | editar la fonte]

Kennedy conoció al fotógrafu Mark Hunter (más conocíu por "The Cobrasnake") nun conciertu de Blood Brothers n'El Rei Theatre de Los Angeles el branu de 2005. Él fíxo-y delles fotografíes pal so sitiu web ya intercambiaron númberos de teléfonu. En xineru de 2006, como requisitu de la so escuela pa graduase, Kennedy empezó a faer práutiques profesionales na oficina de Hunter.[3] El sitiu web de Hunter punxo de relieve fotos de celebridaes en delles fiestes y empezó a llevar a Cory a eses fiestes. A pesar de la notable diferencia d'edá, Hunter y Kennedy empezaron a salir, cola aprobación de los sos padres, Barry Levin y Jinx Kennedy.

N'avientu de 2005, Hunter xubió semeyes de Kennedy col títulu "JFK CORY KENNEDY", colo qu'empezó la especulación de que taba, de dalguna manera, rellacionada cola familia Kennedy[3] (nun lo ta). En febreru de 2006, una entrada de blogue sobre Kennedy apaeció en Fashionologie na que la nomaben "la moza heroin chic"[4]

N'abril, Hunter diérase cuenta de que cada vez que xubía semeyes de Kennedy na so web, el tráficu de los sitios de comunidaes de moda xubiría. Hunter rápido diose cuenta de que Kennedy tenía'l potencial pa ser famosa por faer nada, a lo Paris Hilton.[3] Esi mes, mientres la familia Kennedy-Levin visitó la ciudá de Nueva York en vacaciones, Kennedy y Hunter visitaron les oficines de la revista Nylon. A otru día Kennedy taba nuna sesión de semeyes pa un númberu sobre la música y Myspace.

Crecedera de la so popularidá[editar | editar la fonte]

Nesti puntu'l so perfil y popularidá empezaron a crecer. Foi mentada nun artículu del New York Times sobre persones en práutiques[5] y el LA Weekly fixo un artículu curtiu sobre ella.[2] Depués n'ochobre apaeció nun videu de chancia pal cantar "Keep Your Hands Off My Girl" de Good Charlotte, dirixíu pol redactor Marvin Scott Jarrett de la revista Nylon. El videu enteru ta grabáu por una sola cámara fita nun angúlo, y consiste en Kennedy ximelgando'l sal y la pimienta sobre un platu de comida hindú y escuchando el cantar nun reproductor. El videu convertir n'unu de los más populares de la web.[3] Amás, taba siendo pagada por personaxes destacaos de discoteques por qu'apaeciera colos sos amigos a pesar de tener namái 16 años (la edá llegal pa beber en California son 21), y que pasara'l ratu con celebridaes como Paris Hilton, Lindsay Lohan, Tara Reid y Kelly Osbourne.[3]

Los sos padres sabíen alrodiu de que tenía conteníu n'Internet, pero nun se dieron cuenta d'hasta qu'estremu llegara hasta qu'en xunu apaeció'l númberu de Nylon. Cory fuera tratada enantes por depresión, polo que la so esmolición principal yera la so salú y bienestar. Escontra setiembre de 2006, la so vida de "celebridá" empezó a provocar conflictos na so vida, na so casa y na escuela. Kennedy y Hunter rompieron, pero ella entá lu acompañaba a fiestes ente selmana hasta pasaes los dos de la madrugada, y había rumores de que consumía drogues (incluyendo depresivos)[3] anque tamién se diz que nun toma drogues puestu a los sos enclinos depresivos, y que la so madre encargar d'obligala a faese analís pa comprobalo. Los sos padres internar nun "centru priváu terapéuticu", dafechu aisllada col mundu esterior. A pesar de que sigue siendo llibre de salir les fines de selmana.

Familia[editar | editar la fonte]

Kennedy tien una hermana ximielga llamada Chris y dos hermanes pequeñes, Chandler y Cody. Cody ye una aspirante a actriz y anguaño ta apaeciendo nel esitosu reality show "Gene Simmons Family Jewels", acompañando al so noviu Nick Simmons. Ye conocida por haber apaecíu en dellos episodios na segunda y la tercer temporada.

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. «Material en direutu de Cory Kennedy, "Internet It Girl"» (9 de payares de 2006). Consultáu'l 25 de febreru de 2007.
  2. 2,0 2,1 Ryder, Caroline (2 d'agostu de 2006). El Mundo de Cory. LA Weekly. http://www.laweekly.com/xeneral/a-considerable-town/corys-world/14136/. Consultáu'l 25 de febreru de 2007. 
  3. 3,0 3,1 3,2 3,3 3,4 3,5 Hubler, Shawn (25 de febreru de 2007). «La vida secreta de Cory Kennedy». West magazine (Los Angeles Times). http://www.latimes.com/features/magazine/west/la-tm-corykennedy08feb25,0,591340.story?coll=la-home-magacín. Consultáu'l 25 de febreru de 2007. 
  4. «La moza heroin chic». Fashionologie (5 de febreru de 2006). Consultáu'l 25 de febreru de 2007.
  5. Tkacik, Maureen (30 de xunetu de 2006). Chicos en práutiques, les fontes de la mocedá (Interns, the Founts of Youth). http://www.nytimes.com/2006/07/30/fashion/sundaystyles/30CANDY.html?pagewanted=2&ei=5088&en=7d25c77ba950f182&ex=1311912000&partner=rssnyt&emc=rss. Consultáu'l 25 de febreru de 2007. 

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]