Corriente Sindical d'Izquierdes

De Wikipedia
Corriente Sindical d'Izquierdes
Secretariu/a xeneral Ignacio Fuster Iglesias
Fundación 1982
Ideoloxía política Socialismu
Anticapitalismu
nacionalismu asturianu
Ámbitu Sindicatu
Sede central Xixón
Sitiu web csi-asturies.org/es/portada-csi/
1 Xebráu de CCOO
[editar datos en Wikidata]

Corriente Sindical d'Izquierdes (CSI)[1] ye un sindicatu asturianu fundáu en 1982 en Xixón por cabezaleros y sindicalistes provenientes fundamentalmente de Comisiones Obreres, ente los que destacare Luis Redondo.[ensin referencies]

Defínese como Sindicatu de clase asturianu y cuenta con especial representatividá nel sector naval y metalúrxicu. Al traviés de la so trayetoria tien algamao creciente representación nos comités d'empresa del funcionariáu asturianu, medios de comunicación, y la enseñanza, ente otros sectores.

Tuvo un importante papel nes reivindicaciones llaborales de los trabayadores de los seutores naval y metalúrxicu. Los sos dirixentes Cándido González Carnero y Juan Manuel Martínez Morala foron condergaos a trés años de cárcel por un delitu de daños mientres les movilizaciones de Naval, fechos que foron denunciaos pol conceyu de Xixón, presidíu pola alcaldesa del PSOE Paz Fernández Felgueroso. Los condergaos ingresaron en prisión el 16 de xunu de 2007, tres ser deteníos mientres participando una manifestación en contra de la so conderga énte la sede'l Conceyu de Xixón mientres se celebraba'l plenu de constitución de la nueva corporación municipal.

Espubliza periódicamente'l cartafueyu Pasal@, centráu na comunidá educativa de la Universidá d'Uviéu y ', muérganu oficial de comunicación del sindicatu.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. Academia de la Llingua Asturiana (2007). Cartafueyos Normativos. Abreviatures, rotulaciones y propuestes d’espresión y llocución. ISBN 978-84-8168-421-6.