Coracias abyssinicus

De Wikipedia
10-03-2021 19:22

Les especies d'aves con nome común en llingua asturiana márquense como NOA. En casu contrariu, conséñase'l nome científicu.

Coracias abyssinicus
Estáu de caltenimientu
Esmolición menor (LC)
Esmolición menor (IUCN 3.1)
Clasificación científica
Reinu: Animalia
Filu: Chordata
Clas: Aves
Orde: Coraciiformes
Familia: Coraciidae
Xéneru: Coracias
Especie: C. abyssinicus
Hermann, 1783
Sinonimia
Coracias abyssinica
Consultes
[editar datos en Wikidata]

Coracias abyssinicus, o Carraca abisinia[1] ye una especie d'ave coraciforme de la familia Coraciidae que vive n'África.

Sinonimia[editar | editar la fonte]

  • Coracias abyssinica

Descripción[editar | editar la fonte]

Exemplar en Gambia.

La carraca abisinia ye una ave de tamañu considerable que mide 28–30 cm de llargu. El so llombu ye de color castañu, ente que nel restu del so plumaxe predomina l'azul, menos nes zones próximes al picu que son ablancazaes o de color crema. Cuando espleguen les ales amuesen les sos primaries añiles qu'oldeen col azul celeste del restu del cuerpu. Los adultos destacar por tener dos prolongaciones nos llaterales de la cola, compuestes por dos plumes negres de 12 cm de llargor. Dambos sexos son d'aspeutu similar, y los xuveniles son una versión de tonos apagaos de los adultos.

La llamada de la carraca abisinia consiste nun soníu gak similar al d'un cuervu, o bien berros de tipu aaaargh.[2]

Distribución[editar | editar la fonte]

Alcuéntrase nel Sahel y les sos proximidaes. Na parte meridional del so área de distribución ye sedentaria, ente que les poblaciones del sur realicen migraciones de curtia distancia escontra'l sur cuando empieza la estación seca.

Ye una ave común n'en los hábitats semiáridos con espacios abiertos y dellos árboles y que s'afixo a les tierres de cultivu y demás zones humanizaes.

Comportamientu[editar | editar la fonte]

La carraca abisinia suel posase en cañes espuestes de los árboles, postes y cables llétricos, a la chisba del pasu d'inseutos y royedores p'alimentase. Averar a les quemes de la campera p'atrapar a los invertebraos que se fuxir del fueu.

La so exhibición en dómina de cría inclúi acrobacies aérees. Añera en buecos de los árboles o construcciones con interior escasamente forráu, onde pon ente trés y seis güevos.

Referencies[editar | editar la fonte]

Bibliografía[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]