Copa Mundial de Fútbol de 2030

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta
XXIV Copa Mundial de Fútbol
Bandera de ? 2030
Cantidá d'equipos 48 (de 6 confederaciones)

La Copa Mundial de la FIFA 2030 va ser la XXIV edición de la Copa Mundial de Fútbol.

Eleición de sedar[editar | editar la fonte]

Seis son enagora les propuestes iniciales pa la Copa Mundial de Fútbol de 2030: una candidatura en xunto de los miembros de l'Asociación de Naciones del Sudeste Asiáticu[1], una propuesta pola Federación de Fútbol de Chile[2], una propuesta conxunta d'Uruguái, Arxentina y Paraguái[3], otra d'Ecuador[4][5], otra propuesta pola Asociación de Fútbol d'Inglaterra y una candidatura de Nueva Zelanda y Australia en xunto. Según les regles de la FIFA de rotación de continentes, la Copa del Mundu de 2030 nun puede realizase n'Asia (AFC) una y bones los miembros de la Confederación Asiática de Fútbol tán escluyíos de la candidatura tres la seleición de Qatar pa la Copa Mundial de 2022, nin tampoco n'América del Norte, Central y el Caribe (Concacaf) una y bones la candidatura conxunta de Canadá, Estaos Xuníos y Méxicu va allugar el Mundial de 2026.

El 29 de xunetu de 2017, l'Asociación del Fútbol Arxentino y l'Asociación Uruguaya de Fútbol anunciaron una candidatura conxunta. Primero que Uruguái y Arxentina empataren ensin goles en Montevidéu poles Clasificatorias al mundial de Rusia 2018 los xugadores del FC Barcelona Luis Suárez y Lionel Messi promovieron la candidatura con camisetes conmemorativas. El 31 d'agostu de 2017, Paraguái suxurió xunise como tercer anfitrión. La Conmebol confirmó la triple candidatura en septiembre de 2017. La candidatura d'Uruguái-Arxentina-Paraguay coincidiría col centenariu de la primer final de la Copa Mundial de Fútbol, que tuvo llugar n'Uruguái y el bicentenariu de la primera Constitución d'Uruguái.

En xunu de 2017, el presidente de la UEFA, Aleksander Čeferin declaró qu'Europa (UEFA) definitivamente va lluchar pol so derechu a entamar la Copa del Mundu de 2030. El vicepresidente de The Football Association, David Gill propunxo qu'el so país podría postulase pa 2030, siempres que'l procesu de llicitación seya más tresparente. "Inglaterra ye unu de los pocos países que podría entamar inclusive un eventu de 48 naciones na so totalidá". En xunu de 2017, la UEFA declaró que "sofitaría una candidatura británica pa 2030 o inclusive una sola candidatura d'Inglaterra.

Candidatures confirmaes[editar | editar la fonte]

Candidatures probables[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]


Predecesor:
Bandera de Canadá Bandera de Estaos Xuníos d'América Bandera de Méxicu
Canadá - Estaos Xuníos - Méxicu 2026
Copa Mundial de Fútbol
2030
Socesor:
 
Copa Mundial de Fútbol de 2030