Cony Camelo

De Wikipedia
Cony Camelo
Vida
Nacimientu Bogotá16 de setiembre de 1977 (46 años)
Nacionalidá Bandera de Colombia Colombia
Residencia Bogotá
Estudios
Estudios Pontificia Universidá Xaveriana
Llingües falaes castellanu
Oficiu cantante, actrizpresentadora
Instrumentu musical voz
Cambiar los datos en Wikidata

Constanza Camelo (16 de setiembre de 1977Bogotá), conocida nel mundu artísticu como Cony Camelo, ye una actriz de cine y televisión, cantante y presentadora colombiana.

Biografía[editar | editar la fonte]

Empecipió la so carrera a los 17 años como presentadora d'una franxa de Sesame Street empobinada a los llares comuñales del Institutu Colombianu de Bienestar Familiar. Depués actuó en Verde mazana, un infantil ganador de premios internacionales, y participó en Colombia Nuevu, de Señal Colombia; Destinos d'aventura, de la Canal A, y en Asina TVrnos, de la Javeriana. Ye comunicadora social con énfasis en televisión educativa, de la Pontificia Universidá Javeriana, y esa dómina d'estudiante aprovechar pa protagonizar dellos curtiumetraxes de compañeros de clases.

Adicionalmente tomó talleres de clown (payasu) y mázcares nel marcu del Festival Iberoamericanu de Teatru. Foi presentadora del programa Muncha Música de CityTv mientres trés años y depués tuvo la oportunidá de faer l'audición pa la telenovela Los Reis frente a otres 30 aspirantes, papel que llogró y col que-y llegó la fama, col so personaxe de Hilda, que-y implicó someter se a cambeos físicos. «De primeres, poneme ropa de neñu, tener el pelo cortico, mazcar chicle cola boca abierta, y ser imprudente nun me resultó un problema», afirmó Cony nuna entrevista a Pantalla Colombia en 2008.

Col so noviu, Verner Duarte, conforma la banda Naif,[1] Constanza encargar de diseñar la portada del discu col so sellu personal. Pa ella, la música ye un espaciu únicu Y contrariu a la tesis de que Hilda impulsó a Naif, hai que dicir qu'esti papel punxo delles dificultaes a la so banda, el personaxe que representaba na novela yera bien opuestu a lo que pretende tresmitir cola so banda: «Música con sensibilidá y humor, la posibilidá de ser hippies y punks coles mesmes... Hilda nun fixo más que poneme torgues y faer que la xente espere otra cosa de la mio. Naif sobrevivió a pesar de que la xente pida la mio tida Laiza. Y creo que colo de MTV callámos-y la boca a más d'unu», comentó Cony nuna entrevista a Pantalla Colombia. Nel 2005 los integrantes de Naif – Constanza Camelo y Verner Duarte, grabaron el so primer discu, Naif llogró la so reconocencia; ganó un premiu Shock na categoría meyor puesta n'escena y foi nomada a los MTV Llatinos, onde se dieron a conocer pol so videu Radar.

Dempués de los Reyes Constanza participó como copresentadora d'artistes del Factor Xs de la canal RCN. Foi Chica Cosmopolitan en 2003 y foi tamién la portada de la revista Playboy (Colombia) en 2008. En 2007 foi integrante del programa de radio El mañaneru de La Mega, y maestra de ceremonies pa la entrega de los Premios Nuesa Tierra. Estrenóse como llocutora en 2008 en Féminas, una nueva emisora n'Internet solo pa muyeres. En cine participó, ente otros, nel curtiumetraxe Colombia Cofy (16mm) del direutor Klych López y apocayá nel llargumetraxe Nuechebona de Camila Loboguerrero, col papel de Esmeralda López. Cony Camelo tamién ye protagonista del llargumetraxe colombianu Alborada carmesí del direutor Luis Hernán Reina, que s'estrenó nel 2009. Anguaño volvió presentar el Factor x na so tercer edición. Foi ganadora de la India Catalina a la Meyor Actriz pola so actuación en Alborada carmesí. Actuó na telenovela de RCN El capo, interpretando a Valentina, una periodista. En 2012 interpretó a Dolores na obra de teatru Cabared.[2] En 2014 llanzó'l so cantar «Lleona» y el videu foi dirixíu por José María Ángel.[3][4]

Filmografía[editar | editar la fonte]

Televisión[editar | editar la fonte]

Añu Producción Personaxe Notes
2016 La neña Tatiana Toquica Psicóloga
Misión impacto'[5]
2015 Metástasis Personaxe principal
2012 Diverdiferencias Narradora
La promesa Melissa Convidada
2011 La traicionera Telenovela RCN
2010 Los caballeros preferir brutes Jovita Convidada recurrente
Yo no te pido la luna Deyanira Corista
2009 El Capo Valentina Periodista
Alborada carmesí
2008 Nuechebona
2005 Los Reis Hilda Reyes Telenovela RCN
2003 Un ánxel llamáu azul
1997 Verde mazana
Sesame Street

Presentadora[editar | editar la fonte]

Añu Producción Rol
2006 Factor Xs Presentadora en camarinos
2005-9 Factor X [6]

Premios y Nominaciones[editar | editar la fonte]

Premios TVyNovelas[editar | editar la fonte]

Añu Categoría Telenovela o Serie Resultáu
2012 Meyor actriz de repartu de telenovela La traicionera Nomada
2006 Meyor actriz/actor revelación Los Reis Ganadora

Otros Premios Llograos[editar | editar la fonte]

Añu !Premiu !Categoria


Producción Resultáu
Indio Catalina Meyor Actriz Nuechebona[7][8][9] Ganadora


Personal[editar | editar la fonte]

  • Videódromo
  • Cuatro X Toes
  • Colombia Nueva *

Yankempo

  • Muncha Música

Discografía[editar | editar la fonte]

Bandes Sonores[editar | editar la fonte]

  • 2005ː Plebeyu **

El Plebeyu * 2005ː Los Reis (Álbum)

Mio

    • La mio tía Laisa
    • Fríu de l'ausencia

Con Naif[editar | editar la fonte]

  • 2006ː Radar
  • 2006ː Sigo al Sol
  • 2006ː Entós

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. «Pocu Naif». Rolling Stone (1 de mayu de 2006).
  2. «soledá-y-nueves-adicciones-entemecer en-cabared-1.12171 La soledá y nueves adicciones entemecer en 'Cabared'». Diariu ADN (17 de xunetu de 2012). Archiváu dende l'soledá-y-nueves-adicciones-entemecer en-cabared-1.12171 orixinal, el 20 de xineru de 2015. Consultáu'l 20 de xineru de 2015.
  3. «so-cancion-lleona-producida-por-cabas-56933 Cony Camelo presenta'l so cantar 'Lleona', producida por Cabas». Shock (9 de mayu de 2014). Archiváu dende l'so-cancion-lleona-producida-por-cabas-56933 orixinal, el 20 de xineru de 2015.
  4. «El videu eróticu de Cony Camelo». El Tiempo (20 de payares de 2014).
  5. «Cony Camelo llega a un nuevu retu de 'Misión Impacto'». RCN Televisión.
  6. «Vuelve y xuega “El Factor Xs”». El Mundo' (19 de xunu de 2007).
  7. «10º Concursu de Cine Colombianu». ESPECIAL 03 / 49° Festival Internacional de Cine de Cartaxena. Proimágenes Colombia (7 de marzu de 2009). Archiváu dende l'orixinal, el 20 de xineru de 2015. Consultáu'l 20 de xineru de 2015.
  8. «'Nuechebona' pa Connie Camelo nes India Catalina». Pontificia Universidá Javeriana.
  9. «‘Lake Tahoe’ afaró nel Festival de Cartaxena». El Tiempu (8 de marzu de 2009).

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]