Construyendo la Izquierda - Alternativa Socialista

De Wikipedia
ALTERNATIVA SOCIALISTA (AS)
Presidente Enrique del Rey Mazón
Primer Secretariu/a
Carlos Martínez y Odalys Padrón
Fundación 2013 (Escisión del PSOE)
Ideoloxía política Socialismu, republicanismu, llaicismu, federalismu y ecoloxismu
Posición nel espectru Izquierda
Miembru de La Izquierda Plural
Sitiu web http://cli-as.org/

Alternativa Socialista o Construyendo la Izquierda-Alternativa Socialista (CLI-AS) ye un partíu políticu español, d'ideariu socialista. Fundóse en 2013 a partir d'un grupu de persones procedentes del PSOE, lo mesmo que de movimientos altermundistes, ecoloxistes y del 15M.

Alternativa Socialista, constitúyese como espaciu sociu-políticu de calter democráticu y d'izquierdes, au tienen cabida toles muyeres y homes que se definan d'izquierdes y defensores de la naturaleza, comprometíos por camudar la sociedá actual escontra una sociedá más igualitaria, con más llibertá, fraternidá, xusticia social y ambiental. Defínense deldores de la tradición socialista, federalista, ecosocialista, feminista y republicana, siendo estos los principios xenerales de la formación política.

Denuncia aquellos partíos que se consideren "socialistes y practiquen polítiques neolliberales". Poro, pretenden rescatar el socialismu de les manes d'aquellos enllordiaron la pallabra socialismu, pallabra que significa igualdá y repartu, y que se mancilló poles élites corruptes ensin más ideoloxía que'l poder pol poder.

Nes eleiciones al Parllamentu Européu de 2014 incorporóse a la llista de La Izquierda Plural, Asina como nes Eleiciones andaluces de 2015, les Autonómiques de la Rexón de Murcia, Baleares y nes Eleiciones a les Cortes Valencianes de 2015, baxo distintes coaliciones con Izquierda Xunida.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]