Conny Wessmann

De Wikipedia
Conny Wessmann
Vida
Nacimientu Lingen (es) Traducir9 de marzu de 1965
Nacionalidá Bandera d'Alemaña Alemaña
Muerte Göttingen17 de payares de 1989 (24 años)
Causa de la muerte accidente de tráficu
Estudios
Llingües falaes alemán
Oficiu estudianteactivista
Cambiar los datos en Wikidata

Cornelia Wessmann, conocida como Conny, (9 de marzu de 1965Lingen (es) Traducir – 17 de payares de 1989Göttingen) foi una estudiante d'Alemaña, considerada mártir de la causa pacifista y antifacista alemana.[ensin referencies]

Biografía[editar | editar la fonte]

Fía d'un comerciante de materiales de construcción de Baxa Saxonia, finó'l 17 de payares de 1989 mientres una aición de la policía. Dende entós ye una mártir de la escena autónoma n'Alemaña, cayida na llucha contra'l sistema políticu.

Esti día hubo una llucha ente los integrantes de la escena autónoma y los "cabeces rapaes" d'ultraderecha na cai 'Burgstrasse' de Göttingen. Esti tipu de lluches yera común nesti tiempu. Wessmann pertenecía a un grupu antifascista. Cuando la policía intentó arrestar al grupu, ella fuxó pela cai Weender Landstrasse que tenía enforma tráficu. Un coche pillar y morrió.

Los autónomos reprocharon a la policía la muerte de Wessmann por acorrexar a la muyer. Dalgunos inclusive falaron d'un asesinatu políticu del Estáu. Según estes mesmes fontes, la radio de la policía fuera interceptada y un policía dixo: '¡Vamos entartallalos!'. La investigación oficial negó la culpabilidá de la policía y tamién del conductor que nun pudo faese a un llau.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]