Congresu Matemáticu Internacional

De Wikipedia
Congresu Matemáticu Internacional
Xeneral
Tipu actividá
Sede Chicago
Otros datos
Data de principiu 21 d'agostu de 1893
Data de fin 28 d'agostu de 1893
Cambiar los datos en Wikidata

El Congresu Matemáticu Internacional de 1893 foi un eventu anterior al Congresu Internacional de Matemáticos. Tuvo llugar del 21 d'agostu al 26 d'agostu de 1893 en Chicago. Llevar a cabu en relación cola Esposición Mundial de Columbia.

Nun se considera parte del Congresu Internacional de Matemáticos porque 41 de los 45 participantes yeren d'Estaos Xuníos d'América. El matemáticu Felix Klein traxo artículos de matemáticos alemanes, franceses, austriacos, italianos y suizos para la so publicación nes Actes del Congresu.

Fondu[editar | editar la fonte]

Felix Klein pronunció'l discursu d'apertura nel Congresu Internacional de Matemátiques. El discursu llamóse L'estáu actual de les matemátiques. Contenía un manifiestu" para los futuros matemáticos de la cooperación internacional.

Klein creía firmemente na collaboración internacional en matemátiques. Georg Cantor, que los sos esfuerzos conducieron a la fundación de la Sociedá Matemática Alemana, creía no mesmo. Los sos oxetivos yeren los mesmos, pero ambos taben motivaos por distintes razones personales. Cantor sintió que los sos colegues cercanos criticaben injustamente el so trabayu, polo que quería una plataforma más grande para promover les sos idees. Klein tenía idees sólides sobro la educación matemática y l'investigación matemática, y yera un gran organizador que quería ver les sos idees nun escenariu más grande.

Referencies[editar | editar la fonte]