Congresu Internacional de Matemáticos de 2014

De Wikipedia
Congresu Internacional de Matemáticos de 2014
Congresu Internacional de Matemáticos
Xeneral
Tipu actividá
País Corea del Sur
Otros datos
Data de principiu 13 d'agostu de 2014
Data de fin 21 d'agostu de 2014
Cronoloxía
Congresu Internacional de Matemáticos de 2010 Congresu Internacional de Matemáticos de 2014 Congresu Internacional de Matemáticos de 2018
Cambiar los datos en Wikidata

El Congresu Internacional de Matemáticos de 2014 foi'l ventenu séptimu Congresu Internacional de Matemáticos celebráu en Seúl, Corea del Sur, del 13 d'agostu al 21 d'agostu de 2014.

La tema del congresu foi "Suaños y esperances para primerizos tardíos". L'Asamblea Nacional de Corea del Sur aprobó unu resolvimientu a favor del Congresu Internacional de Matemáticos de Seúl en payares de 2013, y el gobiernu de Corea del Sur declaró en 2014 como l'Añu de les Matemátiques de Corea para maximizar l'impactu del Congresu Internacional de Matemáticos de Seúl en Corea. Delles grandes empreses realizaron importantes donaciones a esti Congresu destacando la creciente importancia de les matemátiques.

5.000 matemáticos de 125 países participaron nel Congresu de Seúl. El comité organizador del Congresu Internacional de Matemáticos 2014 convidó a esti congresu a 1.000 matemáticos de países en desenvolvimientu.

Mientres esti congresu, dióse por primer vegada una medaya Fields a una matemática, concretamente a Maryam Mirzakhani, y la primer Medaya Fields a un matemáticu de Brasil: Artur Avila. Esti Congresu tamién punxo'l focu nos programes de divulgación de les matemátiques. Les conferencies públiques de Jim Simons y el ganador del premiu Leelavati, los partíos de Baduk contra profesores de sonadía y la proyección de películes de matemátiques, por citar dalgunes, fueron posibles gracies a los esfuerzos del equipu de divulgación del Congresu.

Esti Congresu ye'l cuartu que s'entama n'Asia, dempués de 1990 en Xapón, 2010 n'India y 2002 en China.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]