Congresu Internacional de Matemáticos de 1962

De Wikipedia
Congresu Internacional de Matemáticos de 1962
Congresu Internacional de Matemáticos
Xeneral
Tipu actividá
Otros datos
Cronoloxía
Congresu Internacional de Matemáticos de 1958 Congresu Internacional de Matemáticos de 1962 Congresu Internacional de Matemáticos de 1966
Cambiar los datos en Wikidata

El Congresu Internacional de Matemáticos de 1962 foi'l decimocuartu Congresu Internacional de Matemáticos celebráu n'Estocolmu, Suecia, del 15 d'agostu al 22 d'agostu, 1962.

Al Congresu asistieron 2107 participantes de 57 países y apurriéronse 745 comunicaciones.

Llugar[editar | editar la fonte]

Nuna sesión del 28 d'ochobre de 1958, el Comité Nacional Suecu de Matemátiques decidió aceptar la invitación, tresmitida pola Unión Matemática Internacional, para entamar el próximu Congresu Internacional de Matemáticos n'Estocolmo en 1962. Esta decisión foi respondida por pola Swedish Mathematical Society el 30 de payares de 1958, y emitióse una invitación conxunta a los matemáticos del mundu, roblada pol presidente del Comité Nacional y de la Sociedá, los profesores Åke Pleijel y Göran Borg.

Visión xeneral[editar | editar la fonte]

La sesión d'apertura celebrar na Sala de conciertos el 15 d'agostu de 1962, a les 10, en presencia del Rei de Suecia Gustaf VI Adolf. Una orquesta de Royal Navy tocó una selección de música sueca.

El profesor Rolf Nevanlinna, presidente de la Unión Matemática Internacional, abrió'l Congresu, onde dixo: "Los matemáticos de tol mundu axuntáronse de nuevu dempués de cuatro años para estudiar l'estáu de la nuesa ciencia".

Les medayes Fields apurrir a John Milnor y Lars Hörmander.

A la fin del Congresu, el profesor Samuel Eilenberg y el Comité Organizador unviaron el siguiente telegrama a La so Maxestá'l Rei de Suecia:

En nome de los matemáticos aconceyaos n'Estocolmo para'l Congresu Internacional, el Comité Organizador estima bien cordialmente a La so Maxestá tantu por convertise en patrón del Congresu y por asistir atentamente a la sesión d'apertura y entrega de les medayes Fields.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]