Congresu Internacional de Matemáticos de 1958

De Wikipedia
Congresu Internacional de Matemáticos de 1958
Congresu Internacional de Matemáticos
Xeneral
Tipu actividá
País Reinu Xuníu
Otros datos
Data de principiu 14 d'agostu de 1958
Data de fin 21 d'agostu de 1958
Cronoloxía
Congresu Internacional de Matemáticos de 1954 Congresu Internacional de Matemáticos de 1958 Congresu Internacional de Matemáticos de 1962
Cambiar los datos en Wikidata

El Congresu Internacional de Matemáticos de 1958 foi'l ventiún Congresu Internacional de Matemáticos, celebráu en Edimburgo, Reinu Uníu del 14 d'agostu al 21 d'agostu de 1958.

Visión xeneral[editar | editar la fonte]

El profesor Hodge lleó na xunta'l siguiente mensaxe del príncipe Felipe, duque de Edimburgo, patrón del Congresu:

Cuando empezaron los preparativos para esti Congresu Internacional de Matemátiques, hai más de trés años, convidáronme a aceptar el cargu de Patrón. Acepté con muncho gusto esta invitación reconociendo, como yo, la parte esencial que tienen de tener les matemátiques nel mundu modernu.

Les Medayes Fields fueron pa Klaus Friedrich Roth, de la Universidá de Londres, "pa resolver un famosu problema de la teoría de númberos, esto ye, la determinación del esponente exactu na desigualdá de Thue-Siegel" y en René Thom, de la Universidá d'Estrasburgu, "pa crear la teoría del "cobordismo" que, nos pocos años de la so esistencia, llevó a la visión más caltriante de la topoloxía de les variedaes diferenciables".

Referencies[editar | editar la fonte]