Congresu Internacional de Matemáticos de 1954

De Wikipedia
Congresu Internacional de Matemáticos de 1954
Congresu Internacional de Matemáticos
Xeneral
Tipu Congresu
País Países Baxos
Sede Ámsterdam
Otros datos
Data de principiu 2 de setiembre de 1954
Data de fin 9 de setiembre de 1954
Cronoloxía
Congresu Internacional de Matemáticos de 1950 Congresu Internacional de Matemáticos de 1954 Congresu Internacional de Matemáticos de 1958
Cambiar los datos en Wikidata

El Congresu Internacional de Matemáticos de 2022 foi'l ventenu novenu Congresu Internacional de Matemáticos, celebráu n'Ámsterdam, Países Baxos, del 2 de setiembre al 9 de setiembre de 1954.

Al Congresu asistieron 1.553 miembros y 567 miembros asociaos. El príncipe Bernardo de Lippe-Biesterfeld de los Países Baxos, consintió en dar el so Patronatu al Congresu, y "nun teniendo la oportunidá de tar presente personalmente na apertura del Congresu Internacional de Matemátiques de 1954, gustaríame ufiertar esti saludu".

Jan Arnoldus Schouten va dicir:

Tengo De pidir la so atención pola memoria de dos de los nuesos congresistes: Fabio Confuerto de la Universidá de Roma, que morrió'l 24 de febreru y Rodolphe Henri Joseph Germay de la Universidá de Lieja, que morrió'l 16 de febreru. [...] Mientres y dempués de la guerra fíxose evidente para tol mundu que casi toles cañes de la sociedá moderna en guerra y en paz precisen munches matemátiques de too tipu, dende l'aritmética escolar más senciella hasta les partes teóriques más desenvueltes.

El discursu final de la sesión inaugural foi pronunciáu pol representante del gobiernu holandés, Herman Robert Woltjer, xefe del Departamentu d'Educación Avanzada y Ciencies del Ministeriu d'Educación, Artes y Ciencies.

Referencies[editar | editar la fonte]