Congresu Internacional de Matemáticos de 1936

De Wikipedia
Congresu Internacional de Matemáticos de 1936
Congresu Internacional de Matemáticos
Xeneral
Tipu actividá
País Noruega
Otros datos
Data de principiu 13 de xunetu de 1936
Data de fin 18 de xunetu de 1936
Cronoloxía
Congresu Internacional de Matemáticos de 1932 Congresu Internacional de Matemáticos de 1936 Congresu Internacional de Matemáticos de 1950
Cambiar los datos en Wikidata

El Congresu Internacional de Matemáticos de 1936 foi'l décimu Congresu Internacional de Matemáticos celebráu del 13 de xunetu al 18 de xunetu de 1936, na ciudá d'Oslu, Noruega.

Mientres esti Congresu presentáronse les primeres Medayes Fields. El norteamericanu Jesse Douglas y el finlandés Lars Ahlfors fueron los primeres medayistes Fields.

Dellos matemáticos alemanes que s'esperaba qu'asistiríen nun apaecieron porque les autoridaes nazis refugáren-yos el derechu a viaxar. Los italianos y los matemáticos soviéticos tamién permanecieron en casa.

Anque los matemáticos españoles nun asistieron al Congresu por causa de la Guerra Civil Española, Fernando Sunyer participó en representación de los matemáticos españoles.

Antecedentes históricos[editar | editar la fonte]

Los nazis tuvieran nel poder n'Alemaña dende 1933, y el so despidu de los estudiosos xudíos de los sitios universitarios yá tuviera un efectu fondu na academia de tol mundu. En marzu de 1936, Alemaña había remilitarizado a Renania, en violación del Tratáu de Versalles, ya intentó ameyorar entá más la so posición internacional entamando los Xuegos Olímpicos de branu de 1936.

N'ochobre de 1935, les tropes de la Italia de Mussolini invadieren Etiopía (entós Abisinia), para una condena internacional xeneralizada, y na URSS, Stalin foi reforzando'l so poder y taba a puntu de desencadenar el so Gran Terror.

Visión xeneral[editar | editar la fonte]

Na sesión de clausura del Congresu de 1932 el 12 de setiembre de 1932, Alf Guldberg, en nome de los matemáticos de Noruega, tuvo l'honor de convidar a los matemáticos a Oslu para'l próximu Congresu Internacional de Matemáticos.

Referencies[editar | editar la fonte]