Congresu Internacional de Matemáticos de 1932

De Wikipedia
Congresu Internacional de Matemáticos de 1932
Congresu Internacional de Matemáticos
Xeneral
Tipu actividá
País Suiza
Otros datos
Data de principiu 5 de setiembre de 1932
Data de fin 12 de setiembre de 1932
Cronoloxía
Congresu Internacional de Matemáticos de 1928 Congresu Internacional de Matemáticos de 1932 Congresu Internacional de Matemáticos de 1936
Cambiar los datos en Wikidata

El Congresu Internacional de Matemáticos de 1932 foi'l novenu Congresu Internacional de Matemáticos celebráu en Zúrich, Suiza, del 5 de setiembre al 12 de setiembre de 1932.

Fondu[editar | editar la fonte]

La mayor dificultá que tuvieron el organizadores para'l Congresu foi la crisis financiera mundial dempués de la depresión de 1929. Mientres esti Congresu, empecipióse un procesu d'unificación de los matemáticos de tol mundu.

Aspeutos científicos[editar | editar la fonte]

Había 22 conferencies plenaries previstes, pero G.H. Hardy nun apurrió'l so magar tar nel Congresu. John Charles Fields morrió un mes antes del Congresu, pero informar de que dio una contribución económica pa la Medayes Fields.

Emmy Noether foi una de les poques muyeres matemátiques qu'asistieron al Congresu. La so charra titulóse Hyperkomplexe Systeme in ihren Beziehungen zur kommutativen Algebra und zur Zahlentheorie y pronuncióse el 7 de setiembre de 1932 de 11 a 12 de la mañana.

Referencies[editar | editar la fonte]