Congresu Internacional de Matemáticos de 1904

De Wikipedia
Congresu Internacional de Matemáticos de 1904
Congresu Internacional de Matemáticos
Xeneral
Tipu actividá
País Alemaña
Sede Heidelberg
Otros datos
Data de principiu 8 d'agostu de 1904
Data de fin 13 d'agostu de 1904
Cronoloxía
Congresu Internacional de Matemáticos de 1900 Congresu Internacional de Matemáticos de 1904 Congresu Internacional de Matemáticos de 1908
Cambiar los datos en Wikidata

El Congresu Internacional de Matemáticos de 1904 foi'l tercer Congresu Internacional de Matemáticos celebráu del 8 d'agostu al 13 d'agostu de 1904 n'Heidelberg, Alemaña.

Había 336 miembros de plenu derechu del Congresu y 60 miembros asociaos.

Llugar[editar | editar la fonte]

Nel Congresu Internacional de Matemáticos de 1900 aprobóse qu'Alemaña entamaría'l Congresu de 1904. Na xunta de la Sociedá Alemana de Matemátiques en Hamburgo en 1901, Heinrich Weber foi escoyíu presidente del Congresu. N'otra xunta en Leipzig, el 27 de marzu de 1902, establecióse una primer base para la organización del Congresu. Nesi momentu yá había un estáu d'ánimu claro para Heidelberg, y una vegada el conceyu de Heidelberg alcordó acoyer el Congresu con hospitalidá, finalmente decidióse nuna xunta de la sociedá'l 25 de setiembre de 1902 en Karlsbad convidar al Congresu a Heidelberg a principios d'agostu. de 1904.

El 27 de xunu de 1903 el ministru de Prusia d'Asuntos Médicos, Escolares ya Intelectuales aprobó una subvención de 10.000 marcos para cubrir los costos d'enseñanza y cuestiones médiques del Congresu coles finances del Reich y de Prusia.

El 6 de marzu de 1904 celebróse una segunda xunta del comité en Heidelberg, na que s'aldericó con detalle y afitóse el programa del Congresu.

El Congresu de 1904 celebrar en Heidelberg, y la Sociedá Alemana de Matemátiques decidió venceyar el Congresu a la celebración del centenariu de la nacencia de Carl Jacobi.

Lleo Königsberger foi convidáu a dar la primer conferencia sobro la biografía de Jacobi y Lleo imprimió y ufiertó como agasayo a tolos participantes nel Congresu. El Conseyu Federal d'Alemaña decidió 5000 marcos d'ésti utilizaríase p'aumentar el presupuestu del Congresu, y amás, concedióse una subvención de 5000 marcos del Fondu Supremu de Disposición de La so Maxestá'l Káiser y el Rei en particular por dexar la producción de la publicación conmemorativa de Königsberger dedicada a la memoria de Jacobi.

Conferencies[editar | editar la fonte]

Presentadores: Adolf Kneser y Jacob Lüroth

Presentadores: David Hilbert y Hans Amandus Schwarz

Presentadores: Alexander von Brill, Wilhelm Meyer y Friedrich Schur

Presentadores: Hauch (Berlín), Felix Klein y Carl Runge

Presentadores: Moritz Cantor y Paul Stäckel

Presentadores: Hermann Schubert y Peter Treutlein

Discutiniu de Kőnig[editar | editar la fonte]

Gyula Kőnig dio una refutación defectuosa de la hipótesis del continuu de Cantor (y tamién del teorema del bon orde). El mesmu Georg Cantor asistió a esta conferencia y dixo a la fin lo estimoso que taba de vivir para ver esta respuesta, anque demostrara que la so conxetura yera falsa. Un error na prueba de Kőnig foi afayáu por Ernst Zermelo pocu dempués.

Hai un alderique que suxure si foi Felix Hausdorff o Ernst Zermelo quien topó l'error. Una postal de Ernst Zermelo en Max Dehn sofita la opinión de que Zermelo detectó rápido'l vacíu nel argumentu de König.

L'anunciu de Kőnig nel Congresu causó una considerable discutiniu, y Felix Klein tuvo qu'esplicalo personalmente a Frederick I, Gran Duque de Baden (que yera un patrocinador financieru del Congresu), lo que podría provocar tal malestar ente los matemáticos.

Referencies[editar | editar la fonte]