Concha Espinosa

De Wikipedia
Concha Espinosa
Vida
Nacimientu Basauri1954
Nacionalidá España
Muerte Madrid24 de setiembre de 2008 (53/54 años)
Causa de la muerte cáncanu
Estudios
Llingües falaes castellanu
Oficiu sindicalista
Miembru de Unión Xeneral de Trabayadores
Cambiar los datos en Wikidata

Mª Concepción Espinosa Jiménez (1954Basauri – 24 de setiembre de 2008Madrid) foi una sindicalista española de la Unión Xeneral de Trabayadores.

Biografía[editar | editar la fonte]

Empezó a trabayar nel Institutu Español d'Emigración ayudando a los emigrantes españoles en Londres, Reinu Xuníu. Ellí afilióse a la UXT formando un nucleu d'afiliaos uxetistas emigrantes nel Reinu Xuníu. Foi entós cuando conoció al so compañeru sentimental Jesús Mancho, secretariu confederal d'Alministración de la UXT con Nicolás Redondo. Xuntos colaron a empiezos de los noventa a trabayar a Caraques, Venezuela. En 1996 vuelven a España y Concha Espinosa empieza a trabayar na Universidá d'Alcalá onde s'implica na seición sindical de FETE, la Federación d'UXT d'Educación.

Nel XIII Congresu de la FETE-UXT celebráu en Mérida en 2002 foi escoyida Secretaria d'Universidá, siendo reelixida nel XIV Congresu de la FETE-UXT en 2005. Participó viviegamente nes negociaciones pa la Reforma de la Llei Orgánica d'Universidaes (LOU), aprobada en 2001 y darréu modificada en 2007 pol gobiernu socialista de Rodríguez Zapatero, reivindicando especialmente'l papel de la educación a distancia y de la UNED, de la cual yera miembru del so Conseyu Social. Amás siempres lluchó por una mayor financiamientu pa les universidaes públiques, según una mayor fiscalización del profesoráu pa llograr una meyor calidá de la enseñanza. Finó a los 54 años d'edá víctima d'un cáncer d'estómagu.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]