Club de Futbol Reus Deportiu

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta


Datos xenerales
Nomatu(os) Ganxets
Fundación 23 de payares de 1909 (109 años)
Propietariu(os) Bandera d'España Joan Oliver
Presidente Bandera d'España Xavier Llastarri
Entrenador Bandera d'España Aritz Lopez Garai
Instalaciones
Estadiu Camp Nou Municipal
Allugamientu Reus, (Tarragona), España
Capacidá 5,000 espectadores
Inauguración 1978 (41 años)
Uniforme
Kit left arm reus1718t.png
Kit body reus1718t.png
Kit right arm reus1718t.png
Kit shorts reus1617h.png
Titular
Kit left arm reus1718a.png
Kit body reus1718a.png
Kit right arm reus1718a.png
Kit shorts reus1718a.png
Alternativu
Kit left arm reus1718t.png
Kit body reus1718t.png
Kit right arm reus1718t.png
Kit shorts reus1718t.png
Terceru
Cabera temporada
Lliga Flag of Spain.svg Segunda División d'España
(2016-17) 11º
Copa Flag of Spain.svg Copa del Rei
(2016-17) Segunda Ronda
Actualidá
Actualidá Soccerball current event.svg LaLiga2 2017-18
Sitiu web oficial
[editar datos en Wikidata]

El Club de Fútbol Reus Deportiu ye un equipu de fútbol español de la llocalidá de Reus (Tarragona). Fundáu en 1909, anguaño compite na Segunda División. Xuega los sos partíos nel Camp Nou Municipal, con capacidá pa 5.000 persones.

Historia[editar | editar la fonte]

El Club Deportivu de Reus foi fundáu'l 23 de payares de 1909, sobre los cimientos del desapaecíu Reus Sport Club. Primeramente dedicábase puramente a la práutica del fútbol, siendo la so primer cortil de xuegu'l velódromu de la cai de San Juan. En 1913 estrenó'l so primer campu fixo, na carretera de Salou. Hasta 1927 nun estrenaría'l so primer campu de propiedá, un estadiu allugáu na cai Gaudí.

El 29 de setiembre de 1917 oficializóse la unión del CD Reus col Club Velocipedista y el SC Olímpia, convirtiéndose nun club polideportivu, que'l so nome pasó a ser Reus Deportiu.

En 1918 foi aceptáu como miembru de la Federación Catalana de Fútbol, lo que-y dexó empezar a competir de manera oficial. En 1923 y 1924 proclamóse campeón de Cataluña en segunda categoría. Sicasí, la Guerra Civil Española frenó la so progresión.

En 1941, tres el conflictu bélicu, el so nome pasó a ser Reus Deportivu, y cola puxanza del profesionalismo deportivu, empezó a sufrir una importante crisis económica, que lu llevó a biforcase, en 1951, en dos entidá: el Club de Fútbol Reus Deportivu, dedicáu puramente a la práutica del fútbol, y per otru llau el Reus Deportivu, que caltuvo les otres seiciones, siendo la más destacada'l ḥoquei sobre patinos.

N'ochobre de 1977 adoptó la so actual denominación de Club de Futbol Reus Deportiu ya inauguró na cai Alcover el Camp Nou, el so actual estadiu. Pocos años dempués, la temporada 1980-81, proclamóse campeón de Tercer división y xubió per primer vegada a Segunda división B, que ye la mayor categoría alcanzada na so hestoria. En Segunda B permaneció dos años, hasta perder la categoría en 1983.

Depués vendríen años difíciles, nos qu'el Reus llegó a cayer a categoría rexonal. A finales de los años 90 resurdió: tornó a Tercer división en 1999 y en 2002 llograba nuevamente xubir, convirtiéndose dende entós nun equipu ascensor ente Tercera y Segunda B.

Na actualidá d'anguaño, el CF Reus Deportiu crez adulces, y cuando años tras yera un modestu equipu de Tercer división, agora na actualidá, ye un equipu que siempres ta ente los cuatro primeros clasificaos, lluchando siempres por xubir a segunda B, la última vegada na temporada 2006-2007 que llegó a la final, pero que nun pudo llograr l'ascensu pola eliminación del Betis Balompié "B".

Los dos últimos años, el CF Reus Deportiu tamién algamó la cota de play-off d'ascensu a Segunda División B, cayendo na temporada 2007-08 en 1ª Ronda ante'l Sangonera murcianu (equipu que darréu algamaría l'ascensu) y na temporada 2008-09 ante l'equipu balear del Benissalem.

Al añu siguiente nos play-offs cayería por 4ª vegada consecutiva ante'l Xerez de los Caballeros, col discutiniu del xugador Ferredinha, espulsáu en Reus, que foi indultáu pola Federación Española, pudo xugar en Xerez y marcó el 1-0 que sirviría pa dexar al equipu reusense esaniciáu.

Na temporada 2007-08 tamién llegó a algamar la Final de la Copa de la RFEF, eliminatoria a doble partíu na que cayó esaniciáu frente al campeón d'aquella edición el CD Ourense.

Na temporada 2010-11, en rematando la campaña regular en 4ª posición, y superar con ésitu les cruces de play-off contra'l Universidá d'Uviéu, el Náxara CD y el CD Contorna de Níjar, el conxuntu rojinegro volvió cinco años dempués a la categoría de bronce del fútbol español, la Segunda División B.[1] Milita nesta categoría a partir de la temporada 2011-12, mientres la cual fixo hestoria al tar siete xornaes consecutives en primer posición y acabar octavu en lluchando hasta la penúltima xornada por un puestu nos playoff a Segunda División.

Na temporada 2012-2013 sigui militando nel grupu III de la Segunda B, onde llogra la permanencia ensin escesivos problemes, magar un final de campaña nel que l'equipu sufrió un baxón de rendimientu alarmante, baxando dende la parte media-alta de la posición, a acabar la lliga 14º a tan solo 2 puntos de la zona de descensu. Con Emili Vicente como nuevu entrenador,[2] repitir el guión na temporada 2013-14: l'equipu va de más a menos y termina como 12º clasificáu.

Plantía de la temporada 2015/16.

Na temporada 2014-15, con Joan Oliver i Fontanet a lo más accionista, tres el tresformamientu del mesmu en SAD, el club afítase como oxetivu l'ascensu a Segunda División. La llegada de Natxo González como técnicu y la profesionalización de la plantía faen que, finalmente, el CF Reus Deportiu SAD consiga quedar terceru del so grupu, un fechu históricu que-y dexó xugar per primer vegada'l play-off d'ascensu a Segunda División, cayendo esaniciáu ante'l Racing Club Ferrol en perdiendo pola mínima en Galicia (0-1) y empatar 1-1 nel Estadi Municipal.

Na temporada 2015-16, cola continuidá del cuerpu técnicu encabezadura por Natxo González, el Club incorpora a homes como Fernando Rodríguez (proveniente del Hércules d'Alicante), Alberto Benitu (Sporting de Xixón B), Rafa García (Alavés) o Angel Martínez (RCD Espanyol B), calteniendo como oxetivu l'ascensu de categoría. Nesta mesma temporada, el Reus fixo hestoria llogrando, per primer vegada, l'ascensu Segunda División en ganando'l "Play-Off" direutu en venciendo al Racing de Santander, de cuenta que na temporada 2016-17 disputa la so primer temporada na categoria de plata del futbol estatal. Na temporada 2016-17, el Reus consigue la permanencia na segunda categoria del futbol estatal, quedando na clasificación de la Segunda División na úndecima posición, polo que na próxima temporada, va apostar la so segunda temporada en felicidá categoria en tola so hestoria.

Uniforme[editar | editar la fonte]

  • Uniforme titular: Camisa colorada y negra, pantalón negru y medies negres.
  • Uniforme visitante: Camisa azul celeste, pantalón azul celeste y medies blanques.[3]

Campu[editar | editar la fonte]

El so actual campu ye'l Camp Nou Municipal, una cortil con 4.450 asientos y zones de pies que suman hasta 5.000 espectadores inauguráu en 1978 y que dende 1984 ye de titularidá municipal. Ye'l cuartu campu na hestoria del CF Reus Deportiu, tres el campu de la Carretera de Salou (1913-1919), el Campu del Camín de l'Aleixar (1919-1927) y l'estadiu de la cai Gaudí (1927-1977).

Datos del club[editar | editar la fonte]

Xugadores y entrenadores[editar | editar la fonte]

Artículu principal:
Artículu principal:

Plantía y cuerpu técnicu[editar | editar la fonte]

Nᵘ Nac. Posición Xugador Edá Procedencia Porteros
Bandera d'España POR Édgar Badía 27 años Bandera d'España Granada Club de Fútbol "B"
Bandera d'España POR Antonio Sillero 26 años Bandera d'España Club de Futbol Reus Deportiu "B"
Bandera d'España POR Chechu 24 años Bandera d'España S.D Formentera
Defenses
Bandera d'España DEF Álex Menéndez 28 años Bandera d'España Girona FC
Bandera d'España DEF Ángel Bastos 27 años Bandera d'España Cultural Lleonesa
Bandera d'España DEF Jesús Llamera 34 años Bandera d'España Centre d'Esports Sabadell Futbol Club
Bandera d'España DEF Pablo Íñiguez 25 años Bandera d'España Villarreal Club de Fútbol
Bandera d'España DEF Joan Campins 24 años Bandera d'España Fútbol Club Barcelona "B"
Bandera d'España MED Migue García 28 años Bandera d'España Real Racing Club de Santander
Bandera d'España DEF Pichu Atienza 29 años Bandera d'España Hércules d'Alicante Club de Fútbol
Mediocampistes
Bandera de Portugal MED Vítor Xibla 35 años Bandera de Portugal Sporting Clube de Portugal
Bandera de Portugal MED Raphael Guzzo 24 años Bandera de Portugal Benfica B
Bandera d'España MED Juan Domínguez 29 años Bandera d'España Deportivu de La Coruña
Bandera d'España MED Àlex Carbonell 22 años Bandera d'España Fútbol Club Barcelona "B"
Bandera de Portugal MED Luís Gustavo 27 años Bandera d'España Celta de Vigo
Bandera d'España MED Borja Fernández 24 años Bandera d'España Celta de Vigo
Bandera d'España MED Pedrete 34 años Bandera d'España UCAM Murcia CF
Bandera d'España MED Jorge Miramón 30 años Bandera d'España Club Deportivu Leganés
Delanteros
Bandera d'España DEL David Querol 30 años Bandera d'España Xunió Esportiva Llagostera
Bandera d'España DEL Édgar Hernández 32 años Bandera d'España Centre d'Esports Sabadell Futbol Club
Bandera de Portugal DEL Ricardo Vaz 24 años Bandera de Portugal Grupu Desportivo Estoril Praia
Bandera d'España DEL Fran Carbià 27 años Bandera d'España Pobla de Mafumet Club de Futbol
Bandera d'España DEL Juan Cámara 25 años Bandera d'España Fútbol Club Barcelona "B"
Bandera d'España DEL David Haro 29 años Bandera d'España Centre d'Esports L'Hospitalet
Bandera d'España DEL Máyor 35 años Bandera d'España Agrupación Deportiva Alcorcón
Bandera de Serbia DEL Dexen Lekić 34 años Bandera d'España RCD Mallorca

Entrenadores[editar | editar la fonte]

Artículu principal:

Cronoloxía de los entrenadores[editar | editar la fonte]

Palmarés[editar | editar la fonte]

Torneos nacionales[editar | editar la fonte]

Bandera d'España Competición nacional Títulos Subcampeonatos
Segunda División "B" d'España (1/0) 2015-16.
Tercer División d'España (2/4) 1980-81, 2006-07. 1979-80, 2003-04, 2008-09, 2009-10.
Copa Federación d'España (0/1) 2007-08.
Copa de Campeón de Segunda "B" (0/1) 2015-16.
Campeonatu d'España d'Aficionaos (1/0) 1976.

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. Axencia EFE (25 de xunu de 2010). «Reus, Manacor, Villanueva y Olimpic xuben a Segunda B». AS.
  2. Libiano Pijoan, Marc (19 de xunu de 2013). «Emili Vicente, presentáu». Diari de Tarragona.
  3. victoria-a-mallorca-0-0 a Mallorca
  4. «Santi Castillejo, nou entrenador del CF Reus» (inglés). Reus Dixital (7 de xunetu de 2009). Archiváu dende l'orixinal, el 22 de payares de 2017. Consultáu'l 22 de payares de 2017.
  5. «hestoria-del-cf-reus Adéu a Santi Castillejo, el millor entrenador de la història del CF Reus» (catalán). Canal Reus TV (31 de mayu de 2013). Archiváu dende l'hestoria-del-cf-reus orixinal, el 22 de payares de 2017. Consultáu'l 22 de payares de 2017.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]





Club de Futbol Reus Deportiu