Club Deportivu Numancia de Soria

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta
Datos xenerales
Nome completu Club Deportivu Numancia de Soria, S. A. D.
Fundación 9 d'abril de 1945 (74 años)
Presidente Bandera d'España Francisco Rubio Garcés
Entrenador Bandera d'España Jagoba Arrasate
Instalaciones
Estadiu Nuevu Estadiu Los Paxarinos Nuevu Los Paxarinos
Allugamientu Soria, España
Capacidá 9 025 espectadores
Inauguración 14 de xineru de 1999 (20 años)
Otru complexu Complexu Deportivu Francisco Rubio
Soria, España
Uniforme
Kit left arm numancia1617h.png
Kit body numancia1617h.png
Kit right arm numancia1617h.png
Kit shorts numancia1617h.png
Titular
Kit left arm numancia1617a.png
Kit body numancia1617a.png
Kit right arm numancia1617a.png
Kit shorts.svg
Alternativu
Kit left arm numancia1617t.png
Kit body numancia1617t.png
Kit right arm numancia1617t.png
Kit shorts.svg
Terceru
Cabera temporada
Lliga Flag of Spain.svg Segunda División d'España
(2018/19) 17º
Copa Flag of Spain.svg Copa del Rei
(2016-17) 2ª ronda
Actualidá
Actualidá Soccerball current event.svg LaLiga2 2017-18
Sitiu web oficial
[editar datos en Wikidata]

El Club Deportivu Numancia de Soria, S.A.D., más conocíu como C. D. Numancia o a cencielles Numancia, ye un club de fútbol español, de la ciudá de Soria. Foi fundáu'l 9 d'abril de 1945 y anguaño xuega na Segunda División d'España.

Historia[editar | editar la fonte]

Los oríxenes[editar | editar la fonte]

Nos años 20 constituyéronse los primeros equipos de fútbol d'una forma puramente aficionada. Pero ye nos años 40 cuando l'abogáu Mariano Granaos presenta nel Gobiernu civil el reglamentu del Club Deportivu Numancia y en 1945 l'equipu inscríbese como club na Federación territorial aragonesa de fútbol. Ye a partir d'entós cuando se cunta de forma oficial la edá del C.D.I. Numancia.

La rexonal aragonesa y el campu de San Andrés de la capital soriana compunxeron el marcu ónde empezaron a desenvolvese les primeres aiciones futbolístiques de los coloraducos qu'en 1949, tan solu cuatro años dempués de la so fundación, llograron un perimportante ascensu a Segunda en venciendo al Erandio por 4 a 1. Aquella resultancia histórica foi llográu por xugadores como: Ruiz, Navarro, Almaraz, Pepín, Vidal, Eduardo, Capiya, Brígido, Lozano, Povedano y Cea.

El pasu pola categoría de plata foi curtia, dos temporaes, y desaguó nuna grave crisis económica ya institucional nel club. Fueron años d'andadura pola Tercer División nos que la pantasma del descensu a Rexonal foi demasiáu real n'ocasiones y solo salváu polos despachos.

Los años 60[editar | editar la fonte]

Esi foi'l casu del entamu de la temporada 60-61, l'empiezu d'una de les dómines doraes del club. El Numancia con una grave crisis y baxáu a Rexonal nun supo hasta empecipiada la temporada en que categoría diba competir. Una serie de carambolas dexáron-y caltenese en Tercera, desenvolviendo una gran competición que terminó en tercer posición y col trunfu de Acopar Primavera, el primer títulu oficial qu'acoyeron les vitrines numantines.

Mientres les siguientes cinco temporaes, hasta la 65-66, el Numancia collechó grandes clasificaciones con trés primeros puestos y apostando seme la liguilla d'ascensu. Yeren los tiempos d'alliniaciones mítiques formaes por Bona, Emilio, Edesa y Pappalardo como guardamentas; Ocáriz, Burrel, Cardiel, Casáu, Teodoro y Larrainzar como defenses; Alemán, Cáceres, De Laplaza, Delso y Xuráu como mediocampistes y Andrino, Achótegui, Abelio, Álvarez, Galasa, González, Gaspar, Teré y Montés como atacantes. Munchos son los aficionaos que recuerden "de carrerilla" esti xugadores.

Mientres estos años el Numancia enfrentar al Atlético de Madrid al que ganó nun partíu amistosu por 3-1 el 8 d'avientu de 1961.

El puntu final a esta dómina vieno marcáu por dos acontecimientos extradeportivos: el cambéu de grupu en Tercera que fixo qu'el Numancia dexara de pertenecer al grupu aragonés pa integrase con plantía 67y 68 , rioxanos y navarros. Y, al pie de esto, nos setenta una reestructuración de la Tercer División que dexa al Numancia en Rexonal.

Los años 70[editar | editar la fonte]

Los años 70 fueron un duru pregrinaje por Rexonal Preferente acompañáu de problemes na directiva del club con socesivos cambeos nel timón del equipu. Amás, en 1974 abandonóse'l campu de San Andrés na capital soriana y, tres una remodelación nefasta, el club quedar ensin terrén de xuegu p'apostar los sos partíos. Ello obligó a aceptar una ufierta del Conceyu de Garray y nun tiempu récor, gracies a la participación de munches persones, llogróse llevantar el campu de San Juan. Los coloraducos apostaron tres temporaes discretes nel so nuevu feudu antes del regresu a Tercera.

La temporada 77-78 empezó cola promesa del presidente Vicente Valero de xubir al equipu a Tercera que foi l'antoxana d'un añu llenu de trunfos, goliaes y grandes entraes nel campu de San Juan. Foi la temporada de los Paco, Balín, Alfonso, Bermeyu, Armando, Almenara, Carazo, Ciudá, Clemente, Del Ríu, Escudero I, Escudero II, Garrote, Gil, González, Lahuerta, Leandro, Luis, Marcu, Mena, Mora, Muñoz, Nonu, Novella, Nuñez, Romeo, Rubalcaba, Sanfrancisco, Solete y Vicente.

El Numancia abandonaba de forma definitiva la categoría Rexonal y tornaba a una Tercer División pola que tendría de transitar otros diez años hasta despidila pa siempres.

Los años 80[editar | editar la fonte]

Mientres los diez años que duró esti pasu del Numancia pola Tercer División, el club resultaos discretos tirando a notables cola carauterística xeneral de la estabilidá na categoría. Esta situación viose modificada con dos grandes campañes: la 81-82 que se saldó con una cuarta posición final del Numancia y l'escelente 83-84 que dexó a los coloraducos a les puertes de vencer la categoría nun definitivu segundu puestu. Naquel añu asumió la presidencia del club Sebastián Ruiz Mateo, güei inda nel Conseyu d'Alministración y actual presidente de la Fundación C.D. Numancia.

D'aquellos años queden na alcordanza la visita d'un Castiella llaráu de mozos llamaos a convertise n'estrelles. Naquel amistosu corriquiaron pel campu de San Juan chavales como Emilio Butragueño, Míchel González, Miguel Pardeza, Chendo, José Manuel Ochotorena, ... Tamién nesa década'l Numancia y el Soria CF roblaron un alcuerdu pol qu'esti segundu equipu convertir en filial coloraducu, actual C.D. Numancia B.

El saltu a 2ª B[editar | editar la fonte]

La temporada 88-89 marcaría l'entamu d'una nueva etapa del Numancia na que'l club nun pararía de crecer en tolos sentíos. Aquella temporada foi toa una demostración, namái dos ganes y tolos compromisos en casa saldáronse con goliaes. El 4 de xunu y en enxaretándo-y un 8-0 al Endesa, el Numancia robló'l so ascensu a 2ºB. Los coloraducos encabezaos por Peloncho y con un Monzón que fixo 32 dianes dieron l'adiós definitivu a la Tercer división.

Los primeros años en 2ªB rexistraron altibaxos hasta qu'el Numancia estabilizar nesa categoría que yá apaecía nos marcadores de los programes de radiu y de los periódicos.

El puntu d'inflexón llegó na temporada 93-94 cola llegada de Miguel Ángel Lotina al banquín sorianu y de un grupu d'empresarios encabezaos por Francisco Rubio a la Presidencia. El club presentaba unes cuentes caótiques y el so nuevu presidente impunxo un sellu na xestión y un modelu de club que llueu empezaría a dar los sos frutos. A la fin de la campaña los coloraducos colar nel play off del ascensu, ésitu que consiguieron de nuevu una temporada dempués. El Numancia nun llogró'l premiu d'ascensu, pero yera yá un conxuntu candidatu pa faelo cada empiezu de Lliga.

La fazaña de Copa del Rei del 96[editar | editar la fonte]

Nos años de Segunda B asocedió un episodiu que sorianos y españoles guarden nel so corazón y que sirviría de revulsivo pa los futuros ésitos que lu aguardaben al Numancia. Foi l'espertador de les conciencies de l'afición y del Club pa dase cuenta de que Soria podía tener un equipu na élite del fútbol. La ilusión superó barreres demográfiques y económiques. Gracies al trabayu y a la forma de ser del Numancia, el Club escribió les páxines más glorioses de la so hestoria.

La gran fazaña producir en 1996 na competición más romántica y quería del fútbol español: la Copa del Rei. En superando nel primer encruz al San Sebastián de los Reyes pol valor doble de los goles marcaos en campu contrario, los sorianos empecipiaron la so xesta ante la Real Sociedá. Los donostiarras fueron fechos risión en Los Paxarinos y en sufriendo lo indicible en Anoeta y superar una ronda de venti penaltis, el Numancia dexó na cuneta a la Real Sociedá, de Salva Iriarte.

Pero'l Numancia de Lotina foi más llueñe inda. El so siguiente rival foi'l Racing de Santander, bien contentu al enterase de que s'enfrentaba a un equipu de Segunda B. Pero nun consiguieron marcar nunos Paxarinos qu'empezaben a vivir un suañu. Nel partíu de vuelta, yá en El Sardineru, un gol de Jorge Barbarin convirtió al Numancia en “matagigantes”. Yá nun se falaba de sorpresa y el Numancia atropó portaes y minutos nos medios de comunicación.

La trayeutoria del Numancia nesta Copa pasó a ser histórica na siguiente eliminatoria a cuenta de un Sporting que naquella dómina yera un reconocíu equipu de primera. Tres un gran partíu en Soria, onde los numantinos vencieron por 2-1 a los asturianos, los de Xixón fueron incapaces de marca-y en El Molinón a Echevarría, meta numantinu qu'apostó tolos minutos de la Copa.

Un modestu equipu de Segunda B y que práuticamente yera inesistente pa los medios de comunicación, llantárase nos cuartos de final de la Copa del Rei de Fútbol. D'equí p'arriba, namái cabía suañar. Suañar y esfrutar. Real Madrid, Barça o Atlético de Madrid yeren dalgunos de los siete rivales qu'entraron nel bombu al pie de los numantinos. Na primer bola salió'l Barça, que darréu s'empareyar col Numancia, al ser l'equipu de menor categoría de cuantos componíen el sortéu. A los sorianos presentes na Federación allumóse-yos la cara. Lo demás, saber cuasi toa España. El Numancia fíxo-y cara al tou poderosu equipu de Johan Cruyff y n'empatando a dos goles en Los Paxarinos cayó con honra nel Camp Nou por trés goles a unu, llegando a adelantrase nel marcador con un gol de Jorge Barbarin que dexaba momentáneamente esaniciaos a los azulgranas. Foi una nueche máxica para Soria, pos más de 15.000 sorianos acoparon entusiasmaos unu de los rincones del campu azulgrana. Esta proeza quedó grabada na memoria colectiva del fútbol español, anque foi superada darréu pol Figueres que, militando tamién en 2ª B, cayó en 2002 en semifinales ante'l Deportivu de la Coruña, que foi campeón d'esa edición. Antes esaniciara na segunda ronda al Barcelona a partíu únicu na prórroga. Dempués fixo lo propio con Osasuna, na riola de penaltis, col Novelda y, en cuartos, cola Córdoba. Na temporada 2011-2012, el C.D. Mirandés, tamién de Segunda B, pasó a semifinales de la Copa del Rei contra'l Athletic de Bilbao esaniciando a trés "primeres", Racing de Santander, Villarreal y R.C.D. Espanyol.

La vuelta al fútbol profesional[editar | editar la fonte]

Tres l'ésitu coperu, el Numancia, l'afición y la ciudá taben llamaes a siguir esperimentando coses grandes. La directiva de Francisco Rubio siguió'l so inmeyorable llabor pa llograr l'ascensu a Segunda División. L'añu siguiente, na temporada 96-97, el Numancia gracies a un espectacular tramu final de temporada, clasificar p'apostar la liguilla d'ascensu y nun defraudó. Soria vivió otra nueche gloriosa cuando'l so equipu ganó 2-0 en Los Paxarinos al Recreativu d'Huelva. El Numancia volvía ser, a lo último un equipu de Segunda. Dempués de cincuenta años de llucha, los coloraducos tornaron a la división de plata col sofitu d'una afición más ilusionada que nunca. La primer temporada en Segunda foi bien dura. El Numancia llogró la permanencia na última xornada y foi tan celebrada como l'ascensu del añu anterior.

La temporada 98-99 ye otru de los años grabaos a fueu na afición numantina. Con Miguel Ángel Lotina nel banquín, empezaba la segunda temporada consecutiva del Numancia na división de plata. Un modestu con corazón de grande taba a puntu de dar el saltu a la meyor lliga del mundu y estrenó nuevu escenariu de xuegu, los Paxarinos, el 14 de xineru de 1999. Tres una complicada temporada, un final arrollador dexó consiguir el tan allampáu suañu. Consiguiéronse doce puntos de los dolce posibles y en venciendo otra vegada al Recreativu por 3-0, el Numancia convertir n'equipu de la Lliga de les Estrelles.

En solu cuatro años el Numancia pasara de ser cuasi un acabante llegar a Segunda B nun equipu queríu por toa España que punxo contra les cuerdes al Barça na Copa del Rei y, agora, nun equipu de primera. El 14 de xineru foi otra fecha importante d'aquella histórica temporada.

El Numancia en Primer[editar | editar la fonte]

Celebraciones del ascensu en 2008.

El Numancia empezó la so andadura en Primer División so les órdenes nel banquín d'Andoni Goikoetxea. Yera un añu d'ilusión pa l'afición, un añu de regalu, un suañu alloñáu col que xugaba hasta la lletra del himnu del club. Los sorianos sabíen que tendríen qu'engarrar y sufrir, pero al equipu hasta-y sobró una xornada p'asegurase la permanencia en Primer. Tres l'empate llográu en Vitoria frente al Alavés d'Esquité, el Numancia siguiría un añu más na Lliga de les Estrelles, nueva fiesta na parroquia soriana.

La siguiente temporada, la 00-01, foi tamién complexa pa los sorianos, pero nesta ocasión nun acompañaron factores como la suerte o les resultaos previsibles n'otros alcuentros. El Numancia baxó a Segunda.

Aquellos primeros dos años en primer dexaron grandes tardes de fútbol ya inolvidables marcadores como'l 3-1 frente al Madrid o les victories frente al Barça, un equipu que sigue empapizándose en tierres sorianes. El Numancia nun siguía na máxima categoría, pero yera yá unu de los grandes, un equipu del fútbol profesional consolidáu, queríu y respetáu.

Pero la Primer División nun quedó nun pasu efímeru, sinón qu'el Numancia facer el so llar en delles temporaes más como na 2004-05,[1] tres l'ascensu so la direición de Quique Hernández, y na 2008-09.

Nestos años el Numancia consolidóse nel fútbol profesional y la so xestión viose respondida por col respaldu de los órganos de la direición de la Lliga, asina, el club coloraducu, ye una de les sielles fixes nes comisiones delegaes de la Lliga de Fútbol Profesional.

L'últimu llogru de los sorianos foi'l campeonatu na temporada 07-08 na Lliga BBVA, entós Segunda División, col consiguiente ascensu. El Numancia lideró la clasificación nes últimes selmanes y sobráron-y siete alcuentros p'asegurar l'ascensu. “La ilusión fainos grandes” foi'l lema del club y, xuntu al trabayu y al compromisu d'un club cola so tierra, fixo que lo fai 15 años yera un suañu alloñáu seya güei consistente realidá.

L'últimu ascensu del Numancia tuvo dirixíu dende'l banquín por Gonzalo Arconada, algamar tres un empate contra'l Deportivu Alavés.[2] El técnicu guipuzcoanu lideró a un gran grupu que s'amosó infalible mientres tola guerra algamando a la fin el primera gran títulu pa los coloraducos, la Copa de campeones de Lliga.

Na temporada 2008/09, tres una irregular temporada con dos entrenadores al mandu (Sergio Kresic y Pacheta), el Numancia baxa matemáticamente a Segunda División (Lliga Adelante), frente al Xetafe (1-0) a falta d'una xornada pal final.[3]

A partir de 2009, el club sorianu caltúvose na zona templada de la clasificación de Segunda.

Presidentes[editar | editar la fonte]

Presidentes del CD Numancia a lo llargo de la so hestoria.[4]

Periodu Presidente
1945-48 Eusebio Brieva
1948-50 Alberto Heras
1950-51 Félix Redondo
1951-53 Narciso Fuentes
1953-54 Pablo del Barriu
1954-55 Andrés Beltrán
1955-60 Antonio Ruiz
1960-64 Juan Sala de Pablo
1964-65 Miguel Gil Lansaque
1965-66 Pablo Caballero
Periodu Presidente
1966-68 Victoriano Gonzalo
1968-69 Hilario Enciso
1969-70 Florentín Villar
1970-71 Miguel Gil Lansaque
1971-72 Miguel Ángel Rangil
1972-73 Julián Carru
1973-74 José Luis Jiménez
1974-76 Victoriano Gonzalo
1976-80 Vicente Valero
1980-83 Jorge Moya
Periodu Presidente
1983-92 Sebastián Ruiz
1992-93 José María García
1993-03 Francisco Rubio
2003-06 José Isla
2006- Francisco Rubio

Uniforme[editar | editar la fonte]

  • Uniforme titular: Camisa colorada, pantalón coloráu y medies coloraes.
  • Uniforme visitante: Camisa blanca con una franxa violeta, pantalón blancu y medies blanques. Ésti foi l'uniforme del Soria C.F., club fundáu en 1979, que foi absorbíu en 1988 pola entidá coloraduca.
  • Uniforme alternativu: Camisa negra, pantalón negru y medies negres.

Actual uniforme[editar | editar la fonte]

Kit left arm numancia1617h.png
Kit body numancia1617h.png
Kit right arm numancia1617h.png
Kit shorts numancia1617h.png
Uniforme
local
Kit left arm numancia1617a.png
Kit body numancia1617a.png
Kit right arm numancia1617a.png
Kit shorts shorts.png
Uniforme visitante
Kit left arm numancia1617t.png
Kit body numancia1617t.png
Kit right arm numancia1617t.png
Kit shorts shorts.png
Uniforme alternativu

Estadiu[editar | editar la fonte]

Nuevu Estadiu Los Paxarinos, antiguu estadiu de "Los Paxarinos", fundáu en xineru de 1999 ya inauguráu pol Real Zaragoza nun alcuentru amistosu, que se saldó con victoria pa'l aragoneses por 1 gol a 3. Tien una capacidá pa 9025 persones, toes elles sentaes.

Nel partíu nel que consiguió'l so tercer ascensu la capacidá foi aumentada a 10.200 llocalidá pero nel cuartu y anguaño l'últimu ascensu del Numancia a 1ᵉʳ División aumentó l'espaciu ente la banda y l'aforu amenorgando'l númberu de llocalidaes a 9025.

El 14 de febreru de 2016 foi inauguráu'l sistema de calefaición d'última xeneración en tol estadiu, convirtiéndose Los Paxarinos nel segundu estadiu d'España con calefaición d'última xeneración (dempués del Santiago Bernabéu), nel alcuentru correspondiente a la xornada 25 de la Segunda División d'España 2015/16 apostáu contra'l RCD Mallorca que se saldó con victoria pa los numantinos por 2 goles a 0.

Peñes[editar | editar la fonte]

El Numancia tien alredor de 15 peñes oficiales ente les que destaquen el Frente Coloraducu y el Arguyu Numantino, dambes asitiaes no fondero sur del estadiu de Los Paxarinos.

Rivalidaes y hermanamientos[editar | editar la fonte]

L'afición del Numancia caracterizar por ser bien amigable y risondera, al par que fiel, lo que-y dexó hermanase col Málaga CF (Frente Coloraducu), una y bones dambos vivieron dos ascensos xuntos. Amás el Numancia guarda escelentes rellaciones col Real Zaragoza, o'l Real Club Deportivu Español. Esiste cierta rivalidá recién con el siguidores del Xetafe CF manifestada les vegaes que s'enfrentaron dambos conxuntos.[ensin referencies]

Temporada a temporada[editar | editar la fonte]

Temporada División Puestu Copa del Rei
1945/46 Rexonal Nun participó
1946/47 Nun participó
1947/48 11º 3ª Ronda
1948/49 2ª Ronda
1949/50 13º 1ª Ronda
1950/51 17º Nun participó
1951/52 13º Nun participó
1952/53 Nun participó
1953/54 12º Nun participó
1954/55 Nun participó
1955/56 Nun participó
1956/57 Nun participó
1957/58 Nun participó
1958/59 Nun participó
1959/60 15º Nun participó
1960/61 Nun participó
1961/62 Nun participó
1962/63 Nun participó
1963/64 Nun participó
1964/65 Nun participó
Temporada División Puestu Copa del Rei
1965/66 Nun participó
1966/67 15º Nun participó
1967/68 Nun participó
1968/69 14º Nun participó
1969/70 12º 1ª Ronda
1970/71 Reg. Pref. 16º Nun participó
1971/72 1ª Reg. Nun participó
1972/73 Reg. Pref. 10º Nun participó
1973/74 Reg. Pref. 13º Nun participó
1974/75 Reg. Pref. 15º Nun participó
1975/76 Reg. Pref. 15º Nun participó
1976/77 Reg. Pref. 12º Nun participó
1977/78 Reg. Pref. Nun participó
1978/79 1ª Ronda
1979/80 14º 1ª Ronda
1980/81 13º Nun participó
1981/82 Nun participó
1982/83 1ª Ronda
1983/84 Nun participó
1984/85 1ª Ronda
Temporada División Puestu Copa del Rei
1985/86 11º Nun participó
1986/87 Nun participó
1987/88 Nun participó
1988/89 Nun participó
1989/90 2ªB 13º Nun participó
1990/91 2ªB 11º 3ª Ronda
1991/92 2ªB 10º 1ª Ronda
1992/93 2ªB 3ª Ronda
1993/94 2ªB 1ª Ronda
1994/95 2ªB 2ª Ronda
1995/96 2ªB Copa del Rei de Fútbol Cuartu de final
1996/97 2ªB Nun participó
1997/98 17º 1ª Ronda
1998/99 3ª Ronda
1999/00 17º 1ª Ronda
2000/01 20º Dieciseisavos de final
2001/02 17º 2ª Ronda
2002/03 14º Octavos de final
2003/04 1ª Ronda
2004/05 19º Cuartos de final
Temporada División Puestu Copa del Rei
2005/06 3ª Ronda
2006/07 2ª Ronda
2007/08 2ª Ronda
2008/09 19º Dieciseisavos de final
2009/10 2ª Ronda
2010/11 10º 2ª Ronda
2011/12 10º 3ª Ronda
2012/13 12º 2ª Ronda
2013/14 13º 2ª Ronda
2014/15 12º 3ª Ronda
2015/16 10º 2ª Ronda
2016/17 17º 2ª Ronda
2017/18 -- Cuartos de final

Datos del club[editar | editar la fonte]



Organigrama deportivu[editar | editar la fonte]

Artículu principal:

Plantía y cuerpu técnicu[editar | editar la fonte]

Nᵘ Nac. Posición Xugador Edá Procedencia Porteros
Bandera de Marruecos POR Munir Mohand 30 años Bandera d'España Unión Deportiva Melilla
Bandera d'España POR Aitor Fernández 28 años Bandera d'España Villarreal Club de Fútbol "B"
Bandera d'España POR Gaizka Campos 22 años Bandera d'España Barakaldo CF
Defenses
Bandera d'España DEF Adrián Ripa 34 años Bandera d'España Elx Club de Fútbol
Bandera d'España DEF Luis Valcarce 26 años Bandera d'España Club Deportivu Numancia "B"
Bandera d'España DEF Dani Calvo 25 años Bandera d'España Atlético Llevante UD
Bandera d'España DEF Carlos Gutiérrez 26 años Bandera d'España UD Les Palmes
Bandera d'España DEF Unai Medina 29 años Bandera d'España Deportivu Alavés
Bandera d'España DEF Unai Elgezabal 26 años Bandera d'España SD Eibar
Bandera d'España DEF Markel Etxeberria 24 años Bandera d'España Athletic Club
Mediocampistes
Bandera de Senegal MED Pape Diamanka 29 años Bandera d'España UD Almería
Bandera d'España MED Íñigo Pérez 31 años Bandera d'España Athletic Club
Bandera d'España MED Alberto Escassi 30 años Bandera d'España XE Llagostera
Bandera de Venezuela MED Julio Álvarez 38 años Bandera d'España Club Deportivu Tenerife
Bandera d'España MED Nacho Sánchez 26 años Bandera d'España SD Almazán
Bandera d'España MED Pablo Valcarce 26 años Bandera d'España Club Deportivu Numancia de Soria "B"
Bandera d'España MED Marc Mateu 29 años Bandera d'España Villarreal Club de Fútbol "B"
Bandera d'España MED Gregorio Sierra 26 años Bandera d'España Valencia Mestalla
Bandera d'España MED Pablo Larrea 25 años Bandera d'España Villarreal CF B
Bandera d'España MED Pere Milla 27 años Bandera d'España UCAM Murcia CF
Delanteros
Bandera d'España DEL Manu del Moral 35 años Bandera d'España Real Valladolid
Bandera d'España DEL Higinio Marín 26 años Bandera d'España Real Valladolid "B"
Bandera d'España DEL Guillermo Fernández 26 años Bandera d'España Elx
Bandera d'España DEL Dani Nieto 28 años Bandera de Grecia Xanthi Athlitikos Omilos
  • Los xugadores con dosales cimeros al 25 son, a tolos efeutos, xugadores del Club Deportivu Numancia de Soria "B" y como tales, van poder compaxinar partíos col primera y segundu equipu. Como esixen les normes de la LFP, los xugadores de la primer plantía tendrán de llevar los dosales del 1 al 25. Del 26 d'equí p'arriba van ser xugadores del equipu filial.
  • Los equipos españoles tán llindaos a tener na plantía un máximu de trés xugadores ensin pasaporte de la Xunión Europea. La llista inclúi namái la principal nacionalidá de cada xugador, dalgunos de los xugadores non europeos tienen doble nacionalidá de dalgún país de la XE:

Entrenadores[editar | editar la fonte]

Artículu principal:

Cronoloxía de los entrenadores[editar | editar la fonte]

Palmarés[editar | editar la fonte]

Torneos nacionales[editar | editar la fonte]

Equipu filial[editar | editar la fonte]

Dende 1979, el C.D. Numancia cunta con un equipu filial, el C.D. Numancia B.

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. El Numancia vuelve a Primer
  2. «El Numancia vuelve a Primer». Consultáu'l 21 de setiembre de 2016.
  3. «Xetafe - Numancia, 1ᵉʳ División, Fútbol - Marca.com». Consultáu'l 21 de setiembre de 2016.
  4. «Presidentes» (15 de payares de 2012). Archiváu dende l'orixinal, el 15 de payares de 2012. Consultáu'l 21 de setiembre de 2016.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]