Club Atlético de Tetuán

De Wikipedia
Club Atlético de Tetuán
Situación
Estáu España
Datos
Tipu club de fútbol
Fundáu en1922
Desapaecíu en 1956
Categoría Segunda División d'España
Instalaciones
Estadiu Stade Saniat Rmel (es) Traducir
Uniforme
Titular

Cambiar los datos en Wikidata
Allugamientu de la ciudá dientro del protectoráu español de Marruecos.

El Club Atlético de Tetuán foi un club de fútbol d'España, de la ciudá de Tetuán, cuando'l norte de Marruecos yera protectoráu español.[1] Anguaño'l club xuega sol nome Mogreb Atlético Tetuán na Lliga marroquina de fútbol y sigue calteniendo rellaciones col Atlético de Madrid.

Historia[editar | editar la fonte]

El club foi fundáu nel 12 de marzu de 1922 en Tetuán, por un grupu de mozos. Foi campeón del Grupu II de la Segunda División d'España na temporada 1950/51, lo que-y dio derechu a xugar na Primer División española,[2] la temporada 1951/52, ocupando'l postreru puestu de la clasificación, baxando de categoría, siendo esta, la única vegada que compitió cola élite del fútbol español. Anguaño ocupa'l penúltimu llugar de la clasificación histórica de la primer división española de fútbol, namái per delantre de la Cultural Leonesa.

Tres la independencia de Marruecos en 1956, puede dicise que'l club estremar en dos. Los xugadores y directivos españoles del C. Atlético de Tetuán treslladar na so mayor parte a la vecina ciudá de Ceuta, que siguió tando en manes españoles. La directiva del club decidió fundir al C. Atlético de Tetuán col club llocal de Ceuta, la Sociedad Deportiva Ceuta. El nuevu club fundáu, el Club Atlético de Ceuta heredó los derechos federativos del C. Atlético de Tetuán y la so plaza na Segunda división española. Esti club puede considerase llegalmente l'herederu del C. Atlético de Tetuán. Un xugador bien recordáu foi Ayman Darinas

Per otru llau, na ciudá de Tetuán, la parte marroquina del C. Atlético de Tetuán fundó unos pocos años más tarde, en 1961, un club que se adscribió a la Federación Marroquina de Fútbol, el المغرب التطواني (Atlético de Tetuán), anguaño conocíu como Mogreb Atlético Tetuán. Esti club puede considerase coles mesmes herederu del C. Atlético de Tetuán yá que heredó'l so nome, afición, colores y estadiu.

Estadiu[editar | editar la fonte]

El club apostaba los sos partíos nel Estadiu de Varela, con capacidá pa unos 15.000 espectadores. Na actualidá, el Mogreb Atlético Tetuán sigui apostando los sos partíos en dichu estadiu agora llamáu Campu de "Sania Ramel", el que sufrió delles remodelaciones, la postrera nel añu 2011, yá que el Conceyu de Tetuán hai promovíu una gran ayuda na cual tamién participaron particulares.

Datos del club[editar | editar la fonte]

Bibliografía[editar | editar la fonte]

  • Puchades Casanova, Antonio (2002). Aquellos domingos de gloria. 1939-1976, los años heroicos del fútbol español. La Esfera de los Llibros.

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. País, Ediciones La fecha=4 de xunetu de 2016. «L'equipu marroquín que xugó en Primer n'España». Consultáu'l 4 de xunetu de 2016.
  2. Puchades Casanova, 2002, p. 99.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]