Clover Moore

De Wikipedia
Clover Moore
Member of the New South Wales Legislative Assembly (en) Traducir

24 marzu 2007 - 21 setiembre 2012
← ensin valor - Alex Greenwich
Distritu: Sydney (en) Traducir
Lord Mayor of Sydney (en) Traducir

27 marzu 2004 -
Lucy Turnbull
Member of the New South Wales Legislative Assembly (en) Traducir

19 marzu 1988 - 2 marzu 2007
Michael Yabsley - ensin valor →
Distritu: Bligh (en) Traducir
Vida
Nacimientu Gordon (es) Traducir22 d'ochobre de 1945 (78 años)
Nacionalidá Bandera de Australia Australia
Estudios
Estudios Loreto Kirribilli (en) Traducir
Universidá de Sydney
(1969 - 1972)
Llingües falaes inglés
Oficiu política
Premios
Creencies
Relixón catolicismu
clovermoore.com.au
Cambiar los datos en Wikidata

Clover Margaret Moore, (Collins, 22 d'ochobre de 1945 ye una política australiana. Ye alcaldesa de la ciudá de Sydney dende 2004. Foi miembru independiente de l'Asamblea de Nueva Gales del Sur dende 1988 hasta 2012, representando a los eleutores de Bligh (1988–2007) y Sydney (2007–2012). Moore ye la primer alcaldesa de Sydney escoyida democráticamente pola población.

Biografía[editar | editar la fonte]

Cover Moore (nacida Collins), creció nel Suburbiu de Gordon, allugáu al norte de la Ciudá de Sydney, en Nueva Gales del Sur, Australia. Mientres la so mocedá asistió a una Escuela Católica pa Muyeres del Suburbiu de Kirribili, al noroeste de Sydney, antes d'estudiar Profesoráu na Universidá de Sydney. Mientres cursaba la carrera, casóse con Peter Moore, un arquiteutu, con quien en graduándose treslladar a la ciudá de Londres, n'Inglaterra. Tornaron a Australia cinco años dempués, onde agora viven y trabayen. Clover Moore y Peter Moore viven anguaño nuna casona del Suburbiu de Redfern, allugáu 3 quilómetros al sur del Distritu Central de Negocios, na mesma Ciudá de Sydney.

Vida política[editar | editar la fonte]

Al añu siguiente de ser electa, el Gobiernu fundió la ciudá de Sydney y los Conceyos del Sur de Sidney nun solu ente gubernamental. Clover Moore desenvolvió un perfil visible na comunidá, faciendo campaña nuna variedá d'asuntos, tantu na so posición como conceyal como na comunidá polo xeneral y la so figura empezó a ser reconocida. Moore convertir na favorita pa ser la primer muyer alcalde de la ciudá y ganar al titular Doug Sutherland. Sicasí, el gobiernu estatal destituyó abruptamente al conseyu y llamó a los comisionados por que lo dirixieren. Moore decidió aprovechar la oportunidá pa postulase a l'Asamblea Llexislativa como independiente nes eleiciones de 1988. A pesar de nun tener el respaldu d'un partíu políticu, ganó la sede de Bligh, ganando per un estrechu marxe al lliberal Michael Yabsley


Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]