Claudia Silva

De Wikipedia
Claudia Silva
Vida
Nacimientu Ciudá de Méxicu9 d'ochobre de 1972 (51 años)
Nacionalidá Bandera de Méxicu Méxicu
Estudios
Llingües falaes castellanu
Oficiu actriz de televisiónescritora
IMDb nm0798264
Cambiar los datos en Wikidata

Claudia de Guadalupe Silva Zamora (tamién conocida como Ximena de la Macorra) ye una actriz mexicana y presentadora de radio, nacida en 9 d'ochobre de 1972.

Biografía[editar | editar la fonte]

Nacida en Ciudá de Méxicu, estudió la primaria y secundaria nel Colexu Francu-Español, y la preparatoria nel Colexu La Salle. Estudió alministración nel ITAM pero nun remató los sos estudios una y bones l'actuación llamólu más l'atención.

Empezó la so carrera en Radioformula conduciendo'l programa infantil La hora de Reinu Aventura. Darréu participó nel concursu infantil Canta neñu canta formando parte del grupu Les Amigues de Kitty.

Dempués incursiona nel teatru como Wendy en "Peter Pan" pa darréu ser llamada a participar na obra de teatru Vaselina con Timbiriche. Años dempués, actúa na telenovela Máxica mocedá producida por Emilio Larrosa, ellí interpretó a Merlina la esposa del personaxe del entós principiante Mauricio Islles y qu'integraba el grupu de mozos de la telenovela, compuestu polos tamién principiantes Kate del Castillo, Héctor Soberón, Amairani, Marisol Santacruz, Sergio Sendel, Gabriela Platas, Adriana Lavat y Oscar Vallina, ente otros.

En 1994 realiza'l so papel más recordáu, como l'antagonista principal de la esitosa telenovela Volver empezar protagonizada por Yuri y Chayanne y tamién producida por Emilio Larrosa. El so rol de Sandy una moza lloca y encegolada con destruyir a la so hermana una famosa cantante quedó na retina del públicu.[1]

Sigue participando viviegamente na pantalla chica en telenoveles como La culpa, Vivo por Elena, El privilegio de amar, Velu de novia, Contra vientu y marea y Mar d'amor, ente otres.

Participó en programes risibles como Los metiches y Dende Gayola, según nos unitarios dramáticos Mujer, casos de la vida real y La rosa de Guadalupe.

Nel 2011, apaeció na telenovela Nin contigo nin ensin ti, producida por Mapat L. de Zatarain;[2] y en 2012, na serie Como dice el dicho de la cadena Televisa.[3]

Nel 2013 remanez con una actuación especial en Porque el amor manda como Augusta Constante, una muyer caprichosa.

Anguaño desempéñase como presentadora del programa radiofónicu Dispara, Margot, Dispara tresmitíu por MVS Noticies al traviés del 102.5 FM xunto a Sergio Zurita, Fausto Ponce y Horacio Villalobos.[4]

Tamién escribe una columna selmanal d'espectáculos nel Diariu Basta titulada Una neña bien sol pseudónimu de Ximena de la Macorra, personaxe interpretáu por ella mesma en Dende Gayola.[5]

Filmografía[editar | editar la fonte]

Telenoveles[editar | editar la fonte]

Nin contigo nin ensin ti (2011) .... Gina

Camaleones (2009) .... Secretaria d'Augusto * Contra vientu y marea (2005) .... Hillary

Velu de novia (2003) .... Virginia Mirabal de Del Moral

Por un besu (2000) .... Enfermera Clhoé

Alma rebalba (1999) .... Amada * El privilegio de amar (1998-1999) .... Lourdes Galindo

Series de televisión[editar | editar la fonte]

Dende Gayola (2002-2006, 2008-2009) .... Ximena de la Macorra

Radio[editar | editar la fonte]

  • Participa nel programa radiofónicu Dispara Margot, Dispara.

Llibros[editar | editar la fonte]

  • El diariu d'una neña bien (2015) Ediciones Diana

Premios y nominaciones[editar | editar la fonte]

Premios TVyNovelas[editar | editar la fonte]

Añu Categoría Telenovela Resultáu
1995 Meyor revelación femenina Volver empezar Nomada


Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]