Claudia Patricia Palacios

De Wikipedia
Claudia Patricia Palacios
Vida
Nacimientu sieglu de XX
Nacionalidá Bandera de Colombia Colombia
Estudios
Estudios Universidad Católica Luis Amigó (es) Traducir
Llingües falaes castellanu
Oficiu teólogaactivista
Cambiar los datos en Wikidata

Claudia Patricia Palacio Parra ye una lideresa afrodescendiente nel Topetó y Pacíficu Colombianu.

Anguaño[¿cuándo?], desempéñase como coordinadora de la Ruta Pacifica de les Muyeres Rexonal Topetó, onde trabayó más que 18 años con activismu, construyendo procesos de resistencia política y cultural feminista coles muyeres chocoanas.

Educación[editar | editar la fonte]

Ye llicenciada en teoloxía de la Universidá Católica Luis Amigó, y ye conocida ente muncha xente nel so conceyu como “la Profe”. Tien la so especialización en Derechos Humanos, la democracia y el desplazamientu forzáu.

Trayeutoria[editar | editar la fonte]

Palacio ye xestora de conocencies y procesos de y pa muyeres nel so territoriu, trabayando p'ameyorar tantu la reconocencia como la esixencia de los derechos de les muyeres. Ella tien una fe qu'esti ye'l primera insumo p'ameyorar el tresformamientu social, cultural, política y económica que precisa'l Topetó.

Por cuenta de la so conocencia amplia de los DD.HH. y temes rellacionaes, siempres reconoció la importancia de tresferir conocencia d'eses temes. Asina, foi trabayáu cola realización de les escueles de formación “trenzando saberes y poderes” coles moces nueves nos conceyos Chocoanos. Esto ayuda muyeres nel Topetó convertise tener más participación política y ser parte de la construcción de la paz, a partir de la so conocencia de los derechos humanos y les sos esperiencies como muyeres Chocoanas.[1]

El Topetó ye unu de les rexones más afeutaos pol conflictu y Palacios tien una trayeutoria importante sofitando la resistencia de les muyeres afro que colos sos cantares, colores y turbantes traxéron-y cuerpos, hestories y tradiciones como elementos esenciales a la mesa de negociación política nel conflictu.Tola so vida, refugó la violencia que se trescaló'l Topetó, y defendió la vida y el cuerpu de les muyeres, negando siguir pariendo fíos y fíes a la la guerra.

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. «Mujer constructores de paz en Colombia» (castellanu). Consultáu'l 2 d'abril de 2018.