Claudia Palacios

De Wikipedia
Claudia Palacios
Vida
Nacimientu Cali21 de xunetu de 1957 (66 años)
Nacionalidá Bandera de Colombia Colombia
Estudios
Estudios Pontificia Universidá Xaveriana
Llingües falaes castellanu
Oficiu periodista, escritorapresentadora de noticies
Cambiar los datos en Wikidata
Claudia Palacios na UNIMINUTO.

Claudia Isabel Palacios Giraldo (21 de xunetu de 1957Cali)[1][2][3][4][5] ye una periodista, presentadora y escritora colombiana.

Hasta los 15 años vivió en Palmira, conceyu cercanu a la capital vallecaucana onde estudió nel Colexu Sagráu Corazón de Jesús de les Hermanes Bethlemitas. Depués anicióse en Bogotá onde estudió Periodismu y Comunicación Social na Universidá Javeriana.

Carrera nos medios[editar | editar la fonte]

Graduada como periodista na Universidá Javeriana, empecipia la so carrera periodística nun programa de televisión llamáu Ambiencalízate, del Departamentu Alministrativu de Xestión del Mediu Ambiente en Cali y producíu pola Universidá del Valle Televisión.

Darréu trabayó nel noticieru CM& hasta 1998.

Venceyar a Noticias Caracol, primero como presentadora les fines de selmana y depués de llunes a vienres. Tuvo al cargu d'otres seiciones del informativu, como noticies internacionales y de salú, xunto a Silvia Corzu.

El 30 de xunetu de 2004 salió del país y venceyóse a CNN n'Español.

Equí foi presentadora del noticieru les fines de selmana col programa Mirador Mundial”, onde cubrió cuasi toles eleiciones del continente americanu mientres seis años; les sos temes de furacanes, terremotos, crisis polítiques, la muerte del Papa Juan Pablo II, ente otros, llamaron l'atención de los televidentes a nivel mundial. En 2010 tuvo a cargu del magazín con noticies d'actualidá llamáu “Alcuentru”; que duraba una hora de llunes a vienres. De manera simultánea creó y dirigó un programa d'entrevistes nel que fueron protagonistes la mayoría de líderes llatinoamericanos: el programa llamóse "Los Influyentes”.

Luiz Inacio Lula Da Silva, Evo Morales, la primer dama peruana Nadine Heredia, el pintor Fernando Botero, el cantante Carlos Vives, el Grupu Calle 13, ente otros, pasaron pola programación de Los Influyentes.

Condució amás el programa Destinos. sobre viaxes y turismu; Mirador Mundial, con noticies internacionales; Alcuentru y la edición central del noticieru.

Foi corresponsal de CNN en Colombia.[6]

Dende setiembre de 2012 hasta febreru 2016, fixo parte de la mesa de trabayu de La W Radio.[7]

El 3 de marzu de 2014, tornó a CM& Canal Una de Colombia, como presentadora de noticies na emisión de les 7 PM.

Dende febreru de 2016 ye Direutora de Noticies en Canal Capital, canal pública de Bogotá.

N'abril de 2017 arrenunció a ser Direutora de Noticies de noticies en Canal Capital y conviértese en direutora de les canales CityTV y El Tiempu Televisión d'El Tiempu Casa Editorial.

Llibros[editar | editar la fonte]

El 20 de febreru de 2013 llanza'l so primer llibru tituláu: ¿Te vas o te quedu?, que ye una compilación de trenta cróniques que traten sobre la busca del suañu americanu y l'incertidume de los inmigrantes por algamar el tan naguáu suañu o velea americanos.[8]

¿Te vas o te quedu? Ye la escoyeta de 10 hestories d'ésitu y 20 de fracasu, que tán empuestes a dotar de ferramientes a los futuros migrantes.

El 14 d'ochobre de 2015 da a la lluz la so segunda obra, Perdonar lo Imperdonable, con ochenta histories reales de persones que fueron víctimes de la violencia en Colombia y los pasos que dieron pa llograr la paz, el perdón y la reconciliación.[9][10]

Les cróniques que componen Perdonar lo imperdonable amuesen el conflictu armáu colombianu ―yá seya de víctimes o de victimarios― quien tresformaron la so traxedia n'hestories d'inspiración al traviés del arte, la solidaridá, el deporte, l'amor; nobles ferramientes que con heroísmu los sos protagonistes, hubieron arrenunciáu a la vengación.

Premios y reconocencies

Recibió un premiu polos sos Llogros Profesionales de la Cámara Junior de Colombia, en Palmira.

Palacios foi declarada Meyor Presentadora de Noticies del Caracol Caracol en dos causes y foi escoyida por revistir Fucsia como una de los cinco Muyeres Colombianes de 2004.

Meyor periodista d'América Llatina en 2009, por AS Cámares de Comerciu d'América Llatina.

Gallardoniada en Méxicu col premiu "Meyor dama de compañía" pol CELSAM (Centru d'Estudios Llatinoamericanos pa la Salú de la Muyer) polos sos reportaxe en TV, avera la prevención del embaranzu n'adolescentes.

Premiu Simón Bolívar en 2014

Nominated Emmy Awards dende 2013 hasta'l 2015.

Vida personal[editar | editar la fonte]

Vive en Bogotá col so fíu Pablo Marín.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]