Claudia Molina

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta
Claudia Molina
CDSC7552negro.jpg
Vida
Nacimientu

Barcelona19  de payares de 1985

(33 años)
Nacionalidá Bandera d'España España
Estudios
Llingües castellán
Oficiu
Oficiu actriz
IMDb nm0596670
Cambiar los datos en Wikidata

Claudia Molina (Barcelona, España, 19 de payares de 1985) ye una actriz y cantante española. Con tan solu nueve años debutó como protagonista na película El Moños a la que siguiríen Una piraña nel bidé y la coproducción americana Things I forgot to remember (Coses qu'escaecí recordar).

Con doce años empieza a grabar la serie De tal Paco tal Estiella xuntu al actor Paco Rabal, compaxinándolo col programa infantil para Tele5 El desván del trasgu. Dende entós poder ver protagonizar series tan esitoses como Cai Nueva y Ana y los Siete de TVE, Planta 25 de Castiella La Mancha TV y participar n'otres como Esencia de poder, Hospital Central y Aquí no hay quien viva de Tele5, ¿Hai daquién ende? de Cuatro y Arrayán de Canal Sur. Participó na primer temporada de Vivi Cantando en Antena 3 y nun podemos escaecer que foi la ganadora de la primer edición de Mira Quién Bailla de TVE.

Nel so ampliu currículum tán les películes Nun digas nada, 11-M: Por que naide escaecer, L'Asesín del Círculu y dellos curtiumetraxes destacando Primer Amor de José Luis Cuerda. Nos escenarios protagonizó Los ochenta son nuesos de Ana Diosdado, los musicales Los náufragos y l'Islla Perdida, Hansel y Gretel: L'aventura sigue, Los Payasos de la Tele de Rody Aragón y El mio Me Conmigo de Jesús San Sebastián. En 2017 participó nel curtiumetraxe Aridai siendo escoyíu n'importantes festivales nacionales ya internacionales como'l Novelísimo, el Festival shortfilm of Kerala o'l International LGTIB Film Festival de Barcelona.

Apocayá acaba de dar el saltu a la industria musical col so primera single “Quiero Volar” (feat Óscar Edú) una tema fresco y urbano que supón la primer meyora del so debú discográficu que va ver la lluz na seronda de 2017. La tema ta compuestu íntegramente y producíu por el mesmu Óscar Edú. El cantar ta basada na relación d'amistá que caltienen Claudia y Óscar dende va años.

Cine[editar | editar la fonte]

Televisión[editar | editar la fonte]

Curtios[editar | editar la fonte]

Teatru[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]


Claudia Molina