Clarissa de la Rocha de Torres

De Wikipedia
Clarissa de la Rocha de Torres
Vida
Nacimientu Santu Domingu12 d'agostu de 1959 (64 años)
Nacionalidá Bandera de República Dominicana República Dominicana
Estudios
Estudios Universidad APEC (es) Traducir
Oficiu economista
Cambiar los datos en Wikidata

Clarissa Altagracia de la Rocha de Torres (12 d'agostu de 1959Santu Domingu) ye una economista dominicana. Ye vicegobernadora del Bancu Central de la República Dominicana dende agostu de 2004.

Familia y vida temprana[editar | editar la fonte]

De la Rocha nació nel senu d'una familia de clase alta, los sos padres son el difuntu funcionariu y columnista Julio Ernesto de la Rocha Báez,[nota 1] quién sirvió como Ministru de l'Ayalga y Creitu Públicu mientres la dictadura de Rafael Trujillo y encabezó la Direición Xeneral d'Impuestos Sobre la Renta mientres el docenio de Joaquín Balaguer, y Altagracia Edith Pimentel.[5][6]

Casó col inxenieru Nelson Torres Rodríguez y tuvo trés fíos.[7]

De la Rocha de Torres ye Llicenciada n'Alministración d'Empreses Summa Cum Laude de la Universidá APEC en 1980.[7]

Carrera[editar | editar la fonte]

De la Rocha de Torres xunir al Bancu Central de la República Dominicana en 1978 como auxiliar del Departamentu de Cambéu Estranxeru. Foi promovida a xefe de División en 1985, y a coordinadora en 1988. En 1989 convertir en subdireutora d'Operaciones de Egresos.[8]

De la Rocha de Torres foi designada'l 17 d'agostu de 2004 como vicegobernadora del Bancu Central de la República Dominicana pol presidente Leonel Fernández.[7][6]

Ancestros[editar | editar la fonte]

Notes[editar | editar la fonte]

  1. El padre de Julio E. de la Rocha Báez foi Julio de la Rocha Carmona, proveniente de les "families de primera", ye dicir l'aristocracia colonial, descendiente direutu del tesoreru Antonio de la Rocha Ferrer, hermanu del coronel Francisco de la Rocha Ferrer, gobernador de la colonia de Santu Domingu;[1] la so madre foi Mercedes Báez Soler, la fía del presidente dominicanu Ramón Báez Machado y la so prima Natalia Soler Machado, una dama de l'alta sociedá.[2]
    De la Rocha Báez llicenciar d'abogáu en 1938.[3] De la Rocha presidió la hermandá "Fervorosos de la Altagracia", compuesta por devotos de la virxe de la Altagracia.[4]
    Yera primu hermanu de Ramón Báez Romanu y primu segundu de Marcos Báez Cocco, dambos executivos del estinguíu Bancu Intercontinental.

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. 1,0 1,1 Larrazábal Blanco, Carlos (1969). "De la Rocha". Families Dominicanes (tomu 2). Santu Domingu: Academia Dominicana de la Hestoria, Editora del Caribe.
  2. Larrazábal Blanco, Carlos (1967). Families Dominicanes (tomu 1). Santu Domingu: Academia Dominicana de la Hestoria, Editora del Caribe. p. 219.
  3. Vega Boyrie, Wenceslao; Moreta Castillo, Américo (2004) Historia del Poder Xudicial Dominicanu. Santu Domingu: Academia Dominicana de la Historia, páx. 573. Consultáu'l 14 de setiembre de 2016.
  4. Corderu, Walter J.; Zeller, Neici M. (xineru de 2004) desfile_trujillista_despotismu_y_complicidá El Desfile Trujillista: Despotismu y Complicidá. Santu Domingu: Coleición Academia Dominicana de la Historia. Consultáu'l 10 d'agostu de 2016. «Dende una fecha temprana, los miembros de la hermandá Fervorosos de la Altagracia, presidida por Julio de la Rocha Báez, punxeren a circular una invitación a los sos miembros por qu'allegaren [al desfile] a esta cita.»
  5. Rodríguez Demorizi, Emilio (1955) Era-de-Trujillo-t2 Cronoloxía de la Era de Trujillo 2, páx. 192. Consultáu'l 15 de xunetu de 2016.
  6. 6,0 6,1 Error de cita: La etiqueta <ref> nun ye válida; nun se conseñó testu pa les referencies nomaes affidavit
  7. 7,0 7,1 7,2 «Clarissa de la Rocha de Torres: Vicegobernadora». Bancu Central de la República Dominicana. Archiváu dende l'orixinal, el 10 de setiembre de 2014. Consultáu'l 10 d'agostu de 2016.
  8. «Clarissa de la Rocha de Torres: Executive Profile and Biography». Bloomberg. Archiváu dende l'orixinal, el 14 de xunetu de 2016. Consultáu'l 10 d'agostu de 2016.