Clara Mariño

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta
Clara MariñoPicto infobox character.png
Vida
Nacimientu

Arxentina10  de marzu de 1957

(64 años)
Nacionalidá arxentina
Estudios
Llingües falaes castellanu
Oficiu
Oficiu periodista
Cambiar los datos en Wikidata

Clara Mariño (10 de marzu de 1957) ye una periodista y presentadora arxentina, ganadora del Premiu Konex de periodismu en 1997 nel rubro Producción Periódística Audiovisual.

Nació'l 10 de marzu de 1957. Egresada de la Escuela Cimera de Periodismu. Cursó'l traductorado d'inglés y ye egresada de l'Alianza Francesa. Realizó seminarios na Escuela d'Estudios Cimeros de París (Francia), Escuela Económica de Londres (Inglaterra) y na Universidá de Granada y Complutense (España). Conduz los sos propios programes en radiu y televisión. Desempéñase como profesora nel Institutu de Comunicación Social de la Universidá Católica Arxentina. Llogró la Beca USIS de la Embaxada d'EE.XX., con especialización en rellaciones internacionales y la beca Fundación Río de la Plata. Foi estremada colos Premiu Martín Fierro (TV), Educar (Arzobispáu).

Ámbitu llaboral[editar | editar la fonte]

Foi becaria de la fundación Río de la Plata. Anguaño ye profesora de la Universidá Católica Arxentina. Desempeñar nes redacciones de les revistes "Extra" y "Crecer" en calter de secretaria y tuvo los sos propios programes de radiu, Nunca ye tarde per Radio Continental secundada por Marío Mactas. Per televisión conduz "A poco fueu" pol Canal 26, nun primer momentu con Eduardo Serenellini como coequiper y anguaño cola presencia de Ceferino Reato.[1] Amás produció'l programa Tiempu Nuevu del periodista Bernardo Neustadt.

En 1997 llogró un Premiu Konex de Platino[2] y un diploma d'honor de la mesma organización por Producción Periódística Audiovisual.

Anguaño desenvuélvese como periodista en Fm Llatina 101.1 de Buenos Aires col so programa "Les coses clares" los Domingos de 9 a 11.

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. expedientepolitico.com.ar (3 marzu de 2016) «Ceferino al 26»
  2. Fundación Konex. «Clara Mariño».